چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۸
۳ |
۰
استقلال یک باشگاه مربی‌ساز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان باشگاه استقلال را یک تیم مربی‌ساز معرفی کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حشمت مهاجرانی در مصاحبه اخیرش با خبرورزشی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گپ و گفتی را انجام داد. سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان معتقد است باشگاه استقلال در چند سال اخیر مربیان زیادی به فوتبال کشور معرفی کرده و این موضوع را نکته‌ای مثبت می داند.

مهاجرانی در این خصوص گفت: «الان می‌بینیم که خیلی از سرمربیان و کمک‌های حاضر در لیگ برتر و یا لیگ‌های دسته پایین استقلالی هستند و از این نظر استقلال یک باشگاه مربی‌ساز شده است. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به این تعداد مربی تحویل فوتبال ایران داده باشد.»

مصاحبه کامل حشمت مهاجرانی با خبرورزشی را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    جناب مهاجرانی دو تا نکته ریز وجود داره ؛ صد البته کیفیت مهمتر از کمیت هست مورد اول رو در مربیان استقلالی کمتر میشه دید ، نکته دوم سرمربی شدن بازیکنان اسبق استقلال در تیمهای شهرستان و خیلی اتفاقی ضعیف بازی کردن این تیمها مقابل استقلال و خیلی اتفاقی کادو گرفتن و دیدارهای قبل از بازی، یه کمی بیشتر از یه خورده بودار هس!!
    • محمود آرپی جی زن IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      کامران جان "کار نیکو کردن از پُرکردن است " روی این ضرب المثل با دقت مطالعه کن بزرگی میگفت کمیت درگذرزمان کیفیت می آورد شما نگران استقلالیها نباش این زنگ خطری برای پرسپولیسی هاست جانم
  • 57سال عقده و حسرت IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    دلیلش این میتونه باشه که استقلال علاوه بر اینکه یک باشگاه فوتبال هست یک مکتب برای پایبندی به اصول و احترام به ارزشهاست... درهواداران دوتیم هم که کنکاش کنید افراد فرهیخته اکثرا استقلالی هستن یا در منش همین هنرمندان و مجریان قرمز دوست هم که توجه کنید میبینید که اکثرا با خالی کردن زیر پای دیگران رشد کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی