نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۵ |
۱
موتور مهاجمان استقلال هنوز گرم نشده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 این روزها مهم‌ترین سؤال هواداران استقلال و البته اصلی‌ترین ایرادی که کارشناسان استقلالی و غیره به این تیم می‌گیرند خاموشی توپخانه استقلال است.

خبرورزشی/ محمدرضا مدنی؛ استقلال که در فصل نوزدهم لیگ برتر با ۵۵ گل زده توقع طرفداران خود را بالا برد و دو عنوان بهترین خط حمله و آقای گل لیگ برتر را به خود اختصاص داد حالا از جمع مهاجمانش تنها یک نفر موفق به گلزنی شده است.

با گذشت ۵۴۰ دقیقه از شروع مسابقات لیگ برتر این تیم توانسته تنها ۷ گل بزند که آمار تقریبی یک گل در هر بازی را برای استقلال ثبت کرده است. نکته جالب‌تر این که ۶ گل این تیم تا این مرحله از مسابقات را هافبک‌ها و مدافعان این تیم زده‌اند؛ اتفاقی متفاوت با سال گذشته. در واقع در ادامه مرور تعداد گل‌هایی که مهاجمان استقلال در فصل گذشته ظرف ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند تاحدودی مشخص می‌کند که به احتمال زیاد چه آینده‌ای در انتظار هواداران استقلال و البته خط دفاعی حریفان این تیم است.

مهدی قایدی
مهدی قایدی که فصل قبل تقریباً در اغلب دیدارهای شش هفته ابتدایی به میدان رفته بود بهترین گلزن این تیم بین مهاجمان استقلال محسوب می‌شد. در حقیقت او تنها گلزن استقلال بین همه مهاجمان این تیم بود. قایدی در هفته سوم لیگ برتر روبه‌روی نفت مسجدسلیمان تک‌گل استقلال را زد تا بازی یک- یک تمام شود. او در هفته ششم نیز یک گل مهم دیگر زد که دیدار با گل‌گهر با حساب  یک-۲ به نفع تیمش تمام شود. او زننده گل اول استقلال به گل‌گهر بود و میلیچ دومین گل را زد و ۳ امتیاز به حساب تیم استراماچونی واریز شد. قایدی این فصل و در شش هفته ابتدایی هنوز هیچ گلی نزده است. او پس از هفته ششم فصل قبل در هفته هشتم باز هم گلزنی کرد و در نهایت با زدن ۱۰ گل حدود یک‌پنجم گل‌های استقلال را به ثمر رساند.

شیخ دیاباته
یکی دیگر از مهاجمان استقلال شیخ دیاباته است. بازیکنی که اوایل فصل قبل با انتقادات زیادی مواجه بود چون او هم در ۷ هفته اول هیچ گلی نزد اما پس از ۶۳۰ دقیقه در تبریز و روبه‌روی تراکتور بغضش ترکید و با هت‌تریک در یادگار امام تیم پرشورها را با تک‌گل علی کریمی ۴ تایی کرد. دیداری که با نتیجه ۲-۴ به پایان رسید. دیاباته حالا و در این فصل تنها ۵۱ دقیقه فرصت حضور در دیدار با مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز را داشته و سایر دیدارها را به دلیل مصدومیت از دست داده است. قطعاً شیخ هم در بازگشت و در هفته‌های آتی سورپرایزهای خودش را برای هواداران استقلال خواهد داشت.

سجاد آقایی
دیگر مهاجم استقلال سجاد آقایی است که فصل قبل تنها در نیم‌فصل با تیم استقلال بود. این بازیکن اراکی هم در نیم‌فصل اول لیگ قبل و تا هفته ششم هرگز موفق به گلزنی نشده بود و گل‌هایش را از هفته هفتم و بازی روبه‌روی سایپا استارت زد. او در آن بازی که  ۴- صفر به سود استقلال تمام شد زننده چهارمین گل تیمش لقب گرفت.

امیرارسلان مطهری
دیگر مهاجم استقلال که توقع بالایی از او می‌رود تا دروازه رقبا را باز کند امیرارسلان مطهری است. بازیکنی که در نیم‌فصل لیگ نوزدهم به استقلال آمد. با نگاهی به شش هفته ابتدایی فصل پیش این بازیکن در ذوب‌آهن مشخص می‌شود او آماری مانند این فصل داشته است. او در شش هفته ابتدایی تنها یک گل زده بود و آن هم در دیدار مقابل استقلال که ۲-۲ شد زننده گل تساوی تیمش در دقیقه ۱+۹۰ بود. مطهری تا پایان نیم‌فصل ۴ گل دیگر هم برای ذوب‌آهن زد و بعد به استقلال آمد پس باید منتظر روشن شدن موتور گلزنی مطهری هم بود. او این فصل هم تا اینجا یک گل به مس رفسنجان زده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    ایشالله دربی ارسلان و قایدی مثل پارسال میترکونن. لنگی ها یادتون نرفته که؟؟خخخخخ
    • امیرحسین IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      پماد بزن تا عبدی صدا کنم
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    نوبت گلزنی اینها هم میشود هرچند که تلاش دوندگی و موقعیت سازی همین مهاجمین در گلزنی سایر بازیکنان در همین بازیها هم بسیار موثر بوده اما آنچه که باعث تعجب و حیرت است میزان گلهای زده مدافعان استقلال در مقایسه با مهاجمان تیم پرسپولیس است چه مهاجمان خارجی چه داخلی وریا و میلیچ گلهای زده شان از بودیمیر اوساگونا جونیور و عبدی و آرمان رمضانی بشتر است !!!!
  • محمود IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    جالبه کیسه ورزشی از امثال عبدی و رمضانی که جفتشون کم تجربه هستن انتظار داره هر بازی چهارتا گل بزنن،به مهاجمای میلیاردی کیسه میرسه دنبال روشن کردن موتورشونه.ما به شهر خودرو سه تا گل میزنیم و سه تا گل نمیزنیم تیتر میزنه برد پرسپولیس به کمک مدافعین.کیسه دوتا گا میزنه چهار گل شانسی نمیخوره از پریروز تحلیلای کشکیشونو باید تحمل کنیم.کارتون شده باد کردن کیسه.باد کنید ببینیم به کجا میرسید.
  • ابرام .... تقدیم به شمسعلی US ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    ایکه موتور سوزونده و دود زیا د می کنی ...... بیخود و بی جهت چرا ٬بوق میزنی صدا کنی؟ ================================================================================================= گند زدی تو ی هوا ٬ دود کنی چرا بابا ...... تو عیب فنی ات چرا ٬ نمی روی دوا کنی؟ ================================================================================================= فنی اگر معاینه٬ شوی خیال ما همه ..... راحت و آسوده شود ٬ گوش چرا نمی کنی؟ ================================================================================================= شمسعلی ومشدی عباد ٬ هردو تو ی عباس آباد ..... تعویض رو غنی دارند ٬روعن عوض نمی کنی؟ ================================================================================================= شا ه فنرت حر ف نداره ٬ شاسی ات اگر صدا داره .. .. اگزوز تم دود میکنه ٬ ریپ میزنی ٬ داغ می کنی ================================================================================================= شمسعلی حرفی نداره ٬ گوش میکنه هر چی میگی .... منتظره ببینه تو ٬ کی میشه که حیا کنی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی