نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
۲ |
۵
فریده شجاعی: شورای شهر، کم‌کاری باشگاه استقلال را جبران کرد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر مرحوم پورحیدری به خبرورزشی گفت: ابراز لطف هواداران پرسپولیس بابت نام‌گذاری یک خیابان برای منصور پورحیدری دقیقاً مانند محبت هواداران استقلال ارزشمند است.

خبرورزشیمهدی همدانی؛ با تصویب شورای شهر تهران قرار شده یک خیابان در منطقه‌ای از پایتخت به اسم منصور پورحیدری شود. این مسئله سوژه مناسبی شد تا با  دکتر فریده شجاعی همسر  منصورخان برای دقایق کوتاهی صحبت کنیم و نظر او را پیرامون اتفاقات فوق جویا شویم. 

جبران کم‌کاری 
خیابانی که قرار است به نام منصور شود، الان روشنایی نام دارد و در واقع همان خیابانی است که منزل ما آنجا واقع شده است. واقعاً باید از اعضای شورای شهر و به ‌ویژه آقای حجت نظری تشکر کنم که چنین حرکت خوبی انجام دادند. خوشحالم که یک خیابان هم به اسم آقای جعفر کاشانی شده است. ایشان نیز برای ورزش ایران زحمات بسیار زیادی کشیدند. در مورد منصور به نظر من شورای شهر همکاری باشگاه استقلال را جبران کرد و به این شکل حداقل گوشه‌ای از زحماتی که پورحیدری برای فوتبال ایران کشید، به صورت معنوی جبران می‌شود. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که قدر سرمایه‌های انسانی ورزش کشور بیش از پیش دانسته شود. 

تندیس ۴۰ میلیونی
در اولین سالگرد مراسم منصور ما از جیب خودمان برای این مراسم و ساخته شدن تندیس او ۴۰ میلیون تومان هزینه کردیم ولی مجسمه‌ای که به ما نشان دادن چیزی در حد فاجعه بود. اصلاً شبیه منصور پورحیدری نبود و به همین خاطر آن را تحویل نگرفتیم. جالب اینکه قبل از رونمایی هر قدر اصرار کردیم، آن را به ما نشان ندادند و گفتند می‌خواهیم برایتان سورپرایز شود ولی هنگام رونمایی واقعاً شوکه و ناراحت شدیم. حالا می‌گویند قرار است تندیسی از ایشان توسط شهرداری ساخته شده و در همین خیابان نصب شود. امیدوارم این بار مجسمه‌ای بسازند که واقعاً شبیه منصور باشد. 

تسلی خاطر 
حس خوبی است در خیابانی زندگی کنی که به نام شوهر یا پدرت باشد بنابراین قطعاً چنین اتفاقی برای من و فرزندانم یک تسلی خاطر ارزشمند است. این‌ طوری حداقل خیالمان تا حدودی راحت می‌شود که بخشی از زحمات منصور پورحیدری دیده می‌شود. 

تیم دوم 
ابراز لطف هواداران پرسپولیس بابت نام‌گذاری یک خیابان برای منصور پورحیدری دقیقاً مانند محبت هواداران استقلال ارزشمند است. در تمام این سال‌ها که پورحیدری فوت کرده، پرسپولیسی‌ها نیز دقیقاً مثل استقلالی‌ها به منصور احترام گذاشته‌اند. یادش به خیر، منصور همیشه به من می‌گفت تیم اول من استقلال است و تیم دومم، پرسپولیس. ایشان همیشه دوست داشت پرسپولیس در اوج باشد و می‌گفت حضور یک پرسپولیس قوی در کنار استقلالی مقتدر باعث افزایش قدرت تیم ملی ایران می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    واقعا زوره اسم شهر پر بشه از آل قلیان و منقل
    • آشنا IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      شهری ایده آله که از تراوشات ذهن افرادی چون شما خالی باشه التماس تعقل و تفکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی