نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
۰ |
۰
دربی تهران با دوئل سرخابی‌ها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نه دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول (جام آزادگان)، امروز برگزار می‌شود.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ هفته پنجم لیگ دسته اول عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که رقابت برای رسیدن به صدر جدول بازی‌ها را حساس و دیدنی کرده است. 

استقلال خوزستان - آرمان‌گهر سیرجان
آبی‌پوشان اهوازی که به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند این هفته به مصاف تیم آرمان گهر خواهند رفت. استقلال خوزستان با خلیفه‌اصل عملکرد خوبی داشته و کسب ۳ پیروزی از ۴ بازی نشان می‌دهد که این تیم خیز بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشته است. استقلال در صورت پیروزی همچنان صدرنشین باقی می‌ماند اما آرمان‌گهر ۵ امتیازی که در رده نهم جدول است به راحتی بازنده نیست و شاگردان شهبا برای کسب امتیاز به اهواز آمده‌اند. 

فجرسپاسی شیراز - پارس‌جنوبی جم
حساس‌ترین بازی هفته را در شیراز شاهد خواهیم بود. فجری‌ها که با آمدن کلانتری متحول شده و سیمای یک مدعی را به خود گرفته‌اند میزبان پارسی هستند که با ۱۰ امتیاز سودای رسیدن به صدر را دارد. پارس جنوبی هفته گذشته به بازی برگشت و تسلیم تیم خیبر خرم‌آباد نشد و با یک تساوی دومین تیم ۱۰ امتیازی لیگ‌ برتر است. فجری‌ها هفته گذشته در کرمان ۲ گل به مس زدند و اکنون با کلانتری سرمربی جدید خود روحیه گرفته‌اند. 

هوادار تهران - بادران تهران
دیگر دیدار حساس این هفته، دربی پایتخت در لیگ دسته اول و دوئل سرخابی‌ها روی نیمکت دو تیم است. عنایتی در هوادار با برنامه پیش رفته و تیمش را برای صعود بسته است و در سمت مقابل بادران با محسن عاشوری ۷ امتیاز از سه بازی گرفته تا این مربی پرسپولیسی در دوئل با سرمربی استقلالی به دنبال کسب سومین پیروزی باشد. بادران در صورت پیروزی می‌تواند جای هوادار را در رده سوم جدول بگیرد. 

خیبر خرم‌آباد - ملوان انزلی
ملوان تیم چهارم جدول به مصاف خبیر خرم‌آباد خواهد رفت. خیبر در این هفته عبدا... ویسی را جانشین امیدرضا روانخواه کرد و همه منتظر هستند تا ببینند این سرمربی لیگ برتری می‌تواند در تیم محبوب لرستان تحول ایجاد کند. خیبری‌ها برای اولین بار در ورزشگاه خانگی خود میزبان هستند و باید دید در مصاف با ملوان که با مازیار زارع خوب کار کرده چه نتیجه‌ای می‌گیرند. 

شاهین شهرداری بوشهر - قشقایی شیراز
شاهین شهرداری بوشهر هم این هفته به مصاف تیم قشقایی شیراز می‌رود که شرایط خوبی در ۴ هفته ابتدایی لیگ نداشته و روی پله پانزدهم جدول جا خودش کرده است. شاهین کم‌کم خود را به بالای جدول نزدیک می‌کند و اگر قشقایی نسبتاً بحران‌زده را ببرد می‌تواند جایی در بالای جدول برای خودش دست و پا کند. 

مس کرمان - نود ارومیه
مس کرمان هم که یک مربی جدید به جمع کادر فنی خود اضافه کرده این هفته بازی آسانی مقابل نود ارومیه قعرنشین خواهد داشت تا بتواند بحران را از تیم خود دور کند. مسی‌ها انتظارات را بر آورده نکردند و عدم پیروزی در این بازی موقعیت مهاجری را متزلزل خواهد کرد. در سمت مقابل نود ارومیه تنها تیمی است که هنوز هیچ گلی در لیگ نزده و فقط یک مساوی در کارنامه‌اش ثبت شده است و برای کسب امتیاز به کرمان آمده است. 

گل ریحان البرز - خوشه طلایی ساوه
گل ریحان البرز و خوشه طلایی ساوه نبرد حساس قعرنشینان را برگزار می‌کنند. تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول که انتظارات را برآورده نکرده‌اند در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که برنده بازی این شانس را دارد تا چند پله در جدول صعود کرده و از چهره یک قعرنشین دور شود. 

رایکا بابل - چوکا تالش
رایکا هفته قبل توانست اولین برد خود را دشت کرده و با روحیه خوب به مصاف چوکایی می‌رود که با علی لطیفی از بحران دور شده است. دوئل شمالی‌ها برای فرار این دو تیم از نیمه پایین جدول حساس و جذاب خواهد بود.

شهرداری آستارا - استقلال ملاثانی
دوئل شمال و جنوب با شرایطی متفاوت. زمزمه‌های جدایی اشجاری از شهرداری آستارا به گوش می‌رسد و در سمت مقابل هم استقلالی‌ها با شکستی که هفته قبل در دربی خوزستان تجربه کردند شرایط مناسبی ندارند. سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم حیاتی است تا وارد بحران نشده و بتوانند برای ادامه رقابت‌ها تیم خود را جمع و جور کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی