نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستار همدانی: هوادار حق دارد به این همه تبعیض معترض باشد +اینستالایو
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در گفتگوی لایو اینستاگرامی به خبرورزشی گفت: راحت بگویم آقای وزیر حق دارد طرفدار یک تیم خاص باشد ولی حق ندارد انتخابات غلط برای استقلال داشته باشد.

خبرورزشیمحمدرضا مدنی؛ ستار همدانی به شدت نسبت به وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال انتقاد دارد و هر آنچه در این سال‌ها بر تیم استقلال گذشته را نتیجه اشتباهات متعدد در انتخابات مدیران در این مجموعه می‌داند. با او در آستانه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا درباره این تیم و شرایط کلی فوتبال‌مان صحبت کردیم که در ادامه می خوانید.

هوادار استقلال از تبعیض‌ها ناراحت است
از ستار همدانی سؤال کردیم در آستانه بازی پرسپولیس در فینال آسیا مبادا همچون دو سال پیش بار دیگر شاهد درگیری بین طرفداران استقلال و پرسپولیس باشیم که گفت: «هواداران استقلال بسیار فهیم و خیلی خیلی بزرگ‌تر از این هستند که بخواهند برای رقیب در یک بازی بین‌المللی که پای آبروی ایران وسط است، بد بخواهند و آرزوی شکست کنند. البته کری‌خوانی طبیعی و نمک فوتبال است ولی نه در عرصه ملی که پای ایران وسط است. هواداران ما ارزشمند هستند و مورد احترام همه، البته از یکسری مسائل هم ناراحت شده‌اند، مثلاً از تبعیض‌هایی که بین استقلال و پرسپولیس قائل شدند.»

وزیر باید اشتباهاتش را بپذیرد
راحت بگویم آقای وزیر حق دارد طرفدار یک تیم خاص باشد و این تمایل شخصی ایشان است و بحثی در آن نیست ولی حق ندارد انتخابات غلط برای استقلال داشته باشد. به هیچ عنوان حق ندارد. من می‌گویم یک بار اشتباه می‌شود، دو بار اشتباه می‌شود، مگر می‌شود این همه اشتباه فقط در یک باشگاه صورت بگیرد؟ پس یک جای کار می‌لنگد. رئیس مجمع کیست؟ وزیر! پس ایشان باید اشتباهاتش را بپذیرد و طرفداری‌اش از پرسپولیس را هم داشته باشد. شاید در آینده یک وزیری بیاید که استقلالی باشد، نمی‌توانیم بگوییم چرا استقلالی هستید؟ 

استقلال مدیر داشت، علی کریمی می‌ماند
اگر الان ببینید از بالا تا پایین جامعه هوادار آبی و قرمز در سازمان‌ها و نهادهای مختلف داریم و نمی‌توان ایرادی گرفت ولی تبعیض قایل نشوید. هوادار ما می‌گوید چرا این همه غلط و اشتباه فقط در تیم ما؟ علی کریمی آمد و در تیم استقلال یک لیدر میانه زمین شد ولی او را از دست دادیم اما اگر باشگاه ما مدیر درست و حسابی داشت، استقلال به این روز نمی‌افتاد. 

هوادار استقلال اذیت شده است
فکر می‌کنم هوادار ما یک ایرانی است و دوست دارد کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از طریق استقلال یا پرسپولیس یا هر تیم دیگری به ایران برسد ولی به خاطر عذاب‌هایی که در سال‌های اخیر کشیده، اذیت شده و شاید تنها برای همین است که بابت یکسری مسائل دلخوری دارد. 

فینالیست شدن پرسپولیس علت دارد
همدانی در این باره که چرا استقلال طی این سال‌ها در آسیا نتیجه نمی‌گیرد، این موضوع را به عادت نداشتن این تیم برای ورود به چنین رقابت‌هایی مربوط نمی‌دانست و گفت: «استقلال اصلاً در آسیا مشکل ندارد و چندین بار فینال آسیا را تجربه کرده و دو جام قهرمانی هم دارد ولی اگر پرسپولیس طی سه سال اخیر دو بار در فینال حضور پیدا کرده، این در سایه همان ثبات مدیریتی اتفاق افتاده است و این را باید بپذیریم که آنجا انتخابات تا حدودی درست بوده است. مگر برانکو سال اول که رفت پرسپولیس، خوب نتیجه گرفت؟ ولی پای او ایستادند و بعد در نتیجه ثبات حضورش نتایج خوبی گرفت ولی درباره استقلال این کار را نکردند!» 

مدیران برای کار شخصی به استقلال می‌آیند
در استقلال همه انتخابات غلط بوده و این عزیزانی که در این مدت در استقلال مدیریت کردند با همه احترامی که برای شخصیت حقیقی‌شان قائل هستم، به هیچ عنوان صلاحیت مدیریت بر استقلال را نداشتند. هر کدام چند ماه بیشتر نماندند و در واقع آمدند تا مشکلات خودشان را حل کنند نه استقلال را! اما الان که یکی آمده از جنس استقلال به نام فکری، باید از او حمایت کنیم. اگر حمایتش کنیم، می‌شود یک قلعه‌نویی دیگر و می‌تواند چندین قهرمانی بیاورد چون فکری روحیه جنگندگی و فعل خواستن را دارد. 

مبادا استقلالی‌ها با خرابکاران هم‎نوا شوند
من اصلاً بحث فنی دیگر ندارم و این کار را برای همیشه از ذهنم بیرون آورده‌ام و اگر حمایت می‌کنم برای این است که بدهکار مردم بوده‌ام. اگر ما حمایت نکنیم با این ذهنیت که خودمان می‌دانیم گروهی دارند یکسری مسائل را با برنامه برای استقلال درست می‌کنند، آن وقت ما خودمان هم وارد بازی آنها می‌شویم و در نهایت باید استقلال را از بین رفته محسوب کرد. 

باید به فکری فرصت داد
هوادار استقلال الان باید از فکری حمایت کند. فکری الان چه چیزی کم دارد که نباید حمایت شود؟ صدر جدول هم که هست. قبول داریم مشکلات فنی در ساختار فنی و هجومی تیم وجود دارد و کتمانش نمی‌کنیم. شکی نیست! اما این مشکلات مختص به حضور فکری نیست. اینها را برایش درست کرده‌اند. مگر او چند روز قبل از لیگ تیم را در دست نگرفت؟ الان هم که شکر خدا بالای جدول است. ولی مردم دوست دارند تیمش زیبا بازی کند و برای رسیدن به این خواسته باید به او اجازه و فرصت داد. او الان هم مدیر است، هم سرمربی، هم تدارکات و هم سرپرست. من خودم مدت کوتاهی آنجا بودم و می‌دانم چقدر در این باشگاه اشکال هست. 

یادتان نرود با استقلال چه کرده‌اند
ما چالش‌های بزرگی را در این چند ساله داشتیم. هنوز مشکلات در استقلال تمام نشده و فکری با همه مشکلات و با ذهنیت باز آمده است. او کاپیتان و مربی این تیم بوده و مشکلات استقلال را می‌داند و بهانه‌جویی هم نمی‌کند و از زیر بار اشتباهاتش هم درنمی‌رود اما در بحث صنعت نفت آبادان می‌بینیم که این تیم در هفته قبل لیگ برتر صدرنشین بود ولی استقلال روبه‌رویش مساوی کرد. این تیم می‌رود با پرسپولیس آن بازی را انجام می‌دهد و یا در زمین خودش نتایج خوبی می‌گیرد ولی هجمه آمد که چرا استقلال روبه‌روی این تیم نتیجه خوبی نگرفت. در این شکی نیست که استقلال باید قهرمانانه بازی کند ولی ببینیم با این تیم چه کرده‌اند و بعد از این تیم توقع داشته باشیم. 

خلیل‌زاده و سایرین به استقلال ضربه زدند
شما ببینید در این مدت چند بار مدیرعامل عوض شده است، چند بار اعضای هیئت‌مدیره تغییر پیدا کرده‌اند؟ و جالب‌تر این است که همه این انتخابات همگی بی‌دقت بوده است. هیچ‌یک در خور نام استقلال نبودند. وقتی عضو هیئت‌مدیره می‌رود در برنامه زنده تلویزیون ملی می‌نشیند و بحث‌های خانوادگی را مطرح می‌کند تا خودش را راحت کند و دیگران را ناراحت! آقای خلیل‌زاده ساختار و اصول شرکت را زیر پا می‌گذارد. او و سایرین همگی به استقلال ضربه زدند. 

دست فکری بسته است
ستار همدانی درباره حضور بازیکنان تازه‌وارد و جوان به ترکیب تیم گفت: ما باید به بازیکنان جوان میدان بدهیم ولی در این چند سال استقلال نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. امسال انتظار از محمود فکری بسیار بالاست اما این انتظارات نباید فشار را روی محمود فکری زیاد کند تا مبادا او تمرکزش را از دست بدهد. اینکه استقلال همیشه باید قهرمان باشد، یک چیز طبیعی است و توقع هوادار فقط قهرمانی است که یا در حذفی یا در لیگ اول باشد. ولی با توجه به مصدومیت‌هایی که برای تعدادی از بازیکنان اصلی ایجاد شده، دست کادر فنی بسته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    همون موقع ک ما بعد استرا رفتیم دنبال اسکوچیچ وزیر نگذاشت گفت نه تیم دیگه رو نابود نکنید برید یک گزینه دیگه..چرا وقتی لنک سه روز قبل شروع لیگ و دو هفته قبل شروع لیگ قهرمانان با زور دوتا وزارت گل محمد و از پدیده گرفت اینارو نگفت؟؟؟؟؟؟؟ ا
    • شاهین DE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      ما طرفداران پرسپولیس راضی هستیم . هیت مدیره استقلال را با پرسپلیس عوض کنیم!. بابا لا مصب در عرض یک ماه کل بدهی استقلال داده شد 152 میلیارد از کجا امد . الان مدیر عامل رسمی داشته باشید. مثلا تیم استقلال گل زده اش بیشتر می شود . اقای همدانی به دنبال سهم خواهی از میراث استقلال هستی . ذهن طرفدار را ان ور این ور نکن. بگو من هم می خواهم مربی استقلال شوم. همچو ارش که چقدر ارام شده. الان وزیر را دوست دارد. یا حنیف....امسال بیرانوند شجاع علیپور ترابی رفت ما مرثیه سرایی نکردیم. علی کریمی 20 میلیارد می خواست بگو نتوانستیم نگه داریم . چون شیخ دخل خرج را برده.. گرانترین استقلال تاریخ هستید بالای 10تا بازیکن 10 میلیاردی دارید . پول استرا شاه را از حالا اماده کردند . دیگه چی می خواهید . شما استقلالی ها در ان دوران هشت ساله !!!!که کل کشور پشتیبان شما بود لطیف به بار امدید . الان هم که کمی مساوات برقرار شده . وزیر وزیر می کنید. این شعار را شما به راه انداختید. پس می دانید قبلا چه خبر بوده!!
    • مهدی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      بابای این بچه کی بیاد بچش را جمع کنه با این نظرات ابکی که میده رفتیم اسکوچیچ را بیاریم وزیر نذاشت
    • امیر علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      جناب ستار همدانی خدا وکیلی چند فصل واسه استقلال بازی کردی که ادعای پیشکسوت بودن و دنبال سهم خواهی هستی..؟؟! امثال شماها یا معنی پیشکسوت رو نمیدونن یا این سایت ها و خبرنگارهای ورزشی دنبال داستاتهای دیگر هستن.. همین حالا ما پرسپولیسی ها حاضریم هیئت مدیره دو تیم عوض بشه. مرد مومن خدا وکیلی این هیئت مدیره تیم استقلال چه کاری دیگری باید واسه این تیم انجام میدادن که نکردن تمام بدهی های تیم رو پرداخت کردن چقدر هزینه بازیکن دادن این فصل تو هر پستی دو تا اضافه بازیکن دارید حداقل معرفت داشته باش آدرس غلط به هوادار تیم نده
  • محمد پرسپوليسي IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    خيلي جالب ي علي کريمي رفت از کيسه داره ميگه مديريت نداشت ولي پرسپوليس شجاع خليل زاده و نادري رفتن ادعا ميکنه ثبات داشت ...بچه جون برو ببين تو اين چند سال هر کدوم چند تا مدير داشتن چند تا بازيکن جذب کردن که ميگي دست فکري خالي ؟؟؟؟؟ فینالیست شدن پرسپولیس علتش فقط غيرت 12 تا بازيکني بود که با جون بازي کردن بعد اصلا حرفاي اين کيسه ها درست اين چهار سال به پرسپوليس رسيدن به شما که 36 سال رسيدن قبل انقلاب هم که کلا هواتون داشتن يعني اين چهار سال خار شد رفت تو چشمتون
    • دکتر IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      جالب بعد روی کار امدن بابا مسعود شماها باغیرت شدین تو این ۵۰ سال کجا بودین پس
    • هموطن IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      آخه قبل از این وزیر هم تعداد قهرمانی های ما بیشتر از شما بوده که؟؟؟
    • 44444 IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      هموطن جان قبل از وزیر دوباره همون مسعود سلطانی فر دوباره 8 سال مسئول تربیت بدنی بوده که دوباره همون موقع جامها رو بردین
  • کیسه کش منفور US ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    میخواهید سمیعی بیاید استقلال و مددی بیاید پرسولیس و هیچ اتفاقی نیفتد ؟؟؟؟؟؟؟؟آقای همدانی خانه از پای بست ویران است هر کس به استقلال بیاید آش و کاسه همین است چرا که فرهنگ پول پرستی عحیب شیرازه ی این تیم را به هم ریخته است و بنیانگذار این پول پرستی هم فتح الله زاده است که آلان دیکر سمتی ندارد و فقط از دور نظاره گر آشی است که برای این تیم سالهاست پخته است حالا شما ها هی آدرس غلط بدهید و این ویرانه را ویران تر کنید
  • امیرحسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    مکتب هوچی گری کیسه کشای متوهمه دیگه عادت کردیم پرسپولیس بیشترین تغییرمدریتی داشته حرف از ثبات می زنه
  • پرسپولیس IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    ببخشد آقای همدانی فرمودن استقلال اگه مدیر داشت علی کریمی نمیرفت..عجبا ..اونوقت وقتی ترابی رفت.وقتی علیپور رفت .وقتی شجاع رفت.وقتی طارمی رفت.وقتی بیرانوند رفت.وووو.....آقای وزیر کجا بودن چرا بعد از رفتن اینا پرسپولیس با 13 بازیکن رفت فینال آسیا.خجالت بکش انقد مزخرف نگو مثلا تو فوتبالیست ملی پوش بودی پرسپولیس بدترین ضربه رو از مدیریت خورد ولی بازیکناش غیرت دارن آقای همدانی.فقط فرق این دو تیم اینه والسلام.وگرنه تیمی که با رفتن یک یا دو بازیکن از هم بپاشه باید فاتحشو خوند.پرسپولیس از سال 94 تا حالا 10 تا مدیر عامل عوض کرد.بجای این حرفها برین تیمتون و درست کنید.
    • حرف حساب IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      علیپور و ترابی رفتن آل کثیر و پهلوان سرلک و شجاعیان اومدن که اگربهتر از اونا نباشن بدتر نیستن (4 نفر ) لطفا سیاه بازی رو کنار بگذارین و ظاهرسازی نکنین
  • ناشناس IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    بزرگتر از شما هم هطت برای حرف زدن.لطفا شما سکوت...
  • علی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    لنگیها ۴سال تیمشان ثبات داشت قدرت نگذاشت قند تودلشان اب بشه وبرعکس استقلال در اون ۴سال ۴۰ بازیکن جابجا شدند اونجا بود که مهندسی کردند بله بعد از چند قهرمانی مهندسی لنگی چند بازیکن لنگیها رفتند شفر و استرا را فراری دادند ووووووووووووووووووو
    • Arash.rdj IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      بر اساس این منطق شما یعنی امسال لیگ مهندسی شده که استقلال قهرمان بشه، هم بازیکناتونو حفظ کردین هم بازیکن جدید گرفتین. حتی نادری رو هم با قرارداد آنچنانی از پرسپولیس کش رفتین(آنچنانی یعنی مجانی، یه مقداری هم از جیب به استقلال داده!). ولی در عوض بهترین بازیکنای پرسپولیس از تیم جدا شدن. امسال دیگه نباید بهانه ای برای قهرمان نشدن داشته باشید!!!
  • مجید IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    پرسپولیس ثبات مدیریت داشته؟ از پارسال تا الان انصاری فرد رفته رسول پناه اومده بعدشم سمیعی. واقعا بهتره وقتی داریم به عنوان یه پیشکسوت صحبت میکنیم تعصب رو کنار بذاریم و منطقی صحبت کنیم پرسپولیس رفت فینال آسیا و میدونست که در فینال امیری و پهلوان و آل کثیر رو نداره اما شجاع خلیل زاده رو دادن الریان و نادری رو به استقلال. اگه واقعا وزیر پرسپولیسی بود چرا گذاشت این بازیکنان برن؟حالا بماند که آخر فصل علیپور ترابی و بیرانوند هم رفتن‌ . تورو خدا انقد به هوادار استقلال ادرس غلط ندید. استقلال امسال با اختلاف پرمهره ترین تیم لیگه
  • فرش دزدهابه بهشت نمیروند IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    شماویترین باشگاه لنگوقبل وبعدازبابامسعودنگاه کنیدمتوجه همه چی میشید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      همان بس که قبل بابا مسعود یک قهرمانی لیگ از ما کمتر داشتین الان شده اختلافتون پنج تا خخخخخخخخ جام حذفی هم چیزی عوض نشده و اختلاف شما با ما یکی بیشتره برو‌توی غارت پسرم لابد می خوای بگی دوفینال آسیا هم کار بابا مسعوده-:-:)))))))
    • ستارگان گوش کن IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      همین دو تا فینال آسیا هم از بابا مسعود دارین مگر اینکه آدم نابینا و ناشنوا باشه که سیل حمایتهای نرم !! افزاری از پرسپولیس وسخت !! افزاری از استقلال رو نبینه پسرم ستارگان وقتی استقلال بدون سرمربی راهی بازیها شد احتمالا در خارج از کشوربودی !!!
    • کیسه IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
      شما تصبح برای ی کیسه کش منطق بیار مگه حالیشه،از نطر ی کیسه کش وقتی میبره خودشون بردن، وقتی میبازن رئیس جمهور و وزیر و.... باعث شدن
  • بابا مسعود IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    از نظر من استقلال باید رفیقی بگذارم که نابود بشه
  • علیرض IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    تا وقتی کیسه کشا همچین اسدوله ها و طرفدارایی دارن ما برای سالیان خیالمون راحته.بسوزید از قهرمانی های ما که موجب خوشنودی ماست
  • رام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    شما اگه تعصب و غیرت داشتی به تیم اولت پایبند بودی ‌شما ها (همدانی و عمران زاده و برهانی و مظلومی و روشن و جباری ووو) فقط درفکر کسب درآمد هستید و چه بهتر که به وزیر هجوم ببرید تا اونا هم یه پست و جایی برا خوردن براتون باز کنن الان چند وقته که صدای عمران زاده و جباری و برهانی و مظلومی در نمی آید
  • 6 IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    تا میتونید بندازید گرده وزیر و وکیل.... چی از این بهتر؟! ننه من غریبم بازی و ف افکنی بجای تلاش و تمرین. فحاشی بجای تفکر و مثفالی ادب
  • بی نام NL ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    هر کس می خواد تو استقلال یه سمتی بگیره راهشو یاد گرفتن در جا میان در مورد پرسپولیس تیم حکومتی وزیر پرسپولیسیه از این هوچیگریا حرف میزنن هوادار استقلال چون تیمشون نتیجه نمیگیره حال میکونن میگن باری کلا این واسه استقلال خوبه این باید مربی بشه واسه همین نتیجه نمیگیره شما برید ببینید تمام کسای که تو استقلال مربی شدن چه مصاحبه های در مورد پرسپولیس کردن اومدن سرمربی استقلال شدن بعد وقتیم نتیجه نمیگیرن بازم میندازن گردن وزیر تا موقعی که باخت ندن باخت دادان شروع میکونن هوچیگری اقا من موندم اگه این جام استقلال میاورد بازم این پیشکسوت های استقلال میومدن از این حرف ها بزنن اون موقع میگفتن استقلال با حمت و تلاش و کوشش به اینجا رسیدن با ما ده سال جام نیاوردیم از این حرفا نزدیم ده سال یکی جواب این و بده شما وزیر ضعیف تون کرد بقیه تیم هارم وزیر ضعیف کرد جم کنید
  • امیرعلی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    آهای هوادار استقلال اینا مطابق میل شما حرف میزنن. یعنی شخصیت شما رو در این حد میدونن که هر کی بر علیه پرسپولیس بگه حتی همش دروغ توهین فحاشی شما دوسش دارین. کلاستونو ببرین بالا. زشته هرکی میخواد تو استقلال پست بگیره میاد هوچیگری میکنه شمام براش هورا میکشین.
    • لنگ بابا مسعود IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      تو برو یه فکری به حال سپر وپپرونی و مینا بکن که با همین ترفند هوچی گری شدند اس طور های لنگ
  • نادی الکیسه حکومتی AT ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    استدلال همیشگی کیسه کشا: اگر ببرند؛ خودشان بردند؛ یک قدرت را بردند؛ و از این گونه اراجیف! و اگر ببازند؛ وزیر و دولت و خلاصه از همین چیزها جلوی کیسه را گرفتند!! یعنی برد مال کیسه و باخت مال وزیر!!! اگر به مرغ پخته هم بگی از خنده زنده می شود و دوباره می میرد!!!! البته نیاز به آوردن دلیل و مدرک هم ندارند!! فقط همین طور کتره ای حرف می زنند! اصلا خسته هم نمی شوند! برایشان تبدیل به سرگرمی و بازی شده! هر شکستی را از چشم وزیر می بینند!! شرم و حیا و وجدان وشرافتم آرزوست
  • sohrab IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    پرسپولیس در حالی که فینالیست بود وبدیهی بود که در فینال ال‌کثیر وامیری وپهلوان رو نداره شجاع رو از دست داد(مهره منتسب وزیر راهی جز ترک پرسپولیس براش نذاشت)نادری هم که از جیبش یه چیزی ب کیسه داد تا جای فینالacl در لیگ برا کیسه بازی کنه قبلشم که علی‌پور وبیرو وترابی جدا شده بودن اما اس‌دق‌لال تنها یک کریمی رو از دست داد اما در مکتب کیسه همیشه عالم وادم پرسپولییسی‌اند ولاغیر پ‌ن:منطق واس‌دق‌لالی دوخط موازی‌اند که هیییییییییچ‌وقت ب هم نمی‌رسند.
  • سروش IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    البته که نظرلنگی ها هم محترم هست. اما تاج همیشه تاج سرماست.این روزها هم تموم میشه‌.فقط یه زمستون مونده.بعدش بازم باید برید دنبال سجده شکر موندن تو لیگ....و باختهای سریالی تو دربی و قدرت تاج و ببینید و بلرزید. به امید قهرمانی اولسسسسسان
    • هموطن IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      یه نگاه به تاریخ باشگاه تون بنداز ببین دسته پایین تر رفتین یا نه بعد بیا نظر بده.
  • هموطن IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    بـــرا بـــــردن پرسپـــولیـــس تا کاس هم رفتیـــــن اونــــا هـــــم پرسپولیـــــسی بــــــــــــــودن آیـــــــــــا؟؟؟
  • farid US ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    in agha eshtebah mikonad, maghar perspolis dar in chand saleh modireh khoub dashteh/ perspolis dar in 4 sale 5-7 modir avaz kardeh dorost mesleh esteghlal? na ghorban shoma khodetan bad boudid, hasoud boudid va alan ham darid az perspolis copy bardary mikonid
  • عماد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    خسته نشدین تو چند سال حرف مفت میزنین؟
  • سیروس IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    کیسه ها میخان باوزیر وزیر کردن خودی نشون بدن.تا حالا هیچکدوم نگفتن منظورشون ازطرفداری وزیر ازپرسپولیس چیه؟بگن براپرسپولیس چکارکرده ؟پرسپولیس توفینال آسیا بازیکن تعویضی نداشت ولی اوناتوهرپست 2بازیکن عالی دارن؟
    • 4444 IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      {...} همون وزیر نبود شما چهار جام مفتی نی آوردین در همون اولین جامی که آوردین طارمی رو آقای گل شده بود شما باید تو دسته یک دست و پا میزدین نه الان بیاین واسه ما کری بخونین که ما الیم و بلیم
  • ق ر IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    دین و وجدان دارید ، دو فینال آسیای با عدم مدیریت در پرسپولیس بوده اولی دو پنچره بسته و دومی چند بازیکن فیکس از تیم جدا شدند و ..
  • ق ر IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    وقتی وزارت ورزش در مورد احضارت شما سکوت میکنه یعنی شما تایید شده خوده وزارت هستید اگر نه از صحبت‌های شما اگر هر فرد دیگه بود شکايات میکردن و در دادگاه می‌بایست اثبات کند هر چند تا هواداران تیم رقیب در مورد احضارت میتوانند از شما شکایت کنند.
  • بهبودی IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمی شه شما اگه می تونستید قهرمان بشید جام حذفی رو پر نمی دادید یه نگاهی به گذشته خودتون بندازید تمام استقلالیا برای اینکه بتونن مربی بشن از روی هم رد شدن و هنوز هم دارن میشن اقای همدانی هم اگه دستش جایی بند نبود الان سمت صحبت هاش طرف دیگه ای بود. زیر پوست استقلال همیشه پس لرزه هست اونوقت طرفدارای عشقیش فقط یاد گرفتن لنگ لنگ کنن و خجسته باشن. شما دنبال توجیه برای قهرمان نشدن باشین ما دنبال قهرمان شدن. عزت زیاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی