مهدی تارتار: افتخار می‌کنم جزو گزینه‌های تراکتور هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد که تیمش توانایی شکست تراکتور را دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تراکتور اظهار داشت: طبیعتاً بازی در تبریز برابر تیم پُرمهره تراکتور، کار بسیار سنگینی است و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: تیم ما نیز در هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و نظم خاصی از نظر تاکتیکی و فنی در پیکان حاکم است. هدف‌مان، انجام یک بازی خوب و کسب نتیجه است. ان‌شاءالله اگر بازیکنان‌مان نکات گفته شده را در زمین پیاده کنند، می‌توانیم دست پُر از تبریز برگردیم.

 سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: ما در همه بازی‌ها نمی‌توانیم بازی مالکانه داشته باشیم و با توجه به حریفی که داریم، برنامه خود را پیاده می‌کنیم. تراکتور در همه خطوط، بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای دارد. این تیم برای حضور و موفقیت در سه جبهه لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی بسته شده است. تراکتور تیم پُرمهره‌ای است، اما تلاش می‌کنیم یک بازی خوب را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه شما در بین گزینه‌های هدایت تراکتور بودید. آیا این موضوع انگیزه خاصی در شما ایجاد می‌کند یا خیر؟»، تصریح کرد: جا دارد از شخص آقای زنوزی و هیئت مدیره باشگاه تراکتور تشکر کنم. بودن در بین گزینه‌های هدایت تیم تراکتور، باعث افتخار من است. تراکتور تیمی باریشه و قدرتمند است که هواداران پرشوری دارد. با این حال، تمام تمرکز من روی تیم پیکان است. این بازی، مانند همه بازی‌ها سه امتیاز دارد و آنطور نیست که انگیزه خاصی برای من ایجاد کند.

وی راجع‌ به غایبان پیکان مقابل تراکتور، گفت: میلاد شیخ سلیمانی و محمد نوری مصدوم هستند و دو سه نفر دیگر از بازیکنان‌مان را هم به دلایل مختلف در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان‌مان مشکلی برای دیدار مقابل تراکتور ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    افتخار می کنم گزینه شدم ....... از تراختور ٬چنین شنیده شده ================================================================================================= جنس فابریک و اصل می باشم ..... توی بازار هم٬ شناخته شده ================================================================================================= روغن ٬ ار تازه در موتور ریزند ........ نه چو اکنون که ٬ سوخته شده ================================================================================================= چرخ و لاستیک ها کنند تعویض.... نه که این ٬گونه ها یِ کهنه شده ================================================================================================= این تراختور مرا سزا وار است ...... که بتارم زمینِ کا شته شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی