نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
۰ |
۰
رسول خطیبی: برد امروز تقدیم به محسن ربیع‌خواه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برد امروز را به محسن ربیع‌خواه تقدیم می‌کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی در نشست خبری پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: این برد را به محسن ربیع‌خواه تقدیم می‌کنیم که در این بازی حضور نداشت. امروز کار بزرگی را مقابل تیمی قابل احترام و قدرتمند از نظر کادر فنی و تیمی انجام دادیم که در رده‌های بالایی جدول است.

وی افزود: باید به بازیکنانم بابت تلاش‌شان خسته نباشید بگویم، که توانستند آنچه به آنها گفته بودم را اجرایی کنند. در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم به رغم فشارهای زیاد صنعت نفت توانستیم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: با همه فشارهای تیم صنعت نفت، به جز فرصتی که موفق به گلزنی شدیم، چند موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم اما باز شکرگذار هستیم که پیروز میدان بودیم.

خطیبی اضافه کرد: جا دارد تا از مسئولان ورزشگاه امام خمینی (ره) که در این روزهای بارندگی باتلاش بسیار خود ورزشگاه را آماده کردند تشکر کنم، همچنین از اصحاب رسانه بابت حمایت و همراهی آنها با تیم آلومینیوم تقدیر و تشکر دارم.

وی اضافه کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی بیماری کرونا شویم تا هواداران آلومینیوم را در ورزشگاه داشته باشیم و مطمئن هستیم که بعد از کرونا ورزشگاه مملو از جمعیت هواداران خواهد بود و از حمایت آن‌ها بهره می‌بریم که این موضوع به طور قطع انگیزه برای بازیکنان تیم خواهد بود.

ویدیو| خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱-۰ صنعت نفت آبادان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی