خاطره بازی پس از ۱۹ سال؛ شبی که فکری به الاتحاد گل زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب برای محمود فکری تداعی‌کننده خاطره جالبی است که ۱۹ سال پیش در عربستان رخ داد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ در سی‌ام آذرماه سال ۸۰ استقلال ایران و الاتحاد عربستان در مرحله اول آخرین دوره جام باشگاه‌های آسیا به مصاف همدیگر رفتند. بازی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد و حریف عربستانی میزبان جدال رفت بود دیداری در شهر جده. استقلال مقابل الاتحاد حریف زخم‌خورده محسوب می‌شد و چون دقیقاً دو سال قبل در پاییز سال ۷۸ توسط این تیم از گردونه پیکارهای جام در جام باشگاه‌های آسیا حذف شده بود روی همین اصل شاگردان منصور پورحیدری فقید تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستند آن خاطره تلخ دوباره برای آنها و هواداران تکرار شود.

آبی‌پوشان ایرانی به خوبی می‌دانستند ارزش گشودن دروازه میزبان در خانه خود چقدر زیاد است به همین خاطر برخلاف تصورات ابتدایی، با شیوه‌ای کاملاً تهاجمی وارد زمین شدند و گل زیبایی نیز توسط علیرضا نیک‌بخت واحدی به ثمر رساندند. محمود فکری سرمربی کنونی استقلال نیز گل دیگری زد ولی در نهایت الاتحاد با حساب سه - دو برنده بازی رفت شد. البته استقلال جدال برگشت را با نتیجه دو - یک برد تا سعودی ها را حذف کند و ارزش گل‌هایی که فکری و نیک‌بخت در بازی رفت به ثمر رسانده بودند بیش از پیش مشخص شود.حالا ۱۹ سال از  شبی که فکری در عربستان به عربستانی‌ها گل زد می‌گذرد و شاید به دلیل فشارهای روانی که این روزها بابت هدایت استقلال  وارد می‌شود، خود او هم تا همین امروز تاریخ بازی را فراموش کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش منفور US ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    خیلی عجیبه؟؟؟؟ چطور استقلال که آلان چند ساله یک پای فینال آسیاست چه جوری به الاتحاد عربستان باخته ؟؟؟؟؟ احتمالا اشتباه می کنید متخصصین آسیا محال است که ببازند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی