نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی پاشازاده: برای بهتر شدن استقلال هیچ پیشنهادی ندارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همانطور که کادر فنی استقلال گفته بود، ایرادات باید برطرف شوند و به همین دلیل باید صبر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی پاشازاده درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل ذوب‌آهن می‌گوید: «همان طور که کادر فنی گفته بود، ایرادات باید برطرف شوند و به همین دلیل باید صبر کرد. برای بر طرف کردن ایرادات، نیاز به زمان و صبر است. متأسفانه تصمیمات اشتباه در این چند سال، استقلال را عقب انداخته است، با این حال زندگی ادامه دارد، باید تحمل کرد و رو به جلو پیش رفت.»

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه چه پیشنهادی برای بهتر شدن وضعیت آبی‌پوشان دارد توضیح داد: «پیشنهادی ندارم، چون‌ سر تمرین نیستم که بدانم وضعیت به چه صورت است. فقط می‌دانم صبر و تحمل هواداران کم شده است و امیدوارم همه چیز به جای اول خود بازگردد. اینکه بیرون گود بنشینیم و بگوییم‌ لنگش کن، کار درستی نیست.‌ نباید نسنجیده صحبت کرد. همه ما دلسوز استقلال هستیم و می‌خواهیم این تیم روز به روز بهتر شود. هواداران و پیشکسوتان باید صبر و تحمل داشته باشند. اگر کادر فنی کمکی خواست، باید انجام دهیم، وگرنه نباید سوهان اعصاب شویم و هر کسی برای خودش اظهارنظر کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هاشم قادری IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    زمان مجیدی از این حرفها نمیزدی آقای پیشکسوت دلسوزززز
  • کیسه کش سوراخ US ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    استقلال خیلی خوبه در این وانفسای کرونا و مشکلات اقتصادی همه ی دلخوشی ما استقلاله شما را به خدا این تیم را اذیت نکنید و خوشی مردم را هم خراب نکنید خوبی آنهم در این است که با مجیدی یک جور شاد بودیم و با فکری و عمران زاده و برهانی هم جور دیگر در حال حاضر بهترین سرگرمی ما کیسه است و نیمکت مربیگری آن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی