نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سیدمهدی سیدصالحی: دیاباته برسد، موتور استقلال روشن می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: استقلال بد بازی نمی‌کند ولی بازی‌هایش در حد نام استقلال نیست.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سیدمهدی سیدصالحی درباره شرایط این روزهای استقلال در لیگ برتر با ما همکلام شد. 

استقلال خوب بازی می‌کند؟
استقلال بد بازی نمی‌کند ولی بازی‌هایش در حد نام استقلال نیست. این تیم هنوز نتوانسته خلأ علی کریمی را با بازیکنی پر کند. 

پر کند، مشکلش حل می‌شود؟
این تیم نسبت به فصل قبل یارگیری بهتری داشته و الان داریم می‌بینیم تقریباً در هر پست دو بازیکن خوب در سطح هم دارد و این برای یک تیم که مدعی قهرمانی است، مطلوب به نظر می‌رسد ولی در حساس‌ترین نقطه که باید یک بازیکن توپ‌پخش‌کن در استقلال حضور داشته باشد، کسی نیست. 

راهکار چیست؟
اینکه با روش‌های دیگر این خلأ پر شود. 

چه روش‌هایی؟
استفاده از شوت‌های راه دور، بهره‌گیری از توانایی تکنیکی بازیکنان پا به توپی مانند قایدی و البته نبود شیخ دیاباته هم در این باره که استقلال سخت گل می‌زند، مزید بر علت شده است. اگر شیخ بود و مطهری آزادتر در پشت‌سر قایدی و دیاباته بازی می‌کرد، این وضعیت ایجاد نمی‌شد. 

در آن صورت چه اتفاقی می‌افتد؟
خب قطعاً مطهری با حرکت در عرض خط دفاعی حریفان نظم دفاعی را بر هم می‌ریزد و با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند راهش را به سمت دروازه باز کند. در این وضعیت قایدی و دیاباته هم از کمند مدافعان رها شده و اگر توپی دریافت کنند، موقعیت بهتری برای گلزنی دارند. 

پس دیاباته برسد، این وضعیت تمام می‌شود؟
نه کامل، ولی بخش مهمی از این خلأ جبران می‌شود. ضمن اینکه من فکر می‌کنم با جاافتادن مهدی مهدی‌پور در میانه زمین این موضوع هم تا حدی برطرف می‌شود. محمود فکری باید دست این بازیکن را بازتر بگذارد و از او کارهای بزرگ بخواهد تا خودش را در میانه زمین استقلال پیدا کند. بازی در تیم‌های بزرگ کار هر کسی نیست و باید به بازیکنانی که سخت با این موضوع کنار می‌آیند، تا حدی مدارا کرد. 

ولی استقلال فرصت زیادی برای مدارا کردن ندارد؟
درست است و برای همین می‌گویم باید این خلأ را با روش‌های دیگری مانند شوتزنی یا بازی با ۳ مهاجم جبران کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    این رو محض کری خوندن الکی نمیگم، شک نکنید امسال استقلال قهرمان میشه. (مگر اینکه هیولای درون استقلال متشکل از بعضی باصطلاح هوادارای ناآگاه یا خطی، بعلاوه ی بعضی باصطلاح پیشکسوتا با همکاری بعضی رسانه ای های مافیایی نذاره). استقلال امسال قهرمان لیگ میشه با شیخ یا بدون شیخ.
    • ابرام US ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      حمید خان ٬ اینقدر سر بسر ما نذار ٬ انتظار داریم مثل همیشه پیش بینی هات جنبه آموزشی!! داشته با شه نه بیشتر پیش گویی و شا مورتی بازی در بیاری . خلا صه ما بیشتر ازین حر فها ازت انتظار داریم . اصلا رو حرفاتون حساب می کنیم و براش یه حساب باز کردیم .اگر قرار به این حرفهایی باشه که یه مدتی هست و هی تکرار می فرما یید اعتماد عموم بشما از بین میره و وضع ازاینی هم که هست بد تر می شه . ما قبلا به همه می گقتیم حمید خان شو خی می کنند٬ تازه گوشی اومده دستمون که نه بابا ٬ این جوری ها م که ما فکر می کردیم نیست. راستی حمیدخان٬شما بیمه هستید ٬ یعنی دفتر چه بیمه دارید ؟ منظورم بیمه خدمات درمانیه ؟!
  • ابرام US ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    هان ای رفقا امروز ٬ ظا هر شده در میدان ....... فرد خفنی کو را خوانند یلِ شمران ================================================================================================= گوید که منم نُخبه٬ خواهم که زنم بخیه .......هر کور کچل بینم ٬ زخمی شده در میدان ================================================================================================= از شیخ و تو و فکری ٬ از صادق و از مهدی ........ مشدی صمد آقابین ٬ آن یار دگر عمران ================================================================================================= جمله ٬ همگی کشکی ٬ اشک همه در مشکی ..... ای صالحِ بیما یه ٬ ای کشک به بادمجان ================================================================================================= قمپُز مکن در چون ٬ ما حال ترا دانیم ............ تیم ا ت سپاهان و اصل ا ت به تر کستان ================================================================================================= امروز ه دگر جایی ٬ از بهر تو هیهات است ...... ای هرکه تو را دیده ٬ گریان شده ٬بعد خندان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی