نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مرتض فنونی‌زاده: اشتباه یحیی گل‌محمدی در ترکیب اولیه پرسپولیس بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا توانست مشکلات زیادی را که سد راهش قرار گرفته بود، پشت سر بگذارد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ مرتضی فنونی‌زاده در خصوص عملکرد شاگردان یحیی گل‌محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*ما همه مشکلات را دریبل زدیم به جز وی ای آر؛ پرسپولیس تا رسیدن به فینال با همه مشکلات مثل کمبود بازیکن، محرومیت ستاره‌هایش و رفتن مهره‌های تاثیرگذارش کنار آمده بود و توانسته بود باغیرت به فینال آسیا برسد اما اشتباه‌های فردی و وی ای آر مانع از به دست آوردن تنها جامی شد که جایش در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است.

*اولسان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌هایی بود که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با آن روبرو شده بود. شیری یکی از بهترین بازیکنان دیروز بود و متاسفانه تنها اشتباهش موقعیت 10 درصد گل را به 99 درصد تغییر داد. نباید فشار را روی او افزایش داد. همچنین گل‌محمدی نیز می‌توانست تعویض‌هایش را زودتر انجام دهد و شجاعی را حدود دقیقه 60 به جای عالیشاهی به زمین بفرستد که برای تیم خیلی دوید و تلاش کرده بود. یحیی حتی می‌توانست در ترکیب اولیه همانند بازی‌های مرحله گروهی، شیری را روی نیمکت بگذارد و از نعمتی در دفاع چپ استفاده کند و کامیابی نیا و سرلک هافبک‌های دفاعی باشند و بشار به جای هافبک مرکزی، در بال راست بازی کند.

*بعد از شروع مجدد لیگ قهرمانان بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شدند که تجربه آسیایی نداشتند. بی‌ادعا بودن آن‌ها باعث شد تا خیلی خوب از سد رقبا بگذرند و اگر بازیکنی مثل آل‌کثیر بیشتر تجربه آسیایی داشت، هیچ وقت بستر محرومیتش را فراهم نمی‌کرد. بازیکن خوبی این فصل به تیم اضافه شدند و حالا تجربه کافی برای لیگ قهرمانان فصل آینده را دارند.

*یحیی دورانی را سپری می‌کند که برانکو هم تجربه کرده بود. ستاره‌های تیم رفته‌اند و تیم کمبود مهره دارد اما انسجام و همدلی مهم‌ترین نکته ای است که گل‌محمدی باید به تیمش گوشزد کند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که قهرمان لیگ برتر شود و فرقش با فینال آسیا این است که بازیکنانی چون وحید امیری و احسان پهلوان را در ادامه لیگ در اختیار خواهیم داشت. من به یحیی و تیمش امیدوارم و با پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، خاطره تلخ نایب قهرمانی در آسیا فراموش خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسعفای گلمحمدی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    یحیی در سطح لیگ یک هم نبود. فقط توان بازیکنامون نزاشت کره بیشتر گل بزنه .
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      یک دوچرخه سوار داره کامنت می گذارد و می نویسد یحیی باید برود اما باید بداند هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی حمایت می کنند یحیی گل‌محمدی یک کیسه سوز هست هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی حمایت می کنند
  • Retired IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    به نظر بنده ارنج تيم مشكلى نداشت ولى اگه كمال هم اضافه ميشد با 44-2 لوزى هم ايده خوبى بود
  • اخراج یحیی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    پرسپولیس به یحیی باخت . دقیقه ۱۲ تا ۳۰ نیمه دوم رو دوباره نگاه کنید.
  • وجنات پوشالی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    اگه بازیو دوباره نگاه کنید بهتر میشه ضعف تیم اولسان رو دید وقعا صد حیف و صدبار حیف . ما به تفکرات یحیی باختیم
  • لشگرسرخ IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    حرف دوستانی که میگن دوباره بازیو نگاه کنید درسته ما فقط به یحیی باختیم دارم بازی رو دوباره نگاه میکنم ، این دروازه بان دوضرب گیر کره فقط احتیاج به شوت داشت بین فضای دفاع کره خالیه چرا شوت به دروازه نبود؟ داوری اشتباه نداشت ،فقط گل محمدی درحد بازی نبود.
  • Amir perspolisi IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    نائب قهرمانی در آسیا به هیچ وجه تلخ نیست بلکه افتخاره ❤ در ضمن ترکیب اشتباه نبود بلکه عالی بود و اینکه بازیکنی مثه شیری که میدونه در این بازی war وجود داره چرا باید با دست توپو بزنه؟؟؟؟ اون توپ حتی اگه گل میشد که احتمالش 20 درصد هم نبود بازم خورده ای به شیری نمیگرفتیم اما پنالتی که داد واقعا عذاب آور بود
  • صادق IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    آدرس غلط ندهید دشمن قهرمانی پرسپولیس درACL در قلب پایتخت هستش همونایی که از شادی و ریختن پنجاه و پنج میلیون هوادار به خیابان هراسناک بودند سناریوی شکست پرسپولیس رو در تهران به اجرا در آوردند و لذا کار بودار شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. اگه ذوب ها کرونا داشتن په چجور با کیسه ب فاصله ی کمتر از یک هفته بازی کرد؟!!!!ن آقا یحیی گفتی تمرکز نداشتیم ، تمرکر شیری و حذف بازی با ذوب آهن در شب قبل از مسابقه و انجام بازی ذوب با کیسه در کمتر از یک هفته!!! ،در یک راستا معنا دار می شوند. آقا یحیی گفتن تمرکز نداشتیم ، خب معلومه دیگه تمرکز حاصل در جریان مسابقات قرار داشتنه نه اینکه بازی با ذوب آهن رو جوری لغو کنن که بازی تدارکاتی نداشته باشید و تمرکز ایجاد نشه ، فرصت مرور تاکتیک فینال رو ازتون گرفتن
  • Farid US ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    Kamelan in agha dorost migoyad, man ax parsal migoftam Goel Mohamadi va hata khodeh Beranco barayeh perspolis kochack hastant, valy kesy ghaboul nakard, Goel Mohamadi team ra bad arange mikonad, Sheiri modatha hast ke bazy nakardeh va aslan bazykone khouby nist, ya Alishah va ya hata Nourolahi ke modatha hast ke bad hastant
  • سرباز کوچولو IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    استقلالیا میدونن تا یحیی مربی پرسپولیس باشه هیچ جامی نمیتونن ببرن. برا همین از دیشب اومدن تو کامنتا و خواستار اخراج یحیی شدن!!! سرمربی فینالیست آسیا ... واقعا هم باید حسرت داشتن همچین مربی ای رو بخورید.
    • هوادار IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      گویا هنوز به قدرت بابا مسعود ایمان نیاورده اید ای متزلزلین در عقیده نهایت تفکرات گل ممد رو دیروز تمام آسیا دیدن آنچه پرسپولیس رو در لیگ ایران صاحب جام میکنه پاپا مسعوده نه گل ممد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی