یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
۰ |
۰
سرنوشت مبهم تیم ملی امید ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته ملی المپیک از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حذف شده است و این می تواند در سرنوشت تیم ملی فوتبال امید هم اثر گذار باشد. 

خبرورزشی/ مدیریت ورزش؛ صالحی امیری در مصاحبه ای که به همین بهانه داشته به این نکته اشاره کرده حذف کمیته ملی المپیک از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال عامدانه بوده و به همین بهانه به رییس فیفا نامه نوشته است. این اتفاق در حالی صورت گرفت که هزینه های تیم ملی فوتبال امید توسط کمیته ملی المپیک تامین می شده و البته بر سر انتخاب سرمربی برای این تیم همیشه حواشی بین کمیته ملی المپیک و هم چنین فدراسیون فوتبال به وجود می آمد. 

در صورتی که کمیته ملی المپیک عضویتش از حضور در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حذف شود شاید این کمیته دیگر هزینه های تیم ملی فوتبال  امید را تامین نکند و این می تواند چالش تازه ای برای فدراسیون فوتبالی باشد که همواره برای تامین هزینه تیم های ملی نظر به کمک های دولتی دارد. 

گفتنی است تیم ملی امید در مسابقات آتی درگیر بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا خواهد شد. کمیته فنی حمید استیلی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده است. قرار است این تصمیم از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و هم چنین کمیته ملی المپیک تایید شود. فیفا در تایید اساسنامه جدید به حذف مقامات دولتی از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تاکید داشت که یکی از کسانی که از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حذف شد وزیر ورزش و جوانان است. 

باید دید در روزهای پیش رو کمیته ملی المپیک در مورد تیم ملی فوتبال امید چه تصمیمی خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی