نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
هوشنگ نصیرزاده: محمد تقوی گزینه جدی تراکتور است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: شجاعی راغب به ادامه سرمربیگری در تراکتور نیست و می‌خواهد همچنان بازی کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: فعلا مسعود شجاعی کار سرمربیگری ما را انجام می‌دهد اما به وی در زمین بیشتر نیاز داریم. خودش هم راغب به ادامه این کار نیست زیرا پذیرفتن سرمربیگری دائمی تراکتور به معنی این است که دیگر بازی نکند. در مقررات فوتبال ایران همزمانی مربیگری و بازی کردن ممنوعیت دارد اگرچه خیلی از کشورها این کار را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اکنون کارت بازی شجاعی به عنوان بازیکن صادر شده است. با توجه به رعایت پروتکل‌ها بازیکنان ذخیره هم نباید روی نیمکت بنشینند و به همین دلیل حضور مسعود روی نیمکت تراکتور مورد اعتراض قرار گرفته بود که تضمین دادیم تا مشخص شدن تکلیف سرمربی جدید تیم کنار خط بایستد.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه سرمربی جدید این تیم تا بازی با صنعت نفت هم مشخص نمی‌شود، گفت: این دیدار سه روز دیگر برگزار می‌شود و قطعا تا پنجشنبه سرمربی جدیدمان مشخص نخواهد شد. محدودیت‌های زیادی مانند جذب مربی خارجی وجود دارد و فقط می‌توانیم سراغ مربیان ایرانی برویم که خارج از کشور زندگی می‌کنند. 

نصیرزاده تصریح کرد: محمد تقوی، افشین قطبی و الکساندر نوری جزو گزینه‌های ما بودند و هستند. صحبت‌هایی با این نفرات انجام دادیم. هوادار در فضای مجازی می‌گوید با فلان مربی صحبت کن اما نمی‌داند با همه این مربیان مذاکره شده است. گاهی مواقع مبالغ مدنظر آنها با توجه به شاخص‌های تورم در کشور و بالا بودن نرخ ارز، نجومی می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاهی مانند استقلال می‌توانست از الکس نوری استفاده کند. وی در مذاکراتش با ما گفت یک دستیار و یک بدنساز دارم. مبلغ مدنظر خودش و این دو نفر روی هم رفته به پول ایران نزدیک به ۵۰-۴۵ میلیارد می‌شود و پرداخت این پول اگرچه در اروپا زیاد نیست اما با توجه به شاخص های تورم در ایران خیلی بالا  است. تراکتور هم به عنوان یک باشگاه خصوصی از جیب یک نفر تغذیه می‌شود و پرداخت کردن این مبلغ به نوری خیلی سخت است. البته مبلغ درخواستی این مربی ۲/۵ میلیون دلار نبود و نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بود.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور تصریح کرد: نوری یک کارگزار ایرانی هم داشت که با این فرد هم صحبت کردیم.  وحید هاشمیان به من گفته بود الکس زبان فارسی را ۵۰-۵۰ می‌داند. یک وویس انگلیسی برایش فرستادم که همین کارگزار به من جواب داد و فهمیدیم ملبغ درخواستی‌اش بالا است. خودش هم با یکی دو عضو هیات مدیره باشگاه صحبت کرده بود و استفاده از وی سخت شد.

نصیرزاده با اشاره به دلیل منتفی شدن حضور افشین قطبی در تراکتور عنوان کرد: وی با باشگاه چینی قراردادی به ارزش ۸۰۰ هزار دلار امضاء کرده بود و البته پیشنهاداتی هم از قطر و چین دارد. خودش دوست داشت به ایران بیاید تا بعدها بتواند برای تیم ملی یا تیم های باشگاهی دیگر گزینه شود. به همین دلیل در صحبت‌های مان با قطبی از لحاظ مبلغ به توافق نرسیدیم. وی یک دستیار برزیلی هم دارد. طبق صحبتی که با مهدی حاج باقر به عنوان کارگزار قدیمی‌اش داشتیم به نتیجه نرسیدیم.

وی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور با محمد تقوی توضیح داد: وی گزینه جدی ما است اما باید در داخل کشور برای این مربی تشریفات اداری انجام شود که تا روز گذشته نتیجه نداده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    محمد تقوی چه تحلیل هایی می کند در برنامه هتریک . محمد تقوی بهترین گزینه برای دستیاری یحیی گل‌محمدی هست.
    • فاطی تی تی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      بدو بدو
    • اولسان الدوله IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      از سوزش محل چاپ لگوی اولسان رو پیشونیتون چه خبر؟ خخخخخخخخ
  • 58سال عقده و حسرت IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    از نظر سلطانیفر و رفقاش تقوی فقط برای استقلال مشکل سیاسی و ورود به کشور و سایر خزعبلات داشت ولی برای بقیه تیمها اشکالی نداره چون نگران اینن مبادا استقلال قدرت بگیره
    • کریم ساوالان IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      وقتی تحت سوزش اولسانی کامنت نزار بزار جاش خوب شه بعد
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    محمد تقوی بهترین گزینه برای تراکتورسازیه تا وقتی که این قانون مسخره برداشته بشه
  • رضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    الان شجاعی خوب نتیجه میگیرد چرا باید پول اضافی برای اینجت ها هزینه شود نوری یه ریسک مثل مربی بلژیکی تیم ملی هس تقوی تجربه و کارنامه ندارد فقط قطبی هس بغیر اون بنی اینجیت استخدام کرده مربی ولاغیر شجاعی فعلا خوب هس
  • حمزه IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    کاش به رسول خطیبی اعتماد بشه بخدا تیم‌هاش خیلی خیلی بهتر از سطح لیگ ایران بازی میکنن
  • Elistare4466 IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    بنظرتون یک ساعت تریبون صداسیماصورت یک طرف ک از بیاناتش مشخص بود با هدف از قبل تعیین شده به آقای منصوریان ک مردم قضاوت کنند چه دستاوردی به مملت داشته کسی رو میخاد خراب کنه ک اگه کسی مثل زنوزی سرمایه داشت الان تو کانادا یا انگلیس آمریکا بود ولی این بنده خدا چندهزارنفر رو شاغل کرده تو ورزش پول گذاشته بدون سود و هزاران کار خیر ک پرسجو کنید متوجه خواهید شد حالا پشت پرده چه عواملی هس ک هدف براندازی دارند باید آگاه باشید و ریشه یابی کنید ظاهر اتفاقات اصلا توجه نکنید ببینید هدفشون چی هس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی