نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۷
۱ |
۵
درسی از الکس فرگوسن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهتر است برای آخرین بار از یک شکست دیگر در فینال درس بگیریم و برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش‌مان را در بیرون و داخل زمین انجام دهیم بعد به پاس زحماتمان از خدا طلب پیروزی کنیم.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ الکس فرگوسن یکی از برترین مربیان تاریخ فوتبال است. او تمام جام‌های اسکاتلند را برده بود و حتی با آبردین به قهرمانی جام در جام اروپا رسید اما با این همه تجربه خاطره جالبی از اولین حضورش روی نیمکت منچستر یونایتد تعریف میکند. او می‌گوید: «اولین باری که روی نیمکت منچستر نشستم قبل از بازی دعا کردم و از خدا خواستم برنده از زمین بازی خارج شویم اما بازی را باختیم. بعد از بازی متوجه شدم تیم حریفم هم دعا کرده و آنها هم از خدا برای پیروزی کمک خواستند پس رفتم و برای ادامه کارم تلاش کردم.» 

فرگوسن افسانه‌ای از کار و تلاش برای قهرمانی می‌گوید. کسی که ۱۳ بار لیگ برتر انگلیس را فتح کرد و دو جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای منچستر به ارمغان آورد. با این حال هنوز در فوتبال ایران برخی دنبال شانس می‌گردند و قهرمانی نشدن پرسپولیس را گردن داور می‌اندازند. داور خیلی هم خوب قضاوت نکرد اما VAR بود که بازی را عادلانه پیش برد. اگر حرف از شانس است که اولسان خیلی بدشانس بود چون ضربه یون بیت گارام در دقایق اول بازی به تیر خورد و همین یک توپ کافی بود تا آنها بازی را دست بگیرند و شاید گل‌های بیشتری هم بزنند. نه تنها ما چیزی از پرسپولیس در فینال آسیا ندیدیم بلکه کارشناسان خارجی و حتی برخی طرفداران پرسپولیس هم یک تیم از پیش باخته را در زمین دیدند. بهتر است برای آخرین بار از یک شکست دیگر در فینال درس بگیریم و برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش‌مان را در بیرون و داخل زمین انجام دهیم بعد به پاس زحماتمان از خدا طلب پیروزی کنیم. پرسپولیس داخل زمین به خودش باخت و بیرون زمین هم به کسانی که در فصل نقل و انتقالات تیشه به ریشه تیم زدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    خدا بگم چیکارت کنه ٬ اما نمیدونم چرا کاری ات نمیکنه ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی