دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
۱۱ |
۵
چرا یک استقلالی نقش داعشی را بازی می‌کند؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارگردان سریال خانه امن به حواشی پیرامون انتشار یک قسمت از این سریال که موجب انتقاد طرفداران تیم استقلال تهران شده است، پاسخ داد.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ فوتبال به عنوان محبوبترین پدیده اجتماعی در کشورمان همیشه از موارد جذاب و البته حساسی بوده که ورود حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به آن مورد توجه قرار گرفته است. این موضوع با توجه به حساسیت بالایی که برای علاقه مندانش دارد بارها به سو تفاهماتی منجر شده که واکنش‌های مختلفی را برانگیخته است و تجربه چنین موضوعی نشان می‌دهد باید در مورد آن با احتیاط بیشتری عمل شود.

سریال خانه امن که به عنوان یک اثر معمایی - پلیسی - سیاسی با موضوع پرونده‌های امنیتی - ترورسیتی این روزها روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود در قسمت اخیر خود یک ماجرای نزدیک به فوتبال را به نمایش در آورده که جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. ماجرا از آن قرار است که یک تروریست داعشی تحت پوشش هوادار فوتبال وارد استادیوم آزادی می‌شود تا عملیاتی که برای آن برنامه ریزی شده است را پیاده کند. این تروریست با پرچم باشگاه استقلال و تحت پوشش هوادار این تیم به تصویر کشیده شده است و این موضوع با اعتراض شدید هواداران استقلال روبرو شده و با پخش شدن قسمت هایی از آن در شبکه های اجتماعی به عوامل سازنده این سریال انتقاد کردند.
احمد معظمی، کارگردان سریال خانه امن در این خصوص بیان داشت: هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس کمی صبور باشند. از نظر من اگر قسمت امشب و فرداشب را تماشا کنند،خیالشان از بابت همه چیز راحت شود. واکنشی که ایجاد شده به این خاطر است که ماجرا هنوز تمام نشده و مردم همه واقعیت را ندیده اند و اگر کمی صبوری به خرج دهند تا ماجرا به طور کامل به نمایش در بیاید ابهامات و سو تفاهم‌هایی که به وجود آمده رفع و رجوع خواهد شد.

ویدیو| پشت صحنه سریال خانه امن: تروریست دوم در پوشش پرچم پرسپولیس!
او ادامه داد: یکسری از طرفداران فوتبال روی پرچم تیمشان تعصب دارند که کاملاً طبیعی است و حق با آنهاست. ما قصد و غرضی نداشته‌ایم و به همه چیز فکر کرده‌ایم و برای همین است که می‌گویم که باید قسمت‌های امشب و فردا شب را تماشا کنند و قطعاً بعد از این دو قسمت نظرشان تغییر خواهد کرد و متوجه می‌شوند ماجرا سو تفاهم بوده است. مطمئن باشید همه جوانب کاری که انجام داده‌ایم را سنجیدیم و اینطور نبوده که نسنجیده اقدامی انجام بدهیم. به هیچ عنوان عوامل سریال قصد توهین به پرچم و یا باشگاه استقلال را نداشته‌اند و اگر آنها امشب و فردا شب سریال را دنبال کنند به صورت کامل متوجه می‌شوند.
او در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال برای این قسمت انتخاب شده است گفت: ما قصد داشتیم فردی که در سریال نقش یک داعشی را بازی می‌کند در نقش یکی از طرفداران تیم محبوب استقلال یا پرسپولیس باشد که اصلا ربطی به توهین به هیچکدام از این دو باشگاه و هواداران محترمش را ندارد. استقلال و پرسپولیس دو تیم محبوب ایران هستند و همانطور که گفتم ما روی همه چیز فکر کرده‌ایم. من به شخصه فوتبالی نیستم اما هر دو تیم تهرانی را دوست دارم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه استقلال به سکانس سریال خانه امن: ضمن عذرخواهی نسبت به جبران اقدام کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    گفتم زود قضاوت کردین ؟!!!!!
    • مولر از برلین DE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      استقلالی توی این مدت نقش جاسوس را خوب بازی کردند به همین علت هست!!!!
    • یه تماشاگر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      زود قضاوت کردن؟ مجریان تلویزیون هرچی از دهنشون دربیاد به استقلال میگن بعد با عذرخواهی همراه پوزخند سروتهش جمع میشه ولی یه مجری بگه #بابامسعود چندماه از صفحه نمایش صداوسیما محو میشه! این عادی هست که وزیران یک حکومت علیه یه تیم کری بخونن!(امکانات دوتیم را مقایسه کنید که یه تیم دنبال زمین تمرین و لباس هست، مربی تیم دیگه میگه چمن ورزشگاه قطر خوب نیست سفته!)
    • Reza IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      شماهم زود قضاوت نکن دلیل اصلی این سکانس وصحبتهای کارگردان افزایش بیندگان صدا سیماست
  • 10 _10_3 IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    چون تیم استقلال با سوریه و داعشی های مقیم ایران قرار داد بسته که برنامه ریزی کنن برای دکل نوردهای اینده
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    حتما باید کارگردان به یکی یکی تفهیم کنه. آخه این همه قضاوت اشتباه واسه چیه!
  • #بابا مسعود IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تمام حرف این اقا چرته قسمت امشب فردا شب ببین چیه شما به باشگاه استقلال توهین کردی نمیشد بدون پرچم بیا تو است {...}
  • حقگو IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    شاید دیدگاه کارگردان برگرفته از واقیع اخیر رجوع ان دسته به سایت های ای اف سی و النصر عربستان و نشر کامنت و ........
  • امیرحسین IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    تا امشب صبر‌کنید فکر کنم امشب فکر کنم امشب می خواد از پرچم پرسپولیس استفاده کنه و سریال خوبی هم هست استقلالی ها هم جنبشون ببرن بالا
  • ابد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    چون به حقیقت نزدیکتر است
  • مرتضی ضیاءالدینی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    به نظرشمامگرکاری که استقلالی هادرخبرگذاری درafcبوجودآوردندتاپیروزی رومحروم کنندکمتربود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی