دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
۱ |
۰
درخواست عجیب از یک تیم با ۱۵ کرونایی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک تیم در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی ایتالیا به خاطر وضعیت کرونایی‌اش مجبور شد با ۹ بازیکن بازی کند.

خبرورزشی/ سری آ ایتالیا؛ در چارچوب هفته شانزدهم سری C ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) اتفاق عجیبی رخ داد و تیم کاسرتانا که به خاطر ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا، در کل ۹ بازیکن در اختیار داشت، با اصرار مسئولان برگزاری این مسابقات مجبور شد در خانه خود و بدون داشتن بازیکن تعویضی به مصاف تیم ویتربسه برود و در نهایت هم تن به شکست ۳ بر صفر داد. پیش از این دیدار ۱۵ مورد مثبت از تست کرونا در تیم کاسرتانا به ثبت رسیده بود اما مسئولان برگزاری مسابقات، این تیم را تهدید کردند در صورتی که مقابل ویتربسه بازی نکنند، با مجازات‌هایی روبه‌رو خواهند شد.

باشگاه کاسرتانا پس از این دیدار بیانیه‌ای تندی منتشر کرد و نسبت به اقدام مسئولان این مسابقات انتقاد کردند. در این بیانیه آمده است: «این روزهای دشوار، پر از ترس و نگرانی برای همه اعضای باشگاه کاسرتانا و همچنین برای خانواده‌های آنهاست. ترکیب تیم ما توسط یک ویروس خطرناک از هم متلاشی شده و تاکنون ۱۵ مورد مثبت از تست کرونا در ترکیب‌مان به ثبت رسیده است. در چنین شرایطی ما نامه‌ مخالفت باشگاه ویتربسه برای به تعویق افتادن این بازی را دریافت کردیم و سازمان لیگ هم به تعویق افتادن بازی را ضرروی ندانست».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما اما برخلاف ماده ۴۸، بند ۳ قوانین داخلی فدراسیون فوتبال ایتالیا مجبور شدیم با تعدادی کمتر از ۱۱ بازیکن به میدان برویم. همچنین برخی از این ۹ بازیکن ما تب داشتند و با وجود اینکه در آخرین دور آزمایشات نتایج تست‌شان منفی شد، اما این خطری برای خودشان و دیگران است. آرزو می‌کردیم که احترام بیشتری به قهرمانان واقعی این ورزش گذاشته شود، کسانی که هر روز به خاطر زندگی و  خانواده‌هایشان به زمین مسابقه می‌روند».

در پایان بیانیه می‌خوانید: «در این لحظه تاریخی که شهروندان ایتالیایی در حال مبارزه و مجبور به ماندن در خانه خود هستند، یک تیم فوتبال که توسط دشمنی نامرئی (کرونا) تلفانی داده، مجبور است به هر قیمتی که شده وارد زمین شود. این یک سیگنال شرم‌آور برای کل جامعه است.با توجه به این شرایط، سلامت عمومی دیگر به یک اولویت تبدیل نمی‌شود و منافع دیگر جایش را می‌گیرد. ما در مقابل تصمیمی پوچ، از هواداران خود که قربانیان درمانده‌ای همانند خود ما هستند، عذرخواهی می‌کنیم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خورزوخان IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    يه بازي با استقلال براش بذاريد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی