لیونل مسی: نبست به آینده بارسلونا امیدوارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی با بیان این که در حال حاضر حال خوبی دارد، هواداران بارسلونا را به ماندن در نوکمپ امیدوار کرد و این احتمال وجود دارد در آینده نزدیک قراردادش را تمدید کند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ لیونل مسی تابستان تصمیم داشت از بارسلونا جدا شود و حتی درخواست رسمی هم داد، اما با بند فسخ 700 میلیون یورویی جدایی‌اش منتفی شد.

هنوز هم گفته می‌شود لئو شاید بارسا را ترک کند، چرا که قراردادش تمدید نشده و پایان فصل این قرارداد به پایان خواهد رسید. با این حال مسی در این باره صحبت‌هایی کرد که هواداران بارسلونا به ماندنش امیدوار شدند. او گفت: «واقعیت این است که الان و امروز حال و حس من خوب است اما در تابستان اوقات و حالم بسیار بد بود که مربوط به اتفاقاتی بود که قبل از تابستان رخ داد، از جمله شیوه‌ای که فصل را به پایان رساندیم، ماجرای فکس درخواست جدایی‌ام و همه آنها ... آن داستان‌ها تا اوایل فصل جاری هم کمی مرا درگیر کرده بود.  اما امروز من حال خوبی دارم و خودم را در شرایطی می‌بینم که می‌خواهم به طور جدی برای هر آنچه در این مسیر پیش روی‌مان قرار دارد، بجنگم و برای همین هیجان زده‌ام. می‌دانم که باشگاه روزهای سختی را سپری می‌کند و این شامل همه بخش‌های مربوط به باشگاه و تیم می‌شود اما من نسبت به آینده خوشبین هستم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی