دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
۱ |
۰
محمد صلاح در لیورپول کلافه شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هم‌تیمی سابق محمد صلاح مدعی شد او از وضعیت خود در لیورپول عصبانی است حتی اگر این عصبانیت روی عملکرد او در میدان تاثیری نداشته باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ محمد ابوتریکه، بازیکن سابق تیم ملی مصر در گفت‌وگو با شبکه «بی‌این اسپورت» گفت: من با صلاح تماسی داشتم تا درباره وضعیتش در لیورپول با هم گپ بزنیم و متوجه شدم که او ناراحت است اما این موضوع هرگز روی عملکردش در زمین بازی تأثیر نمی‌گذارد. من می‌دانم که صلاح از وضعیتش در لیورپول ناراضی است و او دلایل نارضایتی‌اش را هم گفت اما یکسری رازها هستند که من نمی‌توانم درباره‌شان به صورت علنی صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم یکی از دلایل نارضایتی صلاح این بود که در بازی مقابل میتیلند (در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) کاپیتان نبود.

بازیکن سابق تیم ملی مصر افزود: اگر صلاح بازیکن رئال مادرید یا بارسلونا بود و آنجا در همان سطحی بازی می‌کرد که در لیورپول بازی کرده تا الان توپ طلا را برده بود و این کاملاً طبیعی است که یک روزنامه اسپانیایی از صلاح درباره بازی در رئال مادرید و بارسلونا سؤال بپرسد. به نظر من، لیورپول هم دارد به خاطر منافع اقتصادی‌اش به فروش صلاح فکر می‌کند. من هیچ نفوذی روی تصمیمات صلاح برای آینده‌اش ندارم. او دوست و برادر من است اما خودش آنقدر باهوش هست که بدانید چه چیزی به صلاح اوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    جمله آخرو: صلاح می‌دونه چه‌چیزی به صلاح هست خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی