نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی امیرآبادی: امتیازات فکری از شفر و استراماچونی بیشتر است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی امیرآبادی گفت: استقلال تا الان خوب نتیجه گرفته اما هواداران برد می‌خواهند؛ متأسفانه صفحات مجازی هم فشار می‌آورند که تیم فکری خوب بازی نمی‌کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی امیرآبادی در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی در مورد حضورش در این مراسم اظهار داشت: باعث افتخار است که در این مراسم شرکت کردم و به نمایندگی از پیشکسوتان استقلال اینجا هستم. خیلی خوشحالم که یک خیابان به نام ناصرخان حجازی نامگذاری شده و خیابان دیگری هم به نام منصور پورحیدری و همچنین جعفر کاشانی که به نظرم پدر استقلال و پدر پرسپولیس هستند نامگذاری شده است. 

کاپیتان اسبق استقلال در مورد اینکه امروز امثال ناصر حجازی در فوتبال ایران کم شده، گفت:‌ صددرصد همین طور است .من ناصرخان و منصورخان را قلبا دوست دارم و با آنها کار کرده‌ام ولی امیدوارم تا وقتی پیشکسوتان‌مان زنده هستند قدرشان را بدانند و اینطور نباشد که وقتی می‌روند بخواهند کارهایی را برای این بزرگواران انجام بدهند. امیدوارم کل باشگاه‌ها کمیته پیشکسوتان داشته باشند. به پیشکسوتان زنگ بزنند و آنها را به تمرینات دعوت کنند. این‌ها خیلی با ارزش‌تر است تا اینکه وقتی مثلا مهدی امیرآبادی یا هر فرد دیگری از دنیا رفت، جایی را به نام او یا عکسش را بزنند. این‌ کار خیلی قشنگی است که یادبودی برای آنها درست می‌شود ولی وقتی که زنده هستند اگر این کارها برایشان انجام شود خیلی بهتر است.

امیرآبادی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال عنوان کرد: استقلال تا الان خوب نتیجه گرفته اما هواداران برد می‌خواهند. اوایل فصل سرمربیگری شفر، امتیازات خیلی کمتر از امتیازات محمود فکری بود. امتیازات استراماچونی هم خیلی کمتر بود ولی متأسفانه صفحات مجازی فشار می‌آورند که تیم فکری خوب بازی نمی‌کند. تیم او در 40 روزی که باید بدنسازی نکرده، سریعاً جمع و وارد لیگ شده، متأسفانه وقتی هفته اول فکری می‌برد انتظارات بالا می‌رود. وقتی انتظارات بالا برود همه دوست دارند هفته‌های بعد هم ببرد. دوست دارم بعد از این چند سالی که به استقلال ظلم شده امسال نتایج خوبی بگیرد و دل هواداران را شاد کند.

وی افزود: باید به محمود فکری فرصت داد. بازیکنان زیاد مصدوم شدند. تا به حال یک هفته نشده که بازیکنان کامل باشند و دست محمود فکری آنقدر باز باشد که نتواند تیم را ارنج کند. هواداران باید به کادر فنی حق بدهند. ولی متأسفانه می‌گویند برد می‌خواهیم و تیم خوب بازی نمی‌کند. باید صبر داشته باشیم که متأسفانه صبر هواداران ما مقداری کم است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه فوتبال زیبا مهمتر است یا امتیاز عنوان کرد: به نظرم امتیاز واجب‌تر است. هر کسی امتیاز بگیرد به صدر جدول می‌رود. الان محمود فکری هم بالای جدول است و چیز زیادی را از دست نداده، شاید بعضی‌ها بگویند پرسپولیس دو بازی نکرده یا تیم دیگری بازی نکرده، تازه اول فصل است. یعنی تیم وسط جدول اختلاف امتیاز زیادی با بالای جدول ندارد.

وی در مورد اینکه آیا به محمود فکری امید دارد گفت: بله؛ اگر فرصت بدهند چرا امیدوار نباشیم؟ چرا فقط باید به خارجی‌ها بسنده کنیم و وقتی به مربیان ایرانی می‌رسد 4، 5 هفته که نتیجه نمی‌گیرند می‌گوییم او را عوض کنید و مربی دیگری بیاورید؟ صبر کنیم و مثل استراماچونی فرصت بدهیم تا مربی ایرانی هم بتواند تیمش را جمع و جور کند، مصدومان هم برسند و ان‌شاالله با یک تیم کامل وارد مسابقات شود.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد جوی که پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به وجود آمده اظهار داشت: به نظرم کار قشنگی نیست. اگر پرسپولیس باخته نباید در صفحات مجازی کری‌خوانی‌ها، حرف‌ها و بحث و جدل‌ها مطرح شوند. چرا مثل قدیم نباشد؟ چرا همه چیز را به صفحات مجازی می‌کشیم؟ یک بازی بوده و تمام شده رفته این طرف برای آن طرف کری می‌خواند و برعکس. همه این‌ها تمام می‌شود و جوانمردی می‌ماند. شما ببینید ناصر حجازی را پرسپولیسی‌ها هم دوست داشتند همین طور که استقلالی‌ها پروین را دوست دارند.

امیر آبادی در مورد اینکه برخی عدم نتیجه‌گیری استقلال را به خاطر شلوغی نیمکت این تیم می‌دانند، گفت: همه این‌ها بهانه است.اصلا نباید به دنبال این بهانه‌ها باشیم. باید به محمودفکری فرصت داد. همه تیم‌ها بدنسازی کردند و اردو رفتند بعد وارد لیگ شدند اما فکری مستقیم وارد لیگ شد. آیا فکری تا به حال با کل بازیکنانش و بدون مصدوم بازی کرده است؟

وی افزود: به نظرم فکری کادرپزشکی قبلی را نباید از دست می داد. الان کادر پزشکی را ببینید. بازیکن می رسد، دو هفته دیگر مصدوم می‌شود. معلوم است که از نظر تغذیه و پزشکی خیلی خوب به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود که این اتفاقات می‌افتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    بیست وسه هفته مانده به پایا ن لیگ قهرمان زود هنگام شدند!
  • ممم IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    آقای پیشکسوت آدرس غلط نده لطفا ... تیم استراماچونی از هفته ها قبل از صدرنشینی زمانی که بدترین امتیازات رو از دست میداد هم خیلی خوب بازی میکرد و کاملا امیدوارانه ... خداییش ما به چی این محمود فکری باید دل خوش کنیم ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی