برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان قبل از دربی؛ سرخ‌پوشان هر چهار روز یک بازی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به خاطر دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس فشار زیادی به لیگ وارد می شود اما دیدار این تیم با سپاهان را قبل از دربی برگزار می کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سهیل مهدی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای باقیمانده لیگ برتر اظهار داشت: هفته هفتم را تمام کردیم و از امروز هفته هشتم آغاز می شود. بین هفته اول و دوم به دلیل تعطیلات قرنطینه، ۱۵ روز تعطیلی داشتیم و در این مدت هم سه بازی پرسپولیس به خاطر حضور این تیم در لیگ قهرمانان به تعویق افتاد.

وی افزود: در طول هفت هفته برنامه زمان بندی ناهمگنی داشتیم که با توجه به شرایط پیش آمده اجتناب ناپذیر است. بازی بعدی استقلال ۱۰ آذر برگزار می شود و مقداری از این اختلاف های ۵ تا ۱۰ روزه در جدول ما برای تیم ها به تناوب دیده می شود اما آنچه امشب به اتفاق همکاران خود به آن رسیدیم، با وجود تاخیر ناشی از کرونا زمان بندی ما در پایان نیم فصل برای تمام تیم ها همزمان می شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: هر چه بازی های معوقه به هفته های بعدی موکول می شود، از تعداد معقوات هم کمتر خواهد شد. سعی می کنیم تا ۹۰ درصد تداوم و توالی تیم ها را رعایت کنیم اما زمان بندی مان کم و زیاد می شود. شاید در طول هفته ۴-۳ بازی ما به هم بریزد و اذیت شویم اما در ادامه این موضوع کم می شود.

مهدی درباره اینکه این برنامه ریزی به ضرر تیم ها است توضیح داد: سعی کردیم کمترین زمان را برای برگزاری بازی تیم ها در نظر بگیریم. البته دیدارهای معوقه پرسپولیس خیلی زیاد است و به خاطر این تیم چنین فشاری به برنامه ها وارد شده است. به جز این تیم، سایر تیم ها بین بازی هایشان حداقل پنج روز فاصله است.

وی افزود: از ۵ روز بالاتر هم برخی تیم ها در جدول استراحت دارند اما سعی کردیم تا جایی که می توانیم همگنی را رعایت کنیم. این جدول متوالی است اما همگنی خاصی در آن وجود ندارد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس توضیح داد: این دیدار در حداقل تاخیر برگزار می شود زیرا پرسپولیس به دلیل بازی های معوقه اش باید همکاری کند و به همین دلیل بازی این تیم با ذوب آهن ۱۰ دی برگزار می شود. دیدار این تیم با سپاهان را هم قبل از دربی انجام می دهیم. با این فاصله ها یک تیم چهار روز و دیگری شش روز استراحت می کند اما سعی کردیم با رعایت توالی بازی ها تیم ها به هم برسند.

مهدی در پایان گفت: اجازه بدهید تاریخ دربی را اعلام نکنم زیرا یک ابهام کوچک وجود دارد اما تقریبا توالی بازی های پرسپولیس به این صورت است. این برنامه هم تخمینی است و تا پایان هفته برنامه ۱۵ هفته را قطعی اعلام می کنیم. تیم هایی هم که باید دیدارهای معوقه شان را برگزار کنند برنامه شان تغییر می کند و البته کاری هم نمی توان انجام داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیون IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    خوشبحال لنگیا. شنبه بازی کردن بعد دیدار معوقشون ۶روز بعد جمعه برگزار میشه و ذوب اهن هم ۵روز بعدش. ولی استقلال تو برف سنگین تبریز با ماشین بازی کرد ۳روز بعدش با السد قطر و ۳روز بعدش با لنگ. فعلا با پاپا مسووود جونتون حال کنین تا ۶ماه دیگه
    • مجید IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      دو سال پیش استقلال با یه بازی کمتر تو دربی بازی کرد ولی امسالاستقلال دستور داده حتما باید بازی ها برابر باشه
  • ابو IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    همچین خبری نیست! هر شش روز یک بازی فینال تموم شد و دوره بزن در رو هم همینطور هر ننه قمری برا خودش دور برداشته بود پرسپولیس هر شش روز یک بازی انجام میده طبق قرار قبلی اینبار هوادار کوتاه نمیاد
    • مبین IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      سلام . فعلا که اینطور شده به نظر من هم که روش خوبیه اخه به خاطر بازی با اولسان هیوندای کره ی جنوبی این اتفاقات داره برای پرسپولیس می افته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی