نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رسول کربکندی:‌ کرونا بهانه‌ای بود برای بازی نکردن در شهر دیگر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال و مدیرفنی تیم ذوب آهن گفت: پرسپولیسی‌ها در لیگ بازی نکردند و کرونا هم توجیهی ایجاد کرده بود و به همین خاطر از شرایط مسابقه دور شدند. بازی نکردن در شهر دیگر بهانه‌ای برای کرونا بود. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول کربکندی، کارشناس فوتبال کشورمان در مورد شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل اولسان کره‌جنوبی گفت: در مورد تیم کره‌ای این ذهنیت وجود داشت که آنها خیلی قوی‌تر و آماده‌تر از آنچه دیدیم، هستند اما شاید در این مورد غلو کرده‌ بودیم. البته تیم کره‌ای در ۱۰، ۱۵ دقیقه اول مسابقه خیلی خوب بازی کرد و یک بار هم توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس کوبید ولی بعد از اینکه آنها در اواخر نیمه اول گل خوردند و پرسپولیس بر بازی احاطه پیدا کرد، تیم کره‌ای نگران نتیجه بازی شد. 

وی افزود: با دو اشتباه فردی بازیکنان پرسپولیس و با استفاده از کمک‌داور ویدیویی ۲ پنالتی به حریف دادیم و بعد از این ۲ گل، تیم اولسان با چنگ و دندان و تجمع در دفاع، از گل‌هایش حفاظت کرد. اولسان بارها از سمت چپ پرسپولیس حمله کرد و اکثر حملاتش را از این ناحیه پایه‌ریزی کرد. 

کربکندی تصریح کرد: پرسپولیس بعد از گل‌های اولسان شجاعانه بازی کرد اما فوتبال بازی اشتباهات است. پرسپولیس در روزی بازنده شد که می‌توانست شکست نخورد و حریف کره‌ای هم واقعاً در حد و اندازه‌ای نبود که برتری کامل بر پرسپولیس داشته باشد. در نهایت باید بگوییم پرسپولیس مغلوب اشتباهات فردی خود شد. کمک‌داور ویدیویی هم باعث شد هیچ حرف و حدیثی در زمینه داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود نداشته باشد. نمی‌دانم شاید داور هم می‌خواست با استفاده از کمک‌داور ویدیویی با اطمینان پنالتی بگیرد. 

وی درباره اینکه کادر فنی پرسپولیس در این شکست مقصر بود یا نه زیرا داوری مسابقه جایی برای بهانه‌جویی نگذاشته بود، عنوان کرد: همان‌طور که کادر فنی تیم در پیروزی‌ها سهیم است، در باخت هم سهم دارد. بنابراین کادر فنی پرسپولیس هم در این شکست سهم داشت و نمی‌تواند بدون سهم باشد. همان‌طور که پرسپولیس اگر قهرمان آسیا می‌شد، گل‌محمدی و دستیارانش در این پیروزی و موفقیت بزرگ سهیم بودند، در باخت هم آنها شریک هستند اما در فوتبال ایران همیشه حرف و حدیث و اما و اگر زیاد است و اینکه اگر فلانی تعویض می‌شد یا... وجود دارد و عادت به نبش قبر داریم. 

کربکندی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌اش اعلام کرد بهانه نمی‌آوریم اما بازی نکردن در لیگ هم از عوامل ناکامی است، گفت: آنها در لیگ بازی نکردند و کرونا هم توجیهی ایجاد کرده بود و به همین خاطر از شرایط مسابقه دور شدند. بازی نکردن در شهر دیگر بهانه‌ای برای کرونا بود. 

مدیر فنی ذوب‌آهن در مورد اینکه پرسپولیس به چه دلیل مقابل ذوب‌آهن در تهران بازی نکرد، گفت: فدراسیون مانع این بازی شد. پرسپولیس و ذوب‌آهن می‌خواستند در آن مسابقه به میدان بروند. ما حدود ۱۳۰، ۱۴۰ میلیون تومان هزینه کردیم، پرواز چارتر گرفتیم و پول هتل دادیم. من هم نگران سلامتی بازیکنان پرسپولیس و ذوب‌آهن بودم اما وقتی جلسات بازی برگزار شد و ما هم در هتل مستقر شده بودیم، نیمه‌ شب فهمیدیم بازی لغو شده است. وقتی بازیکنان در خواب بودند، ساعت ۱۲ شب به ما گفتند بازی لغو شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی