واکنش باشگاه تراکتور به ادعای جنجالی علیرضا منصوریان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

وکیل باشگاه تراکتور گفت: علیرضا منصوریان باید در محاکم قضایی ادعای تهدید شدن را اثبات کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بهداد بیات در گفت‌وگو با رادیو ورزش در پاسخ به اظهارات سرمربی سابق این تیم ( اینجا بخوانید) ، اظهار داشت: ایشان حتماً باید در محاکم قضایی این ادعاها را اثبات کنند که چه کسی وی را تهدید کرده است. این موضوع، موضوعِ ساده ای نیست و وقتی فردی در رسانه ملی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند، قطعاً باید به اندازه کافی اسناد داشته باشد تا بتواند این ادعاها را ثابت کند.

وی افزود: برای آقای میثاقی و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر تاسف می‌خورم، چون آنها ابتدایی‌ترین موضوع یک برنامه را نمی‌توانند رعایت کنند. امکان ندارد وقتی در رسانه ملی راجع‌ به یک شخص یا یک مجموعه صحبت می‌شود، بدون اینکه طرف مقابل بتواند از خودش دفاع کند، تریبون بالای یک ساعت در اختیار مقابل قرار بگیرد. ما اطلاع داشتیم که ایشان می‌خواهد در برنامه فوتبال برتر صحبت کند و از حدود ساعت ۲۱ تلاش کردیم با آقای میثاقی تماس بگیریم. 

بیات با درخواست از صداوسیما برای فراهم کردن امکان پاسخگویی برای این افراد، خاطرنشان کرد: ما توقع داشتیم که در برنامه دیشب صحبت کنیم و وقتی من هم نام این افراد را می‌برم، طبیعی است که آنها هم می‌توانند از خودشان دفاع کنند. بر اساس ماده ۳۰ اساسنامه سازمان صداوسیما، طرف مقابل می‌تواند از خودش دفاع کند و اگر این امکان فراهم نشود، باید دو برابر زمانی که طرف اول صحبت می‌کند، فرصت در اختیار طرف دوم هم قرار بگیرد. اگر هفته آینده بالای دو ساعت وقت در اختیار باشگاه تراکتور قرار بگیرد، یعنی دوستان اصل بی‌طرفی را رعایت می‌کنند، اما اگر این‌طور نشود، مشخص می‌شود که برنامه فوتبال برتر خطی عمل می‌کند. کاش آقای میثاقی برای استادی که ۲۰ سال برای رعایت عدالت تلاش کرد، شاگرد خوبی بود. نظرسنجی های صداوسیما نشان می دهد که این برنامه به‌زور دو رقمی شده است که این به خاطر عملکرد خطی آنهاست.

وی درباره نحوه برکناری سرمربی پیشین تراکتور، گفت: ایشان تمام این مواردی که مطرح کردند را باید اثبات کنند. صحبت‌های شب گذشته آقای منصوریان کاملاً ضدونقیض بود. ایشان در ابتدا گفتند که «من را بدون اطلاع برکنار کردند»، اما شما با آقای نصیرزاده دو بار جلسه داشتید و دیشب هم این موضوع را تایید کردید. شما گفتید آقای نصیرزاده گفته «می‌خواهیم شما را برکنار کنیم» و شما گفتید «اصلاً»! مگر شما می‌توانید تصمیم بگیرید که برکنارتان بکنند یا خیر.

بیات ادامه داد: دو ساعت با شما به صورت محترمانه جلسه برگزار شده است. به هر دلیلی، تصمیم بر قطع همکاری با شما گرفته شد، اما شما نمی‌توانید بگویید که برکنارتان بکنند یا خیر. البته من احساس می‌کنم آقای منصوریان کامل صحبت نمی‌کند. ایشان از حضور نفر سوم بین خود و آقای زنوزی صحبت می‌کند که من نمی‌دانم منظورشان چه کسی است. اگر منظورشان آقای محمدمهدی نبی است، خیلی با صراحت بگوید. من شنیدم که آقای نبی ایشان را به آقای زنوزی سفارش و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.

وی یادآور شد: اگر بحث حضور آقای زنوزی در فدراسیون فوتبال مطرح است، اول اینکه ایشان وقت این کار را ندارد، اما کاش آقای زنوزی رئیس فدراسیون می‌شد تا برای فوتبال ایران درآمدزایی بکند. ایشان هیچ وقت به فکر جیب خودش نیست.

بیات با اشاره به ادعای سرمربی سابق تراکتور مبنی بر اینکه «تراکتور یک باشگاه مالک محور است»، گفت: وقتی مالک می‌بیند دغدغه شما از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و با بازیکن یک میلیاردی، چهار میلیارد قرارداد می‌بندید، چرا نباید دغدغه داشته باشد. آقای زنوزی پاسخگوی هواداران تراکتور است. آقای منصوریان صحبت‌هایی را مطرح کرده که تبعات دارد.

وی راجع‌به اظهارات علیرضا منصوریان درخصوص برکناری از هدایت تیم تراکتور، عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم خیلی چیزها را بگوییم، اما با این «شو» که شما دیشب اجرا کردید و متخصص این کار هم هستید، مجبور می‌شویم خیلی حرف‌ها را بزنیم. دغدغه شما در زمان نقل و انتقالات، سوار کردن سگ‌تان به هواپیماست تا در تبریز دلتنگ نباشید. الان هم در اظهارات یک طرفه خود، صرفاً توهین می‌کنید. صحبت‌های شما درست و منطقی نیست و باید پاسخگو باشید.

وی اظهار داشت: روزی که از تراکتور برکنار می‌شدید، ادعا کردید که «خط قرمز نظام هستید»؛ این حرف‌ها دیگر چیست؟ شما باید پاسخگو باشید.

بیات درمورد شبهه‌های موجود درمورد برند لباس تیم تراکتور، گفت: آقای منصوریان درباره برند لباس‌های تیم صحبت کرده که اتفاقاً تمام مدارک مربوط به ترخیص لباس های آدیداس از گمرک موجود است. یک سال آقای زنوزی شعار «حمایت از کالای ایرانی» را بر روی پیراهن بازیکنان‌ حک کردند. ما با این کار نشان دادیم هیچ کدام از تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا بهترین لباس ها را با کمترین هزینه خریداری کردیم.

وی ادامه داد: شما در مقابل فردی از بیزینس صحبت می‌کنید که بالای ۱۰ هزار نفر برایش کار می‌کنند و شما نمی‌توانید به ایشان درس بدهید. قطعاً «دو دو تا، چهارتای» ایشان به شکلی بوده که برند آدیداس را خیلی بهتر دانسته است. شما باید تمامی این تهمت‌هایی که زدید را اثبات کنید.

بیات درمورد دلایل برکناری علیرضا منصوریان، گفت: بخش عمده‌ای از مسائلی که آقای منصوریان گفته اند به خود ایشان برمی‌گردد. لیست بازیکنانی که ایشان می‌خواستند، از افرادی مانند سید جلال حسینی و محمد نادری تشکیل می‌شد که اینها قرار بود با هماهنگی آقای منصوریان به تراکتور بیایند که نیامدند. شما سه کاپیتان تیم ملی را در این تیم داشتید. با قیمت این بازیکنانی که جذب شده، می‌توانستیم بازیکنان خیلی بهتری جذب کنیم. اینها بهانه است؛ شما نتیجه نگرفتید و برکنار شدید.

وی در پایان تاکید کرد: تراکتور همیشه باید برای قهرمانی بجنگد و نمی‌توان از این تیم انتظار کسب نتایج معمولی داشت. به هر دلیلی، بعد از پنج هفته همکاری دو طرف قطع شده است، اما اینکه تهدید کنید حرفه‌ای نیست. آقای منصوریان! شما ادعای فوتبال حرفه‌ای دارید. شما بهتر از این امکانات تاکنون ندیده بودید. کدام باشگاه چنین امکاناتی دارد؟ بهتر است خیلی راحت بگوییم نتوانستیم نتایج مدنظر باشگاه را کسب کنیم و برکنار شدیم. امیدوارم انسان‌ها همان‌طور که ادعا می‌کنند، در رفتارشان هم حرفه‌ای باشند، فرافکنی نکنند و به حرف‌های خودشان پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: علیرضا منصوریان تهدیدهای تراکتور را افشا کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    بابا این منصوریان پاک زده به سیم آخر یکی اینو از برق بکشه. پولشو بده بره رد کارش خخخخخخخ
    • مسعود IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      من کاری به حرفای منصوریان دارم ولی اراکتور و زنوزی از دیشب تا الان ۳ تا بیاتیه دادن که خیلی عجیبه اما تراکاور اگه راست میگه یک مربی بیاره و تا اخر فصل تگهش داره
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      می گم برای راضی کردن باشگاه تراکتور بازی های این تیم را از شبکه سه پخش کنید و بازی های استقلال و پرسپولیس رو از شبکه ورزش خخخخخخخخ
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      تراکتور از وقتی بدبخت شد که حامی کیسه شد هر کس دوست کیسه می شود بدبخت هم می شود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      ستارگان سرخ تراکتور یک تیم با اصالت هست مشکلش این بود که شد دوست و حامی کیسه هر کس دوست کیسه می شود بدبخت هم می شود من بعضی از هواداران تراکتور را می شناسم که خیلی با ادب هستند و هر وقت پرسپولیس می برد به پرسپولیس تبریک می گویند و هر وقت تراکتور می برد پرسپولیسی ها تبریک می گویند و حتی بعضی وقت ها از هواداران پرسپولیس و تراکتور از هم حمایت می کنند تراکتور یک تیم با اصالت هست هوادار نما ها همه جا هستند اما هوادارانی هستند که با ادب و با شخصیت هستند
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      کیسه مافیا عزیز اونکه صد درصد آذری ها و تراکتوری ها روی سرمون جا دارن ولی خب این مسئولان تراکتور هروقت از برنامه میثاقی ناراحت می شن میگن بازی هاشون رو از شبکه سه پخش کنید خخخخخ
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    زنوزی عزیزم.... آبو بریز جایی که میسوزه
    • عباس IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      پشت چاخان های منصوریان قایم شدی؟ حداقلی میرفتی زیر سایه ... !
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      نه ترتری عزیزم داچعلی آتیش زدن رو بلده
    • احمد IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      به نظر خیلی از کارای زنوزی براتون عقده شده بوده . چه زجری کشیدین .خخخخخخ طاقت بیار رفیق
  • جواد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    بهتر بود باشگاه تراکتور جوابیه نمیداد..جواب ابلهان خاموشیست
    • کیسه السعودی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      از روزی که ترتری اومد لیگ برتر.. جوورزشگاها. متشنج شد. شعارها شروع شد. پرجم های بیگانه توی ورزشگاهها نمایان شد. درست از وقتی هم که زنوزی شد مالک ترتر که اوضاع ده برابر بدتر شد. تواین چندسال هربازیکنی. مربی. مدیر ازاین تیم جدا شد به هرطریقی یه انگی بهشون چسبندن. ویا ابررو وحیثیتش ریختن. درسته زنوزی پول داره. هرروز به یکی یا یه تیمی وصله میچسبونه.. اقا بخدا اصالت خریدنی نیست.. جای هرتیمی هم لیگ برتر نیست.. همون بهتر که برین همون جای که بهش تعلق دارین. دسته یک.. راجع به علی منصور باید بگم. ایشان ازمعدود پیشکسوتان حقیقت گوی کیسه.. برعکس خیلیهای. دیگر که دروغگوی توی ذاتشون نهفته است. ازجمله. صادقی برهانی. همدانی. قربانی. وخیلی ها که توی حافظم نیست زنوزی {...} تو راچی به فوتبال
    • امیرحسین IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      فعلا که می بینی تراکتور تا الان دو تا بیانیه داده و البته که این داستان ادامه داره......)))
  • هوچیگر IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    منصوریان بشدت حس مورینیو گرفته
  • {...} IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    امیدوارم ترتر سقوط کنه و ما بخندیم خخخخخخخخخخخخخخخ
    • تیام IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      هنوز که سقوط نکرده ولی میتونی به هارتو پورتای شیشعلیتون بخندی
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    آقای منصوریان... مراقب باش.. آتاری داره برات نقشه میکشه... نزار به سرنوشت خطیر دچار بشی
    • پسر فوتبالی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      جالبه تیمی داره از اصالت حرف میزنه که طرفداراش تو استادیوم یادگار امام به مرحوم منصورخان پورحیدری و زنده یاد هادی نوروزی که دستشون از دنیا کوتاهه توهین میکردن!!! با همچین جماعتی طرفیم
  • علوی ابی DE ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    از وقتی زنوزی به فوتبال ایران امده. حاشیه فوتبال زیاد شده!
    • تیام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      دقیقا از وقتی اومده چشم دیدنشو ندارین خخخخ
  • T❤T IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    بعنوان هوادار تراکتور انتظارمان از آقای منصوریان بیشتر از اینها بود فکر نمیکردیم این حرکات و سخنان در شان او باشد. از رفتار و گفتار این شخص متوهم مشخص است که از ابتدا فاقد شرایط لازم برای مدیریت تیم بوده ،هنوز فراموش نکردیم که او بارها پشت تریبون مصاحبه ها دایم اصرار داشت که تراکتور شرایط قهرمانی دارد ولی وقتی همکاری قطع شد ایشان همه چیز تراکتور را فیک اعلام میکند. . آقای منصوریان نیاز نیست این طرز بیان خود را منصوب محله کنید کما اینکه هم محله‌ایهای شما قطعا افراد با شخصیتی هستند اما خب آقای منصوریان قبل از شما افرادی به تراکتور آمده و رفته اند خیلی بزرگتر و باسواد تر از شما از جمله مرحوم آقای ناصر حجازی آیا سیره و رفتار ایشان نمیتوانست الگوی شما باشد.ایشان هنوز بعد از سالها مربی محبوب هواداران تراکتور هستند. مگر شما در مکتب تیم استقلال چه چیزی از بزرگانتان یاد گرفته اید؟ مشخصه که رفتار آقای منصوریان با شانتاژ صدا و سیما هم هدف خاصی را دنبال میکند.از مدیریت محترم درخواست پیگیری جدی سخنان ایشان را خواستاریم .
  • کی روش IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    کاری به درست یا غلطی صحبت های دوطرف ندارم ،نمیتونم هم قضاوت بکنم حق با کیه،ولی از یک لحاظ راست میگه ،باید اجازه میدادن نماینده تراکتور هم صحبت بکنه
  • سورنا IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    آقای منصوریان من یکی از هوادارهای تراکتورم شما که از‌ما بد میگی بعنوان مربی سر سفره خودما بودین باهم نشستیم و هم لقمه شدیم ، این شما بودین که وعده دادین ما که بضاعت خودمون رو میدونستیم اگه کم و کاستی بود ببخشید ما داشته خودمون همینه که از شما هم دریغ نکردیم هرچی داریم همینه ساخت اهر و مرند و تبریز ... هم نیست. نه فیک بود و نه تقلبی اتفاقاً هر چی بود در حد توان خودمون بود متعلق به خودمون که از روی رفاقت با شما قسمت کردیم‌. حالا اگه رفتی خیر پیش ولی حالا که رفتی و پشت سرما صحبت کردی خیلی بی‌مرامی.
  • الکیسه تون العربیه سعودی! IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    از کیسه همان تراود که در اوست!حیف این همه پول وامکانات که بپای این شومن کیسه طلب ریخته شد!درثانی اگه این مربا بیل زن بود باغچه ی همون جایی رو بیل میزد که ازش بیرون اومده بود و با لگد بیرونش نمی کردند .
    • م.الف IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      هرچیزی لیاقت میخواد منصوریان اگه نتونه اثبات کنه دادگاه ازش پس میگیره
  • عارف IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    فقط لطفا یکی ب من بکه ادیداس تولید المانه انوقت چطور از قلب امریکا خریداری شده واقعا شاهکاره لطفا راهش رو ب ما هم یاد بدید که ما هم تولید داخلی را از خارج بخریم
    • پیام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      قرار داد آدیداس با تراکتور سند داره واتفاقا از طرف شرکت آدیداس منتشر شده بود. حالا فرضاً که حرف منصوریان درست باشه . عاخه اگه استفاده از برند بصورت غیر قانونی و تقلبی روی لباس چاپ میشده که تا الان تراکتور باید کلی بابتش جریمه میشده ، بالخره این کمپانی مشهور کور که نیست ببینه یه باشگاه رسما در حال سو استفاده از برندشه . متاسفانه منصوریان متوجه جوانب حقوقی صحبت‌هاش نیست.
  • حسین IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    نمیگم زنوزی خیلی علیه السلام هست، اما کار برنامه فوتبال برتر حقانیت ایشون رو ثابت کرد. اگر هم حقانیت زنوزی رو ثابت نکرده باشه ناحق بودن منصوریان و میثاقی عقده ای رو عیان کرد. وقتی یه طرفه پیش قاضی بری، راضی هم برمیگردی.
  • آرش IN ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    حرفای این وکیل چه داغونن لباس قاچاقی از قلب امریکا اوردن و روش نوشتن حمایت از تولید داخلی!!!! خدایا... منصوریان مگه مسئول قرارداد بستن اخه که بازیکن یک میلیاردی رو 4 میلیارد قرارداد بست؟! مشتی پس تو وکیل چی بودی اونجا اونموقع؟! پس زنوزی درآمدزا چجوری قبول کرد اونموقع لابد مثل تاج و قرارداد ویلموتسش اره؟! سراسر حرفای این وکیل تناقض و چرند پرندن.
  • امیرحسین IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    چقدر این بیانیه خنده داره مخصوصا اونجا که گفت زنوزی به فکر جیب خودش نیست))))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی