نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید شمسایی: تساوی گیتی پسند برابر فردوس از باخت بدتر بود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تساوی برابر فردوس از باخت برای من بدتر بود و خوب نیست در زمین خودمان امتیاز از دست دهیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

خبرورزشی/ فوتسال؛ وحید شمسایی بعد از تساوی گیتی‌پسند مقابل فردوس در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: فوتسال بازی نانوشته است و تیم قم ما را تنبیه کرد؛ در ابتدای بازی ۲ گل صد در صد را نزدیم و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و آن‌ها از ۳ موقعیت ۳ گل ساختند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: بازیکنان فردوس با غیرت بازی کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند و ما تنبیه شدیم و قطعا باید با بازیکنان کار کنم؛ اسم بازی نمی‌کند و هرکسی بیشتر تلاش کند برنده است.

وی با بیان این‌که این تساوی از باخت برای من بدتر بود، گفت: به بازیکنان قم برای تعصبشان خسته نباشید می‌گویم، خوب نیست در زمین خودمان امتیاز از دست دهیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

شمسایی ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند همه شرایط را فراهم کرده است و اگر بازیکنان قدر ندانند به خودشان ضربه زده‌اند اما مسیر طولانی در پیش داریم؛ بازی تمام شده است و باید مسیر را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: بدجایی ضربه خوردیم نباید در زمین خودمان به حریف فضا دهیم و گل بخوریم و دوست نداشتم این اتفاق بیفتد، تیمی که زیاد حمله می‌کند، ضدحمله می‌خورد، امروز یک پنالتی بچه‌گانه دادیم و باید نقاط ضعف را تقویت کنیم.

وی در پایان بیان داشت: برای تیم گیتی‌پسند بد است که بازی را جلو بودیم و عقب افتادیم و تساوی کردیم، این مشکل را درست می‌کنم؛ تیم ضعیف در لیگ برتر فوتسال نداریم و در فوتسال تیمی که بیشتر تلاش کند موفق می‌شود؛ از تیم خودم راضی نیستم و خطرناک است که در هفته دوم نتیجه نگیریم، امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی