نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عیسی آل‌کثیر مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ ندارد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی تصور می‌کردند باشگاه پرسپولیس حتی نمی‌تواند نام آل‌کثیر را برای حضور در لیگ قهرمانان در لیست خود اضافه کند، اما اینگونه نخواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ عیسی آل‌کثیر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با اینکه یک ستاره درخشان بود و با رقم زدن ۴ گل، سرخپوشان را تا مرحله نیمه نهایی بالا آورد ولی به خاطر یک شادی گل سرشار از سوتفاهم خانه نشین شد. این بازیکن تا اوایل فروردین ماه سال آینده توانایی ادامه همکاری با پرسپولیسی‌ها و حتی حضور در محل تمرین باشگاه را ندارد.

با این حال، طبق تقویم پیشنهادی کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا برای سال ۲۰۲۱، زمان شروع بازی ها از اواسط فروردین ماه پیش‌بینی شده بود. این در شرایطی است که به فاصله یک ماه پیش از شروع رقابت ها، باید مدارک تک‌تک بازیکنان به دست AFC برسد تا آنها برای شروع همکاری پرسپولیس در این مسابقات تصمیم گیری کنند. با توجه به محرومیت عیسی، برخی تصور می‌کردند باشگاه پرسپولیس حتی نمی‌تواند نام این بازیکن را برای حضور در لیگ قهرمانان، در لیست خود اضافه کند که این موضوع صحت ندارد و سرخپوشان قطعا از عیسی در لیگ بعدی سود می‌برند.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مورد به ما گفت: «بازی‌های ما اگر در فروردین ماه آغاز شود، دلیلی برای حذف نام آل‌کثیر نمی‌بینیم. او محروم است اما قراردادش با باشگاه فسخ نشده و هنوز هم یکی از یاران ما محسوب می‌شود. از این رو، از فروردین می‌تواند در کنارمان باشد. در دوران محرومیت، منعی برای ثبت نامش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ وجود ندارد و می‌توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم. بعد از پایان دوران محرومیتش هم می‌تواند برای‌مان بازی کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید جم IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    دوستان من یه سوال دارم اگه میدونید جواب بدین یا خود ادمین محترم اگه میدونه جواب بده، شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه کاس به طور کامل رد شده یا کاس فقط با تعویق فینال مخالفت کرده و پرونده در دست بررسیه؟ این صحبتی که عبدالعزیز المریسیل کرده و میگه کاس گفته در صورت اثبات تخلف پرسپولیس این تیم باید 20 میلیون دلار غرامت بده و از فصل بعد لیگ قهرمانان هم محروم میشه واقعیت داره یا نه؟ لطف کنید اگه در این مورد چیزی میدونید اطلاع رسانی کنید، ممنون.
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      دروغ دوست عزیز کیسه کشا به دورغ این خب را گذاشته اند برای استرس و اذیت پرسپولیسی ها به این شایعات توجه نکن
    • مانی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      بنظرت چرا باید 20 میلیون دلار خسارت بده. همین یعنی دروغه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      حاجی هدفشون باخت پرسپولیس در فینال به اونم رسیدن حالا هم سه روز از فینال گذاشته همچنان دارن کیف و حال می کنن و کانال هاشون دارن کل تیم پرسپولیس رو تحقیر می کنن اما باید بدونن بالاخره تیرتون به سنگ می خوره و ما قهرمان آسیاییم
  • javad US ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    Aleh Kasir va baghiyeh bayad yad begirand ke nemitavanand az in karhayeh zesht anjam dahand? hala be har dalily ke bashad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی