فرانک بابلیان: در تیم ما همه ستاره بودند 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاسور و بازیگردان باتجربه ذوب‌آهن گفت: در تیم ما همه ستاره بوده‌اند اما فرناز ساعی و ندا چملانیان کم نظیر بوده‌اند در واقع ما برای کسب پیروزی چند بازیکن خوب در اختیار داشتیم.

خبرورزشیوالیبال؛ تیم والیبال پیکان با شکست مقابل ذوب‌آهن صدرنشین گروه ب لیگ برتر ماند. در آخرین روز مرحله مقدماتی لیگ تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که ذوبی‌ها در یک بازی سخت ۳- ۲ پیروز شدند تا شکست دور رفت را جبران کنند. در پایان دور مقدماتی این گروه پیکان، ذوب‌آهن به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز اول و دوم شدند. خجسته اسلامشهر با ۶ امتیاز سوم و ستارگان فارس بدون امتیاز چهارمی را از آن خود کرد. بر این اساس تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان و ذوب‌آهن به مرحله نهایی صعود کردند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند. سایر تیم‌ها نیز برای رده‌های پنجم تا هشتم می‌جنگند. 

فرانک بابلیان پاسور و بازیگردان باتجربه ذوب‌آهن که با ۲۲ امتیاز از اسپک نقش زیادی در این پیروزی داشت، می‌گوید: «دو تیم نمایشی سطح بالا داشته‌اند و با اینکه ما حریف را آنالیز کرده بودیم، جنگنده وارد میدان شدیم و حتی می‌توانستیم ۳ - یک برنده بازی باشیم چراکه روحیه مضاعفی برای پیروزی داشتیم.»

او درباره تیم پیکان هم بیان می‌کند: «در این تیم الهه‌ پورصالح در پست پشت خط و مهسا کدخدا کاپیتان پیکان فوق‌العاده بودند ولی تیم ما در زدن سرویس بسیار خوب عمل کرد اما اوج کار ما در ست پنجم بود که با زدن سرویس شیرازه تیم پیکان را برهم ریختیم. در تیم ما همه ستاره بوده‌اند اما فرناز ساعی و ندا چملانیان کم نظیر بوده‌اند در واقع ما برای کسب پیروزی چند بازیکن خوب در اختیار داشتیم.»

بابلیان درباره متمرکز بودن دور پایان مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان می‌گوید: «برای تیمی که مسابقات پنج سته را پشت‌سر می‌گذارد، بازی‌های پیاپی نفسگیر و خسته‌کننده است و جا دارد که سازمان لیگ فدراسیون با دادن استراحت کافی به تیم‌ها از بار فشار زیاد مسابقات روی تیم‌ها بکاهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی