نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۴ |
۲
رقم دقیق طلب آندره‌آ استراماچونی از استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حجت نظری از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال جزئیاتی از پرونده شکایت استراماچونی از استقلال را بیان کرد. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حجت نظری سخنگوی هیئت مدیره استقلال که مهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود درباره پرونده آندره‌آ استراماچونی و بدهی این باشگاه به مربی ایتالیایی گفت: استراماچونی بر اساس ادعایی که مطرح کرده یک میلیون ۶۸۰ هزار یورو از استقلال طلب دارد اما رایی که فیفا صادر کرده عددی کمتر از یک میلیون ۳۰۰ هزار یورو است. متاسفانه در زمانی که این رای از سوی فیفا صادر شد از سوی باشگاه استقلال به خوبی دفاعیات لازم صورت نگرفت. ما از فیفا خواستیم مستنداتی که بر اساس آن رای را صادر کرده در اختیار ما بگذارد که فعلاً این کار را انجام نداده است. جای نگرانی ندارد به این دلیل که فرایند رسیدگی به این پرونده ماه‌ها و دست کم ۷-۸ ماه زمان می‌برد و ما سعی خواهیم کرد با ارایه دفاعیات لازم این رای را بشکنیم و در نهایت غرامتی که به استراماچونی خواهیم داد کمتر باشد. 

گفتنی است در ماه های اخیر در خصوص پرونده استراماچونی اخبار مختلفی منتشر شده است اما حجت نظری معتقد است باشگاه با تلاش‌هایی که در حال انجام است اجازه نخواهد داد خطری استقلال را تهدید کند و در صورت صدور رای نهایی اعتبار لازم برای پرداخت بدهی صورت خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    اره دیگه تا ۷ -۸ ماه دیگه پاداش اسیایی رسپولیس میرسه
  • مهرشاد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    وزیر پرسپولیسی 10 میلیون هم بشه میده !!!!!!
  • امیرحسین IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    سخنگوی کیسه گفته مشکلی از بابت پرداخت مطالبات دلال ایتالیایی نداریم!!! اینکه همزمان با پایان لیگ قهرمانان آسیا و نزدیک شدن به پرداخت پاداش های آسیایی به پرسپولیس، کیسه کشا هیچ نگرانی بابت مطالبات استراماچونی ندارن کاملا مشخص که چشم طمع به ٢ میلیون یورو پاداش آسیایی پرسپولیسه!!! آقایون مدیر از همین حالا فکر تقویت تیم توی پست هایی که کادرفنی به بازیکن نیاز داره باشین و پاداش آسیایی فقط باید واسه حضور قدرتمند پرسپولیس در آسیا هزینه بشه
    • امیرفسیل IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      دوغتوبنوش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی