نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۹ |
۵
وحید امیری: شیری بازیکن باغیرت و زحمتکشی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های ایران و جهان هم اشتباه کرده و می‌کنند اما زندگی ادامه دارد. مهدی شیری دوست دارد جبران کند و این انگیزه ویژه‌ای برای اوست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ادموند بزیک می‌گوید: «فکر می‌کنم حضور وحید امیری خیلی می‌توانست در این بازی تأثیرگذار باشد چون او دوندگی زیاد و حفظ توپ خوبی دارد و هم اینکه بازیسازی خوبی دارد، اگر پرسپولیس وحید را در اختیار داشت خیلی شرایط فرق می‌کرد.» این نظر بسیاری از کارشناسان و هواداران پرسپولیس بود که حضور وحید امیری و همین‌طور احسان پهلوان خیلی می‌توانست به این تیم کمک کند. وحید امیری فوتبالیست خوش‌اخلاق، فنی و متواضع پرسپولیس اما نظر دیگری دارد و... بهتر است خودتان مصاحبه ما با او را بخوانید.

وحید امیری اگر در بازی فینال آسیا حضور داشت پرسپولیس قهرمان می‌شد؟
پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و به یک بازیکن وابسته نیست. شاید من هم بودم خیلی فرقی نمی‌کرد و به نظرم همه بچه‌ها با تمام وجود جنگیدند و تلاش کردند اما بدشانسی هم آوردیم.

سیستم ویدیویی هم علیه شما بود. 
شاید یک پنالتی هم می‌شد به سود ما گرفته شود اما این‌چنین نشد. به هر حال فینال آسیا تلخ بود اما برای ما تمام شد. ما جمعه با نساجی مازندران بازی داریم و باید دوباره استارت بزنیم، بجنگیم و ان‌شاءالله باز هم قهرمان شویم. 

شکست تلخی بود. به قول الکس فرگوسن در حالی که می‌توانستید جام را در یک قدمی خود در آغوش بگیرید و لمس کنید آن را ازدست دادید.
فوتبال همین است. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم ولی بچه‌های پرسپولیس و کادر فنی خیلی زحمت ‌کشیدند. واقعاً ثابت کردند لایق بهترین‌ها هستند و شایسته قهرمانی آسیا هم بودیم ولی این اتفاق نیفتاد. من اینجا وظیفه خودم می‌دانم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که بهترین و با معرفت‌ترین در دنیا هستند. دست تک‌تک آنها درد نکند که با این باخت در فینال آسیا هم برخورد خوب، حمایتی و با فرهنگی داشتند. همین حمایت و دلگرمی‌ها ما را برای آینده مصمم می‌کند. 

مهدی شیری همبازی تو دربازی فینال مرتکب اشتباه بزرگی شد که انتقاداتی هم به همراه داشت. در این رابطه نظری نداری؟
مهدی شیری بازیکن باغیرت و زحمتکشی است که الان نیاز به حمایت همه ما پرسپولیسی‌ها و به ویژه هواداران دارد. مهدی نقش زیادی درقهرمانی فصل گذشته پرسپولیس داشت و اشتباهی سهوی مرتکب شد که ممکن است برای هربازیکنی پیش بیاید. بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های ایران و جهان هم اشتباه کرده و می‌کنند اما زندگی ادامه دارد. مهدی شیری همان‌طور که خودش هم گفته است دوست دارد جبران کند و این انگیزه ویژه‌ای برای او می‌تواند باشد. جا دارد از علی آقا پروین و علی آقا کریمی تشکر کنم که ازمهدی شیری حمایت کردند و بزرگی خود را نشان دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    وحید جان چی رو جبران کنه ،ب دستور خارج زمین عمل کرد و بازی قهرمانی " ای سی ال"تموم شد. بوی کارش در شده صبر کن تا گذشت زمان همه چیز رو آشکار کنه.
    • بهنام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      دم این شیری گرم چون با والیبالی که بازی کرد دل 60 میلیون هوادار فوتبال ایران رو شاد کرد. واقعا تا باشه از این دستا. باید بهش بگیم شیری دست طلایی... دوست عزیز مایی. البته اگه با دست توپ رو نمی زد بازیکن پشتت یک گل قیچی می زد تاریخی. برای لنگیا بدم نشد که گل قیچی نخوردند تا داغون تر از این بشن
  • تاجی JP ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    شما که استقلالی از بچگی کل محل قدیمی تون میدونن بچه محل هم هستی آبروی ما لرارو میبری با رگ عوض کردنت پول حرف اول میزنه اقای امیری از غیرت حرف نزن
  • فرزاد IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    آقای عزیز شخصیت بالای شما برای ما همیشه محفوظ هست مهدی شیری عزیز هم قطعا می‌تونه جبران کنه طرفدارهای واقعی پرسپولیس میدونید که این اتفاق می‌تونه از فشار بالای بازی نشاط گرفته باشه وآن اتفاق مرگبار از مهدی بروز داده شد اما کاشکی عوامل پرسپولیس بازیکنان را به لحاظ روانی هم برای این بازی بزرگ آماده می‌کردند
  • ami US ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    mr. Amiri, Shiri might be a hardworking player but he is very stupid, how can anyone stretch his body intentionally to touch the ball by hand in penalty zone and retarded players with simple cognitive issues shouldn't play soccer
    • فرهاد تری دی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      در جوابت بگم خیلی ها از جمله حنیف اسپکی که جلوی دق لال عمدا پنالتی میداد
  • پیام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    مهدی شیری جلوی استقلال هم یک سوتی کشنده داشت.نمی دونم بگم اون یک مزدور تولباس پرسپولیسه یا لباس پرسپولیس براش خیلی گشاده.شاید بگید اون مواقعی کمک کرده.بله درسته .اما در اصل قضیه تغییر ایجاد نمیکنه
  • ابرام US ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    آقای امیری ٬ بازیکن با شعور لازم داریم ٬ مگر دیگر بازیکن های شما بی غیرتند . کدام زحمت کشی این اندازه زحمت یکساله و آرزوی ۴۰ ساله تیمی را بر باد می دهد . زحمت کشی این آقا برای کارهای ساختمانی و گود برداری بیشتر مناسب است . آقای امیری گند خود شما را در گرفتن اخطار در بازی قبل از فینال اگر بشود با هر ترفندی ما ستمالی کرد شعبده بازی این آقای شیری را فلک هم نمیتواند زیر سیبیلی در کند . لوطی بازی و لوطی گری رو کناربگذار و ببین این بابا که حداقل ۵ میلیون دلار به تیم ضربه مالی زده حا ضره ۵۰۰ تا تک تومنی از قرارداد خودش کم کنه یا نه ؟ این بازیکن در حد تیم پرسپولیس نیست ولی در حد پرسپولیس مزایای فنی می گیرد . البته اگر همه چیز را فوتبالی بدانیم و وارد جزئیات نشویم .
  • عماد IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    بخاطر حماقتش ی طرفدار پرسپولیس افتاد مرد.از اولش هم در حد اندازه پرسپولیس نبود. شک ندارم ک با سایتهای شرطبندی زدو بندی داشته . . . وگرنه هیچ ادم عاقلی اینقد واضح پنالتی نمیده. . .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی