فرشاد پیوس: می‌دانستم مهدی عبدی در فینال گل می‌زند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: یحیی نمره عالی گرفت و ثابت کرد مربیان ایرانی هم توانایی زیادی دارند.

خبرورزشی/لیگ قهرمانان آسیا؛ چندی پیش و قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا یک دیدار دوستانه بین تیم‌های پرسپولیس و ویستا توربین با سرمربیگری فرشاد پیوس برگزار شد. در حاشیه آن بازی تدارکاتی ویدیوی کوتاهی منتشر شد که مهدی عبدی برای رخصت گرفتن از آقای گل سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران نزد فرشاد پیوس رفت. آقا فرشاد هم توصیه جالبی به مهاجم جوان پرسپولیس کرد و به او گفت: «به حرف‌های مردم توجه نکن و مطمئن باش گل می‌زنی.» بعد از فینال آسیا فرصتی دست داد که دقایقی با بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس هم‌کلام شویم.

آقافرشاد فکرش را می‌کردید مهدی عبدی زننده گل پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد؟
چرا که نه؟ اولاً همیشه مهاجمان شانس اول گلزنی هر تیمی و در هر مسابقه‌ای هستند و ثانیاً به استعداد و توانایی مهدی عبدی ایمان دارم.

در حاشیه بازی دوستانه با پرسپولیس که چندی قبل برگزار شد توصیه جالبی به مهدی عبدی کرده و گفتید به حرف‌های مردم توجه نکند، گل می‌زند!
بله من آگاهانه گفتم توجهی به حرف مردم نکند و منظور من از مردم کلی بود. اینکه نباید بی‌دلیل خودش را تحت فشار بگذارد. بهترین مهاجمان دنیا هم ممکن است ۳ یا ۴ هفته شاید هم بیشتر گل نزنند اما با زدن اولین گل موتور گلزنی آنها روشن می‌شود. اینکه بخواهی دائم به صحبت‌ها یا انتقادات دیگران توجه کنی تمرکز تو را بر هم خواهد زد.

خودش هم اقدام جالبی انجام داد و صفحه شخصی خودش در اینستاگرام را غیر فعال کرد.
بله، بیشتر از هر کسی خود بازیکن می‌تواند به خودش کمک کند. این یک تصمیم درست آن هم در بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. ممکن بود صحبت‌های احساسی و غیر کارشناسی شبکه‌های مجازی روی عملکرد عبدی جوان تأثیر منفی می‌گذاشت. البته لازم می‌دانم کمی هم درباره آرمان رمضانی صحبت کنم.

بفرمایید؟
به هر حال آرمان رمضانی هم بازیکن پرسپولیس است و باید به او هم توجه کرد. آرمان باید با تمرکز و اعتماد به نفس بازی کند. تمرینات اختصاصی هم می‌تواند به این مهاجم بلندبالا کمک کند. پرسپولیس از گذشته‌های دور با مرحوم همایون بهزادی تا بعد از انقلاب با کریم باوی و علی دایی مهاجمان سرزن و بلندقامتی داشته است. آرمان هم می‌تواند در خط حمله پرسپولیس خوش بدرخشد.

عملکرد کادر فنی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را چطور دیدید؟
به نظرم باید کلی ارزیابی کرد. یحیی نمره عالی گرفت و ثابت کرد مربیان ایرانی هم توانایی زیادی دارند. البته بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید این مسابقات را فراموش کرده و به آینده نگاه کنند. پرسپولیس باید از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند.

آیا می‌تواند؟
شک نکنید پرسپولیس بهترین تیم ایران است. حداقل در آسیا این موضوع ثابت شد و باور دارم باز هم این گروه جنگنده و زحمتکش می‌تواند عنوان قهرمانی خودش را تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی