شاهو نصرتی: من سرباز ایرانم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاهو نصرتی، لژیونر ایرانی تیم بوزائو رومانی معتقد است مربی درجه یک خارجی، می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی کند.

خبرورزشی/ هندبال؛ شاهو نصرتی، لژیونر در تیم بوزائو رومانی، امیدوار است هندبال ایران دوباره به روزهای اوجش برگردد. به نظر او مربی درجه یک خارجی، می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی کند، چراکه ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد اما برنامه می‌خواهد و امکانات.

حضور مربی خارجی به تیم ملی کمک می‌کند؟
 
‎باید صبر کرد و دید چه مربی با چه رزومه‌ای به ایران می‌آید. اگر مربی درجه یک برای تیم ملی بیاورند، واقعاً می‌تواند کمک بزرگی به هندبال ما کند. هندبال ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد اما باید تدابیری برای آن اندیشید. همه ما به فکر تیم ملی هستیم و بهترین را برای کشورمان می‌خواهیم، اگر من و بقیه بچه‌ها در اروپا لژیونر شده‌ایم به خاطر تیم ملی است، چراکه نام ما از آن‌جا بر سر زبان‌ها افتاد. امیدوارم فدراسیون بهترین مربی را برای تیم ملی بیاورد تا هندبال دوباره به روزهای اوجش برگردد.

چه کاری به هندبال کمک می‌کند؟
در شرایط بد اقتصادی که با کرونا همراه شده، نمی‌توان هیچ انتظاری از کسی داشت اما تنها راه نجات ما وجود مربی درجه یک، اسپانسر، حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پخش زنده همه بازی‌های هندبال است. ما به‌رغم مشکلات باید همه سعی‌مان را برای عبور هندبال از این وضعیت انجام دهیم، هر کس به سهم خودش باید تلاش کند. ما هم به اندازه خودمان هر کاری از دست‌مان بر بیاید، دریغ نمی‌کنیم، ما سرباز ایران و تیم ملی هستیم و وظیفه ما کمک برای بالا بردن هندبال است.

شرایط تیم بوزائو در کرونا چگونه بود؟
‎کرونا شرایطی را برای ما پیش آورد که از لحاظ آمادگی جسمانی آسیب دیدیم. با اینکه فرصت کمی تا شروع رقابت‌ها داشتیم اما پدیده لیگ شدیم. امسال با وجود استکی و باباصفری تیم واقعاً رشد کرد اما با ابتلای ۱۰ بازیکن تیم به کرونا، شرایط کمی سخت شد. من خودم هم کرونا گرفتم و چند روزی در قرنطینه بودم، بعد از بهبودی کاملم، آمادگی‌ام را از دست دادم اما باز هم بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشتم.

شاهو نصرتی

بازی بدون تماشاچی چطور است؟
‎بازی بدون تماشاچی هیچ معنایی ندارد. قبل از کرونا ۲ هزار نفر رأی تماشای بازی به سالن می‌آمدند اما حالا یک نفر هم نمی‌تواند بازی را از نزدیک تماشا کند. فقط تیم‌ها، کادر فنی و مسئولان برگزاری هستند، تا کرونا از بین نرود، اوضاع همین‌طور است. امیدوارم کرونا دست از سر دنیا بردارد تا مردم نفسی بکشند و دوباره پای تماشاچیان به سالن باز شود. البته قرار است از اواخر دی‌ماه واکسیناسیون در رومانی شروع شود.

برای تعطیلات کریسمس به ایران می‌آیید؟
من یک سال است که به ایران نیامده‌ام و واقعاً دلتنگ هستم اما فقط ۱۰ روز تعطیلات نیم‌فصل داریم و نمی‌توانم سفر بروم. می‌خواهم با استراحت در این ۱۰ روز ریکاوری کنم. ان‌شاءا...  تابستان به ایران می‌آیم.

شاهو نصرتی

بازی‌های این فصل لیگ ایران را چطور دیدی؟
‎فدراسیون تدابیر خوبی برای برگزاری انجام داده است. همه تیم‌ها عالی هستند و بازی‌های خوبی را می‌بینیم، پخش زنده هندبال و لایو اینستاگرام کمک زیادی به دیده شدن و رشد هندبال می‌کند و باید از فدراسیون تشکر کنم. من خودم بازی‌ها را اینستاگرامی دنبال می‌کنم، بازی‌ها آن‌قدر جذاب بود که تا قبل از شروع بازی خودم، چشم از بازی بر نمی‌داشتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی