میرشاد ماجدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص لغو مسابقات جام جهانی فوتبال جوانان و نوجوانان گفت: امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسابقات این رده های سنی حمایت کند.

میرشاد ماجدی با بیان این موضوع اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با وجود تمامی مشکلات و محدودیت ها از تیم های ملی خودش در تمامی رده ها خصوصا نوجوانان و جوانان حمایت کرده و این حمایت استمرار خواهد داشت.

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین گفت:بازیکنان مستعد تیم های ملی نوجوانان و جوانان نفراتی هستند که در سال های آتی به تیم های ملی امید و بزرگسالان راه خواهند یافت.

ما در این کمیته استعدادها و آینده سازان فوتبال ملی را رها نمی کنیم. این بازیکنان به آموزش و کسب تجربه ملی نیاز دارند. بر همین اساس امیدواریم AFC بدون توجه به رقابت های جام جهانی مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان را برگزار کند و به این رده های سنی توجه جدی داشته باشد.

ایران و ١٥ کشور دیگر در هر رده در رقابت های انتخابی شرکت کرده اند، دو سال برای آماده سازی و ساخت این تیم ها تلاش و سرمایه گذاری شده ، منطقی نیست که بازی های نهایی در این مقطع وابسته به برگزاری جام جهانی در این رده ها باشد.

بر این اساس طبق برنامه و تا زمانی که AFC رسما تصمیم تازه ای اتخاذ نکند برنامه های آماده سازی خودمان را با قدرت دنبال می کنیم و امیدواریم کنفدراسیون هم رقابت ها را طبق برنامه در موعد مقرر برگزار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی