نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
امید عمیدی: مافیای MMA مانع از حضورم شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش سابق تکواندو ایران گفت: با چند تیم برای حضور در لیگ در حال مذاکره هستم ولی مبلغ پایین قراردادها، کار را دشوار کرده است.

خبرورزشیتکواندو؛ امید عمیدی ملی پوش سابق تکواندو ایران گفت: بعد از یکسال حضور در چین تایپه و تمرین با ملی پوشان تکواندو این کشور قرارداد من به پایان رسیده و هفته آینده به ایران بر می‌گردم تا ادامه تمرینات را برای رسیدن به اردوی تیم ملی در کشور خودم پیگیری کنم.

وی ادامه داد: ۵ سال است که فقط تمرین می‌کنم و تشنه مبارزه و حضور در مسابقات هستم. از طریق رسانه‌ها در جریان برنامه کادر فنی برای انتخابی تیم ملی قرار گرفته‌ام. امیدوارم بتوانم یک بار دیگر برای تیم ملی کشورم مبارزه کنم. البته برای حضور در لیگ از چند تیم پیشنهاد داشتم و مذاکراتی صورت گرفت، ولی واقعاً مبالغی که پیشنهاد شده خیلی پایین است. اگر این‌طور باشد قید حضور در لیگ را می زنم.

عمیدی افزود: من ۵ سال از مسابقات دور بودم، نمی‌خواهم با یک تصمیم اشتباه آینده را از دست بدهم. اگر در همین مسابقات لیگ آسیب ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آینده هم مانند ۵ سال گذشته از دست می‌رود. اینکه چرا مبالغ قراردادها نسبت به چند سال قبل تغییری نکرده، خود جای سوال دارد. هزینه‌های بالای تمرین کردن در مسیر قهرمانی از کجا باید تأمین شود؟

وی در مورد اینکه شرط ورود به اردوی تیم ملی مبارزه در لیگ است، گفت: امیدوارم کادر فنی تیم ملی شرایط را درک کنند و راه دیگری را برای ورود به اردوی تیم ملی انتخاب و پیش روی تکواندوکاران قرار دهند.

این تکواندوکار در پایان به موضوع ورود به MMA هم اشاره کرد و گفت: قبلاً قصد داشتم در این رشته ورود کنم، ولی هزینه بر بود. من در آن زمان زیاد به لحاظ مالی تأمین نبودم و باید وارد کاری می‌شدم تا ابتدا هزینه‌های زندگی را تأمین کنم. البته که در این رشته رزمی حرفه‌ای بحث مافیا هم در بحث قرارداد بستن و جذب حامی مالی هست که در نهایت تصمیم گرفتم فعالیت خود را در همین تکواندو ادامه دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی