نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رونالد کومان: بعد آن سکته نتوانستم به بارسلونا نه بگویم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسا می‌گوید که پس از سکته قلبی ۷ ماه پیش دیگر زمان نه گفتن به بارسلونا نبود.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ رونالد کومان، سرمربی سابق تیم ملی هلند و کنونی بارسا ۱۰ خرداد به دلیل ناراحتی قلبی به بیمارستان منتقل شد و سپس تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت. همه‌چیز خوب پیش رفت و کومان یک هفته بعد از بیمارستان مرخص شد.

رسانه‌های هلند اعلام کرده بودند رونالد کومان که در خیابانهای شهر آمستردام مشغول دوچرخه‌سواری بوده، به دلیل درد شدید در ناحیه قفسه سینه به بیمارستان منتقل شده و آنجا تحت عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد. کومان کمتر از سه ماه پس از سکته پیشنهاد بارسلونا را دریافت کرد و تصمیم گرفت با رها کردن تیم ملی هلند به نیمکت باشگاه محبوبش برسد. کومان در این رابطه گفت: «این واقعیت دارد که پس از اتفاقات اینچنینی نظر شما در مورد برخی مسائل متفاوت می‌شود. زندگی برای‌تان کمی متفاوت‌تر از قبل خواهد شد. در مورد قضیه من و سکته خفیفی که داشتم، دیدگاهم به برخی مسائل عوض شد. من ۵۷ سال دارم و نمی‌دانم تا چه زمانی زنده خواهم بود. سال‌هاست مربیگری می‌کنم و این بار که موقعیت مربیگری بارسا جدی‌تر بود، دیگر نمی‌توانستم پاسخ منفی بدهم. قرار نیست تا ۷۰ سالگی مربیگری کنم و زمانی که پیشنهاد بارسا رسید، درنگ نکردم. فکر می‌کنم زمانش یا حالا بود یا هیچ‌وقت.»

کومان ادامه داد: «هر بار در سال‌های اخیر بارسا قصد تغییر مربی داشته، نام من مطرح می‌شد. خود من نیز بارها اعلام علاقه کرده بودم چون این همیشه رویایم بود. وقتی پیشنهاد بارسا را برای همسر و فرزندانم مطرح کردم، همه استقبال کردند. ما عاشق زندگی در بارسلونا هستیم و به زندگی در هلند ترجیحش می‌دهیم. بارسلونا برای من و خانواده‌ام، همیشه حکم خانه را داشته است. خانواده‌ام می‌دانستند که مربیگری بارسا برایم حکم رویا را داشت و راضی کردن‌شان برای ترک هلند، ساده‌ترین کار ممکن بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی