نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سعید اخباری: تمام تیم نفت فحاشی می‌کردند به غیر از حسینی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان از رفتار تیم حریف گلایه کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد سعید اخباری درخصوص شکست شاگردانش در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و با بی‌دقتی آن‌ها را از دست دادیم. اسیر اتفاقات فوتبال شدیم و مستحق شکست نبودیم‌. ما تیمی بودیم که باید از شرایط بحرانی خارج می‌شدیم و باید رفته رفته بعد از حل کردن مشکلات دفاعی، فاز هجومی را برطرف کنیم. وقتی بازی گره می‌خورد، ضربات ایستگاهی گره بازی را باز می‌کند و ما روی یک غفلت گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به اتفاقات پایان بازی گفت: وقتی دیدم تیم حریف بیانیه‌ای را علیه داوری صادر کرد، جنجالی را شروع کرد. مگر ما چینش را تعیین می‌کنیم که اعتراض داشتند. اعتراض من این بود که سر بازیکن من آسیب دید و موقعیت مهمی هم نبود و اعتراض من برای این بود که مهم‌ترین نکته سلامت بازیکن است.

او ادامه داد: اعتراض‌ها که زیاد شد، داور از سر رفع مسئولیت سوت می‌زد و فشار روی او زیاد شد. نمی‌دانم چرا تیم حریف این همه فحاشی می‌کرد و حتی دروازه‌بان آن‌ها بارها فحاشی کرد. امیدوارم ناظر بازی یک گزارش مناسب تدارک ببیند. هدف ما بردن بود اما آن‌ها بازی را خواباندند و با این فحاشی، زیبایی را از بین بردند و جو را متشنج کردند.

اخباری درخصوص رفتار تیم حریف گفت: به جز مجتبی حسینی، همه فحاشی می‌کردند و من حتی دروازه‌بان خودمان را هم آرام کردم. چینش داوران اذیت‌کننده است و کمیته داوران نباید برای این بازی داوری را انتخاب کند که اولین دیدارش است و او هم به دلیل ترک‌زبان بودن و ترس این که او را به تیم ما نسبت بدهند، به سود تیم حریف سوت بزند. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

اخباری درباره پخش نشدن یک نیمه این دیدار گفت: من در جریان این موضوع نیستم و مسئولیت فنی ماشین‌سازی با من است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی