روزگار بد ستاره برزیلی در رئال؛ اختلاف زین‌الدین زیدان و مارسلو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید دیگر مانند گذشته به یکی از بازیکنان باتجربه تیمش اعتماد و اعتقاد ندارد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ نشریه «اوکی‌ دیاریو» اسپانیا مدعی شده است مارسلو  مدافع تیم فوتبال رئال مادرید به شدت از چشم سرمربی خود زین‌الدین زیدان افتاده است. این نشریه حتی ادعا کرده است که نه تنها زیدان بلکه بازیکنان رئال مادرید هم اعتمادشان را نسبت به دفاع چپ برزیلی تیم از دست داده‌اند.

ادواردو ایندا سردبیر نشریه اوکی دیاریو در برنامه ال‌چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا اظهار داشت: بازیکنان ارشد رختکن رئال مادرید و زیدان از دست مارسلو عصبانی هستند. او بازیکنی احیاشدنی است، اما هم‌تیمی‌هایش دیگر به او اعتماد ندارند و زیدان هم چنین حسی نسبت به او دارد. مارسلو حتی در بازی مقابل آلاوس درگیری کوچکی با رافائل واران (مدافع میان فرانسوی رئال مادرید) بر سر مسائل تاکتیکی داشت.

مارسلو در حالی در این فصل به یک نیمکت‌نشین در رئال مادرید تبدیل شده و جای خود را به فرلان مندی داده است که یک سال و نیم دیگر با کهکشانی‌ها قرارداد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمون زایدم قاتل کیسه IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    اخه مارسلو کجا مندی کجا برو یووه پیش رفیقت
  • Marcelo IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    از نظر من زیدان باید بفروشتش چون ازش استفاده نمیکنه و همیشه تو رختکنه پس بهتره بفروشتش تا حداقل پول برای خریدن بقیه بازیکنای خوب برست بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی