نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: حرکات مدیریت ماشین‌سازی سم است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد از مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز، رفتار او را سلیقه‌ای و متکبرانه دانست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهران نصیریان‌دوست درباره عدم پخش تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید سلیمانی و شرایط مناسب ورزشگاه یادگار امام (ره)، این بازی را می‌توانستند به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال دهند تا مشکلی ایجاد نشود. بازی باید روز گذشته (پنجشنبه) برگزار می‌شد، اما به خاطر این تأخیر یک روزه مجبور شدیم یک شب بیشتر در تبریز بمانیم و باشگاه نفت، هزینه و خسارت زیادی متحمل شد. تیم نفت هواداران زیادی در بین مردم خوزستان، بخش الوار و بختیاری دارد و آنها و هواداران خارج از کشور،‌ تماس‌های زیادی با باشگاه داشتند.

«از مسئولان می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند و باید با خاطیان اتفاقات برخورد شود.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: این طرز تفکر یک باشگاه که اجازه پخش تلویزیونی ندهد، باطل است و باید با برخورد قاطع و قانونی، بساط این مسائل برچیده شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، صدمات زیادی به فوتبال ایران وارد می‌شود. جای بسی سؤال و تأسف است که یک فرد، مالک دو باشگاه است و هر طوری که دوست دارد با فوتبال ملی کشور بازی می‌کند. او می‌خواهد با ثروت خود برای فوتبال کشور تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تماشاگران به خاطر کرونا نمی‌توانند به ورزشگاه‌ها بیایند، تصریح کرد: ما با رفتار سلیقه‌ای و متکبرانه مالک یک باشگاه روبه‌رو هستیم که خلاف قوانین بین‌المللی فوتبال، از پخش تلویزیونی مسابقه جلوگیری می‌کند. اینکه او احترامی برای کادر برگزاری مسابقات و فدراسیون قائل نیست، خلاف قوانین بین‌المللی است و می‌تواند تبعات زیادی برای او داشته باشد. از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم مطابق استانداردهای بین‌المللی، با این موضوع برخورد کنند که اگر این اتفاق نیفتد و موضوع ادامه یابد، باعث می‌شود فوتبال ما از مدار حرفه‌ای خارج شود.

نصیریان‌دوست با پیشنهاد سلب میزبانی از ماشین‌سازان خاطرنشان کرد: با شرایط موجود جا دارد برای اینکه برگزاری مسابقات از اختیار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خارج نشود، میزبانی این تیم تغییر کند و دیدارهایش در جایی برگزار شود که مسئولان، امنیت و اقتدار لازم را داشته باشند. توصیه‌ام به مدیریت باشگاه ماشین‌سازی این است که به جای پرداختن به حواشی و فرافکنی،‌ به فکر برطرف کردن چالش‌های تیم باشند و با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی، آرامش را به تیم تزریق کنند.

وی در پایان گفت:‌ این کار باعث می‌شود ماشین‌سازی در کوران مسابقات، نتایج مطلوبی بگیرد. حرکات مدیریت این باشگاه مبنای حرفه‌ای ندارد و برای ماشین‌سازی سم است. چنین اتفاقاتی باعث می‌شود تیم نتواند تمرکز لازم را برای کسب نتایج مطلوب داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزاد خسروانی US ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    من در جریان دعوای مالک ماشین سازی نبودم، اما سر این موضوع دلم خنک شد: بالاخره یه نفر پیدا شد که با قدرت جلوی ورود دوربینها به استادیوم رو بگیره. البته شاید منظورشون چیز دیگه ای غیر از حق پخش باشه، اما در هر حال یکی جلوی تلویزیون دراومد. مدیر نفت مسجدسلیمان بجای اینکه در این قضیه پشتی ماشین سازی دربیاد آب به آسیای تلویزیون ریخت. توجیهات رییس سازمان لیگ و مجری تلویزیون هم زدن به کوچه علی چپ بود. این موقعها یاد قانون میافتن، چرا وقتی که باشگاهها جز جیگر میزنن که حق مونو بدید کسی از قانون اسم نمیبره. خوب کردن.
    • Iman IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      سلام اشتباهی مثبت دادم. آقای فرزاد خسروانی عزیز داستان راه ندادن دوربینها به ورزشگاه ربطی به حق پخش نداره. آقای زنوزی دچار توهم شده و متاسفانه کسی پیدا نمیشه ترمز ایشون رو بکشه.
  • الدوچرخه چی IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    اینطور که پیداست این یارو اگه فرصت پیدا کنه میخاد امپراطوری عثمانی رو احیا کنه !اما فقط در دوباشگاه تراکتور وماشین سازی !!!خخخ خخخ
  • سیا IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    جالبه پاچه خوارهای دوروبر زنوزی یک جوری در موردش حرف میزنن انگار نادرشاه افشاره!!!! بابا وا بدید مگه جز با یه آدم متوهم و رانت خواره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی