نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
۱ |
۰
رکورد حامد لک شکسته شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رکورد گل نخوردن حامد لک در حین بازی (و نه از روی نقطه پنالتی) در قائمشهر شکسته شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حامد لک دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین دروازه‌بان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که همراه تیمش عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را کسب کرد، به عنوان برترین دروازه‌بان این دوره از مسابقات انتخاب شد. لک در این مسابقات از ۸ دیداری که درون دروازه پرسپولیس قرار داشت، ۵ کلین‌شیت به ثبت رساند. لک تنها ۴ گل در طول این بازی‌ها دریافت کرد که هر ۴ گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه او شد.

آمار حامد لک در لیگ برتر حتی بهتر از لیگ قهرمانان آسیا بود. دروازه‌بان خوش قد و قامت پرسپولیس که در ۴ دیدار گذشته‌اش گلی دریافت نکرده بود دیروز تسلیم ضربه سر مجتبی بیژن مدافع پیش‌تاخته نساجی شد تا پنجمین کلین‌شیت خود در لیگ برتر را تجربه نکند. این گلر کم‌اشتباه موفق شده بود در دیدارهای گذشته تیمش برابر سایپا، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو مشهد دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما رکورد گل نخوردن او در حین بازی (و نه از روی نقطه پنالتی) در قائمشهر شکسته شد.

ویدیو| گل اول نساجی به پرسپولیس توسط بیژن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    لک عالیه و تک به تک خوب می گیره ، شوت عالی می گیرن‌ولی نکته ای که دیروز به چشم‌اومد مثل بیرانوند عزمی برای خروج از دروازه هنگام توپ های سانتر شده نداره ! بیرانوند معمولا این توپ ها رو جمع می کرد البته اونم کم مشکل توی خروج هاش نداشت ولی در کل به نظرم دروازه بانان ایرانی توی این موضوع عملکرد ضعیفی دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی