باشگاه نفت مسجدسلیمان: آقای زنوزی! شما یک شخص عادی هستید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار بیانیه‌ای به شدت از مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز انتقاد کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پس از عدم پخش دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، باشگاه نفت بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه ماشین‌سازی تبریز در اظهارات جدید خود عنوان کرده است لیستی از صداوسیما جهت پوشش بازی تیم‌های ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان دریافت نشده بود تا عوامل این سازمان بتوانند وارد مجموعه بنیان دیزل شوند اما اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه ماشین‌سازی در حالی است که آقای سهیل مهدی عنوان کرده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی روز گذشته به‌صورت شفاهی به من اعلام کرد که با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است، تشخیص دادیم صداوسیما حضور پیدا نکند و حتی آقای مهدی عنوان کرد که در این زمینه نیز تذکرات لازم را به باشگاه ماشین‌سازی دادیم و گفتیم این تصمیم شما تخلف محض خواهد بود و اگر این کار انجام شود، موضوع به ارکان قضایی ارجاع داده می‌شود و حتی قرار شد به همین دلیل، مکان بازی را به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال دهیم که با توجه به قول مسئولان این باشگاه، مقرر شد بازی در همان ورزشگاه سردار سلیمانی برگزار شود. حال این‌گونه اظهارات از سوی باشگاه ماشین‌سازی جای سوال و بسی تعجب است و آیا بیانیه این باشگاه فرافکنی است؟ بهتر است باشگاه تبریزی، فکری به حال عذرخواهی از مردم و هواداران خونگرم تبریزی و مسجدسلیمانی و دلجویی از آنها بکنند.

 آقای زنوزی مالک محترم باشگاه ماشین‌سازی تبریز و تراکتور! لطفاً با تصمیم‌های شخصی خود به فوتبال ایران ضربه نزنید. آقای زنوزی! شما هم مثل یک شخص عادی و از ۸۰ میلیون نفری هستید که در ایران زندگی می‌کند و هیچ‌گونه برتری نسبت به فرد دیگری از کشور ندارید که بخواهید با تصمیم‌های شخصی با احساسات هواداران تبریزی و مسجدسلیمانی بازی کنید. مردم فوتبال‌فهم بوده و از چنین رفتارهای غیرحرفه‌ای دل‌آزرده می‌شوند. مردم آگاه هستند.

 ضمناً مجدداً از ارکان نظارتی و فدراسیون فوتبال، درخواست برخورد شدید با باشگاه ماشین‌سازی تبریز را داریم تا مبادا از فردا روزی، چنین رفتارهای غیر حرفه‌ای در فوتبال ایران باب شده و حق علاقه‌مندان فوتبال ضایع شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    امیدوارم تراکتور سقوط کنه و از شرش راحت بشیم
  • دامون IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    متاسفانه چون پول دارن هر كاري دلشون بخواد انجام ميدن و باز هم چون پول دارن كسي نميتونه حرفي بهشون بزنه!!!! به نظرتون مافيا كيه و چه شكلي هستش؟؟؟ به نظرتون گاد فادر شبيه همون شخصيت فيلمش هست؟؟؟ آيا مافيا شاخ و دم دارد؟؟؟ آيا مافيا هميشه نقاب به صورت دارد؟؟؟ يه نگاهي بندازيم به اتفاقات فوتبالمون خيلي چيزا دستمون مياد و جواب اين سوالهارو هم ميگيريم!!!! راستي باور كنيم هيچ ارگان نظارتي توان مقابله با يه سريهارو نداره؟؟؟
  • دامون IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    متاسفانه چون پول دارن هر كاري دلشون بخواد انجام ميدن و باز هم چون پول دارن كسي نميتونه حرفي بهشون بزنه!!!! به نظرتون مافيا كيه و چه شكلي هستش؟؟؟ به نظرتون گاد فادر شبيه همون شخصيت خبيث فيلمش هست؟؟؟ آيا مافيا شاخ و دم دارد؟؟؟ آيا مافيا هميشه نقاب به صورت دارد؟؟؟ يه نگاهي بندازيم به اتفاقات فوتبالمون خيلي چيزا دستمون مياد و جواب اين سوالهارو هم ميگيريم!!!! راستي باور كنيم هيچ ارگان نظارتي توان مقابله با يه سريهارو نداره؟؟؟
  • زنوزی منو زد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    تصمیم با برگزار کننده است . شما اگه ناراحتین به شرط بندی اعتراض کنید.
  • سیا IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    جالبه پاچه خوارهای دوروبر زنوزی یک جوری در موردش حرف میزنن انگار نادرشاه افشاره!!!! بابا وا بدید مگه جز با یه آدم متوهمه؟
  • علی غریبی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    اگر زنوزی رئیس فدراسیون فوتبال ایران بشه خدا را گواه گیگیرم ته مانده فوتبال رو هم به فنا میده آخه یکی نیست جلو این از خود راضی روبگیره طبق قانون داشتن توتیم همزمان ومالک اونها بودن در لیگ برتر خلاف قانون به حساب میاد ولی این آقا از روزی که پاشو گذاشته تو فوتبال فقط وفقط عامل اصلی تفرقه بین طرفداران وهواداران فوتبال دوست بوده و اگه ایشون در این فوتبال بمونه ضربات وحشتناکی بر پیکریه فوتبال مریض ما خواهد زد حتی منافع ملی ما رو هم به خطر میندازه!
    • فرزاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      دوست محترم ، خب بالاخره وظیفه برخی تخریبه زنوزیه ، ولی کارنامه زنوزی که این حرفا نیست شما همین پول آب و برق تیم خودمون رو حساب کن ببین چقدر میشه حالا لباس و کفش و قراردادها به کنار ،بالاخره این شخص داره از جیب خرج میکنه از بی‌عدالتی هم ناراحته طبیعی هست که خیلیا ازش ناراحت باشند چون در ایران فوتبال فقط متعلق به پایتخته بقیه باید حسابشونو جدا کنند.
  • Retired IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    زنوزى و باندش مردم خوب مسجد سليمان رو يه نيمه از تماشاى بازى تيم شهر و محبوبشون محروم كردند . كميته انضباتى ليگ برتر بايد با اين مشكل شديدآ برخورد كند . درسته كه اقاى زنوزى بسيار بسيار پولداره ولى اين دليل دخالت بيجا در روند بازيهاى ليگ نميشود .
    • نادر IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      وجود امثال زنوزی در فوتبال باعث سقوط بیش تر اخلاقیات در فوتبال میشه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    زنوزی شریف ترین آدم این فوتبال هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس بشه
  • کیسه السعودی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    متاسفانه ازروزی که جناب زنوزی وارد چرخه ورزش وفوتبال شد. متاسفانه هرروز یه خبری باجنبه منفی ازایشان روی خبرگزاریهاست. به باور جناب زنوزی دار معروف ومعروفتر میشه. وبه خیال خودش چون پولدار هست. میتونه هرکاری که میخواد انجام بده حق هرتیمی رابخوره. هرجور مصاحبه‌ای که بخواد بکنه وچون درحق فدراسیون فوتبال بسیار لطف کردن. ازمصنوعیت قضایی برخوردار است. به عقیده خیلیها انگشت کوچک پولدارها هم حساب نمیشه. وازنظر شخصیت هم درحد صفر. چون تازه به دوران رسیده خودشو واقعاً گم کرده. ویه کلام بدرد هیچی نمیخوره
  • shahin IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    دیگه از ساده ترین اصول لیگهای حرفه ای اینه که دو تیم در یک لیگ هم سطح نمیتونن یک مالک داشته باشند...در حالیکه کمتر کسی شک داره که پشت تراکتور وماشین در واقع یک مالک هست... وافراد توویترین ومدارک هم صوری ونمایشی هستند...متاسفانه بدلیل بی پولی تو فوتبال ،اومدن برای ورود ادمای پولدار وبه ظاهر دلسوزوفوتبالی تن به هر بی قانونی میدیم و امثال آقای نصیرزاده که کتاب قوانین فیفا دستشون میگیرن وتو برنامه نود حرف از تبصره وماده وقانون میزنن شدن سخنگوی این سیستم اداره فوتبال..اقای زنوزی نسخه ای دیگر از آقای حسین هدایتیه..... بعدا همه چی روشن میشه ماه همیشه پشت ابر نمیمونه...هیچ نفع واقعی برا فوتبال کشور نداره
  • Afshin IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    کسی نیست به این بیسواد ها بگه این حق باشگاه ها است که صدا و سیمای میلی را راه ندند تا حق پخش را بگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی