شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
۲ |
۰
عکس| استقلال سند رو کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال سند پرداختی ۱۶ میلیونی بابت استفاده ۱۰ روزه از سالن توفیق جهانبخت را رسانه‌ای کرد.

خبرورزشی/ کشتی؛ به دنبال اتفاقاتی که در روز فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم بازار بزرگ و استقلال در خانه کشتی شهید هادی رخ داد، روز گذشته علیرضا دبیر در برنامه تلویزیونی درخصوص قرارداد سالن جهانبخت توفیق با باشگاه استقلال گفت: «درباره قراردادی به مبلغ ۱۶ میلیون تومان صحبت و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. این مبلغ هنوز به حساب فدراسیون کشتی واریز نشده است. تیم استقلال سه وعده در دورهای رفت و برگشت در این سالن حضور داشت. نصیری (اسپانسر استقلال) در این مسابقات دو شخصیت داشت؛ یکی به‌خاطر حضور در استقلال و یکی هم به‌عنوان کسی که در دور رفت، ۵۰ درصد از تبلیغات را با فدراسیون قرارداد داشت. هنوز ۱۰۰ میلیون تومان از حساب‌ها مانده است.»

این در حالی است که استقلالی‌ها سندی را ارائه داده‌اند که طبق آن بابت ۱۰ روز اول استفاده از سالن توفیق جهانبخت رقم ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان را در تاریخ ۳۰ شهریور به حساب فدراسیون واریز کرده اند، البته آنها در همین رابطه باید دو واریزی دیگر نیز حساب به فدراسیون داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    وزارت لنگی! استقلال چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب سعی کرده تیمهای ورزشی مختلفش را حفظ کنه که ظاهرا به مذاق مسئولان حکومت خوش نمیاد اول انقلاب که کل اموالش را مصادره کردن و هنوز پس ندادن، برخورد با تیمهای استقلالم که نور علی نوره! فقط تو دراسیون نگاه کنید چقدر مقامات پرسپولیسی حضور دارند که علنا برای استقلال کری میخونن
    • امیرحسین IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      گفتپ که هوچی گری تو خون کیسه کش جماعته حالا فرق نمی کنه چه رشته ای باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی