۲
مهدی طارمی فراتر از گل و پاس گل
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه معتبر پرتغالی خبر داد مهدی طارمی و موسی مارگا ترکیب اصلی خط حمله تیم پورتو را در بازی‌های آینده هم تشکیل می‌دهد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم برابر بنفیکا در ترکیب اصلی قرار داشت. این مسابقه حساس، فینال سوپرجام پرتغال بود و تیم پورتو با ۲ گل به پیروزی رسید تا طارمی نخستین جام خود را با پورتو کسب کند. این مهاجم ایران در نیمه نخست موفق شد برای پورتو پنالتی بگیرد.

روزنامه معتبر «رکورد» در شماره امروز خود با اشاره به حضور همزمان مهدی طارمی و موسی مارِگا در ترکیب اصلی پورتو، از این دو بازیکن به عنوان زوج خطرناک فوتبال پرتغال یاد و اعلام کرد بازی دادن طارمی مقابل پورتو ریسک بود که غافلگیری سرمربی بنفیکا را در پی داشت و همین ریسک موفقیت آمیز بود.

این روزنامه همچنین نام طارمی را در صفحه اصلی خود کار کرده و تیتر زده است: «پورتو با چند سفر بیش از ۵ هزار کیلومتر برای هفته‌های شلوغ آماده می‌شود - مشارکت طارمی و مارِ‌گا ادامه می‌یابد.»

علاوه بر این، روزنامه «اوجوگو» از توانایی مهدی طارمی در گرفتن پنالتی گزارشی را منتشر کرده است. در تیتر مطلب این روزنامه آمده است: «طارمی: فراتر از گل و پاس گل یک واقعیت نادر وجود دارد که خودنمایی می کند».

در بخشی از مطلب اوجوگو آمده است: «تاثیر یک مهاجم فقط با گل و پاس گل سنجیده نمی‌شود و در مورد مهدی طارمی یک واقعیت نادر و عجیب که در دیدار سوپرجام خودنمایی کرد، پدیدار شد: پنالتی‌های رخ داده. از زمان ورود به پرتغال در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ این بازیکن ایرانی ۱۲ بار پنالتی گرفته است؛ ۹ بار در تیم ریوآوه و سه بار با پیراهن تیم پورتو.»

این روزنامه به توانایی‌های دیگر طارمی از جمله بازی فیزیکی و لمس توپ وی با پیراهن پورتو اشاره کرده است.

ویدیو| خطای پنالتی روی مهدی طارمی منجر به گل اول پورتو مقابل بنفیکا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    وقتی پرسپولیس بود بعضیا چپ و راست میگفتن که داورها پنالتی میگیرن و میخوان جام و بدن به یه تیم خاص و این حرفای تکراری که تا الان دیگه خیلی تکراری تر شده. قابل توجه همون بعضیا.
    • .،. IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      الحمدلله که لنگ نیست و نخواهد اومد چون لیگ ایران جای پسرفت و بازگشت به عقبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی