نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فاطمه شریف: ناکامی فصل قبل را جبران می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی هیئت فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: فصل قبل خیلی فرسایشی بود و طولانی هم شد اما امسال کرونا شرایطی را به نفع تیم‌ها به وجود آورد تا با کوتاه‌تر شدن لیگ، بازیکنان کمتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار بگیرند.

خبرورزشیفوتسال؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان بالاخره ۲۶ دی شروع می‌شود. بعد از مدتی که فدراسیون در برگزاری این لیگ کوتاهی کرد بالاخره شهرزاد نصیری‌، مسئول مسابقات لیگ فوتسال مجوز مسابقات را گرفت و مراسم قرعه‌کشی با حضور ۱۴ تیم برگزار شد. طبق آن لیگ در دو گروه ۷ تیمی انجام می‌شود که تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان‌ رضوی که سال گذشته مقام سوم مشترک را با ملی‌حفاری ایران به دست ‌آورد با تیم‌های مس رفسنجان، پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران، پارس آرای شیراز، هیئت فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین در گروه دوم قرار گرفت. این تیم که با هدایت فاطمه شریف در لیگ امسال هم شرکت کرده، فاطمه ارژنگی از بهترین‌های فصل گذشته را از سایپا جذب کرد و قرارداد سارا شیربیگی را نیز تمدید کرد اما نتوانست مانع رفتن نسیمه غلامی به کویت شود.

این سرمربی با توجه به قرعه‌کشی انجام شده معتقد است: «مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته است و رهیاب تهران نیز به تقویت تیم خود پرداخته است. به نظر من بازیکنان خوب در تیم‌ها تقسیم شده‌اند و همین مسئله کار ما را در گروه سخت‌تر می‌کند اما امیدوارم بتوانیم ناکامی فصل گذشته را با قهرمانی جبران کنیم.»

او از کوتاه شدن لیگ راضی است: «فصل قبل خیلی فرسایشی بود و طولانی هم شد اما امسال کرونا شرایطی را به نفع تیم‌ها به وجود آورد تا با کوتاه‌تر شدن لیگ، بازیکنان کمتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار بگیرند. به هر حال تیم ملی بازی‌های سختی را در سال آینده ‌دارد و ملی‌پوشان را باید سالم به کادر فنی تیم ملی تحویل دهیم.»

با توجه به رفتن نسیمه غلامی به کویت، شریف تأکید می‌کند: «تیم ما تغییرات زیادی داشته است‌. هدف ما بومی‌سازی و استفاده از جوانان است اما باید قبول کنیم هیچ‌کس نمی‌تواند جایگزین نسیمه غلامی شود. ولی می‌توانم به علاقه‌مندان او قول بدهم که بعد از پایان لیگ کویت غلامی تیم ما را همراهی می‌کند.»

سرمربی هیئت فوتبال خراسان‌ رضوی همچنین امیدوار است هیئت همانند گذشته تیم را حمایت کند: «سال قبل هیئت و شهرداری حمایت خوبی از ما داشتند، تمام سفرها با پرواز انجام و ۱۰۰ درصد قراردادها پرداخت شد. امسال هم مطمئنم که دست از حمایت ما برنمی‌دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی