مجتبی حسینی: به جنجال‌های هفته قبل دیده تسامح داشته باشید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که این باشگاه همچنان با مشکلات ساختاری از جمله زمین تمرین مواجه است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سیدمجتبی حسینی درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مردم مسجدسلیمان به فوتبال علاقه‌مند هستند و نفت تیمی ریشه‌دار است، اما اینجا مشکلات ساختاری زیادی دارد. ما کار را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کردیم و با توجه به جدایی ۹۵ درصد بازیکنان، تلاش کردیم با تست‌گیری و دیدن بازیکنانی که در بورس نبودند، تیم را جمع کنیم. جوانان خوبی گیرمان آمدند و توانستیم تیم جمع و جوری را تشکیل دهیم. امیدوارم روند فعلی تیم را حفظ کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی و ساختاری نفتی‌ها گفت: مسئولان به ما کمک می‌کنند و در گرفتن هتل و سفرها مشکلی نداریم. از این بابت کمتر از تیم‌های دیگر نیستیم، اما مشکل زمین تمرینی داریم و مانند بقیه تیم‌ها، اینجا هم پول نیست! وزارت نفت در آخرین لحظه با تیمداری موافقت کرد و بازیکنان هم ۲۰ درصد اولیه قرارداد خود را گرفته‌اند. عددها (مبالغ قرارداد بازیکنان) مانند سایر تیم‌ها بالا نیست و خیلی جمع و جور است. مسئولان حمایت می‌کنند و امیدوارم روندمان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، با تمجید از شاگردانش بیان کرد: بازیکنان خوبی داریم. به آنها گفتیم به فکر پیشرفت باشند و تیم نفت جای خوبی است که خودشان را نشان دهند تا فوتبال خود را در بالاترین سطح ایران ارائه کنند. تیم خوبی داریم و حاشیه و مشکل خاصی نداریم. فقط نیاز داریم بیشتر به ما توجه کنند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضی به برنامه‌ریزی سازمان لیگ دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر. ما به این مسائل عادت کرده‌ایم و پوست ما خیلی کلفت شده است. اگر هر سه روز یک بار هم برای ما مسابقه بگذارند، بازی خواهیم کرد.

وی درباره اتفاقات بعد از دیدار با ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی نیفتاد. روی دو تیم فشار بود و ماشین‌سازی هم برای پیروزی وارد زمین شد. با این حال ما نتیجه گرفتیم. در بازی درگیری‌های لفظی میان بازیکنان وجود داشت و اواخر بازی دروازه‌بان ما به‌عنوان کاپیتان تیم آمد جو را آرام کند که درگیری کوچکی ایجاد شد. نمی‌دانم چرا موضوع را اینقدر بزرگ می‌کنند. چند جوان شلوغ کردند و بعد به رختکن رفتند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه کسی دوست ندارد چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد، اظهار داشت: این بچه‌ها جوان هستند و بی‌تجربگی کردند. ما نباید با این جوانان برخورد کنیم و باید با دیده تسامح به آنها نگاه کنیم. باید به این بازیکنان آموزش دهیم که فوتبال برد و باخت دارد و اینکه خودشان را کنترل کنند. اگر آنها در سطح بالاتر چنین کارهایی کنند، تبعات بدی برای آنها دارد و یک جاهایی باید چشم‌پوشی شود تا ضربه نخورند.

حسینی در مورد تعویق یک روزه دیدار با ماشین‌سازی گفت: مجبور شدیم یک شب اضافه پول هتل بدهیم. هزینه‌ها زیاد است و ما بلیت هواپیما را هم از دست دادیم. بیشتر ورزشگاه‌ها قدیمی است و سیستم گرمایشی و زه‌کشی خوبی ندارد، اما اگر بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شد، این اتفاق نمی‌افتاد. تمرکز تیم به هم خورد و فکر نمی‌کردیم بازی ممکن است یک روز به تعویق بیفتد.

وی در مورد دیدار با پیکان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: پیکان تیمی سختکوش است و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. آنها خیلی خوب دفاع می‌کنند و بابرنامه هستند. شرایط آنها مانند نفت مسجدسلیمان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی