نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آخرین خبر از پرونده شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده شجاع خلیل‌زاده، پرسپولیس هنوز به فیفا شکایت نکرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پس از فسخ یک طرفه قرارداد شجاع خلیل‌زاده و جدایی این بازیکن از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه شکایتی در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران طرح کردند که در آن مدعی شدند که خلیل‌زاده قرارداد خود را غیر موجه فسخ کرده و بنابراین باید غرامت پرداخت کند

از آنجایی که ITC این بازیکن صادر شده بود او در لیگ قطر بازی می‌کرد در نهایت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال رای به عدم صلاحیت برای رسیدگی به پرونده داد. این موضوع نشان می‌داد مدیران حقوقی پرسپولیس تا چه اندازه از مسائل حقوقی فوتبال فاصله دارند.

پس از رای صادره، تصور بر این بود که پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند تا ادعای خود را پیگیری کند اما تا به امروز این کار انجام نشده است.

از طرف دیگر شجاع خلیل‌زاده مبلغ قابل توجه‌ای از پرسپولیس طلبکار است که به نظر می‌رسد اگر در این زمینه با پرسپولیس به توافق نرسد، شکایت جدیدی علیه سرخ‌ها طرح خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی