نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هفته نهم و دهم لیگ برتر؛ کورس زردهای پرطرفدار در صدر 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو دیدار از هفته‌های نهم و دهم دنبال می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یک دیدار از هفته نهم و یک دیدار از هفته دهم. جالب اینکه دیدار هفته نهم ۲۰ دقیقه دیرتر از دیدار هفته دهم آغاز خواهد شد! اینجا ایران است دیگر! 

سایپا – صنعت نفت 
موقعیت دوست‌داشتنی برای شاگردان پورموسوی 
این بازی از هفته نهم از ساعت ۱۵:۲۰ در استادیوم پاس قوامین آغاز خواهد شد. صنعت نفت یکی از تیم‌های بالانشین جدول است و موقعیتی که به سختی و به زحمت به دست‌ آورده را اصلاً دوست ندارد به راحتی از دست بدهد. از سویی تیم سایپا به خوبی در بازی با فولاد و ماشین‌سازی متوجه شد با فوتبال دفاعی به موفقیت قابل اشاره‌ای دست نخواهد یافت و باید کمی تهاجمی‌تر بازی کند. بدون شک بازی تهاجمی صنعت نفت، سایپا را هم به ارائه بازی رو به جلو ترغیب خواهد کرد. صنعت نفت به خوبی ثابت کرد حتی می‌توان با یک تیم تازه هم با ارائه فوتبال رو به جلو موفق شد. صنعت نفت در حالی وارد بازی‌های این فصل شد که خیلی دیر تمرینات آماده‌سازی را آغاز کرد و از سویی خیلی از مهره‌هایش را از دست داد اما با این حال یکی از تیم‌های موفق بازی‌ها در ۸ هفته ابتدایی بوده است. بدون شک در بازی سایپا – صنعت تیم مهمان انگیزه‌های زیادی برای کسب سه امتیاز دارد تا به بالانشینی ادامه دهد. 

ماشین‌سازی – سپاهان 
خیلی زود دیر می‌شود 
ماشین‌سازی تنها تیم جدول لیگ بیستم است که هنوز پیروز نشده و امروز هم در یک بازی سخت پذیرای سپاهان خواهد بود؛ تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و در بازی آخر هم موفق به شکست مس رفسنجان شد. سپاهان در بازی با مس رفسنجان به خوبی متوجه شد نباید تیم‌هایی که در نیمه پایین جدول حضور دارند را دست‌کم بگیرد چرا که خیلی راحت ممکن است این تیم‌ها بزرگان مدعی را با شکست مواجه سازند. ماشین‌سازی باید محکم‌تر و کمی جسورتر بازی کند و البته کمی تهاجمی‌تر، چون به قولی خیلی زود دیر می‌شود و این تیم شانس ادامه حضور در جدول بازی‌های لیگ برتر را از دست می‌دهد. از آنجایی که بیشتر بازیکنان تیم ماشین‌سازی از تیم‌های دسته اولی به این تیم ملحق شده‌اند به نظر می‌رسد هنوز در حال و هوای بازی در این لیگ به سر می‌برند و نتوانستند تطبیق‌پذیری خوبی داشته باشند. آنها خیلی زود باید با فضای بازی در لیگ برتر آشنا شوند وگرنه ماشین‌سازی با این روند امتیازات مهمتری را از دست خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی