نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
امیرمحمد یزدانی: استقلال جوابم را نداد، نمی‌دانم چرا باید از من شکایت کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدعی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد درمورد حاشیه‌های ایجاد شده درخصوص او و باشگاه استقلال تاکید کرد که نمی‌تواند اصل را فدای فرع کند.

خبرورزشی/ کشتی؛ امیرمحمد یزدانی درخصوص چند بار تستی که از او به عمل آمده و نتیجه آن مثبت و منفی بوده است، اظهار داشت: قطعا تستی که از سوی آزمایشگاه معتبر در تهران گرفته شده و مورد تایید ایرلاین‌های بزرگ هم هست، اعتبار بیشتری در مقایسه با سایر تست‌ها دارد. تست کرونای من در آستانه اعزام تیم به صربستان مثبت شد و زمانی هم که خواستم در دور جدید اردوی تیم ملی شرکت کنم، تست مثبت بود.

وی در مورد پیگیری تمریناتش در این مدت نیز تاکید کرد: در زمینه تمرینات کاملا با کادرفنی تیم ملی هماهنگم. تمرین سنگین ندارم و با توجه به اینکه تستم مثبت شده، تمرینات هوازی را انجام می‌دهم.

یزدانی با اشاره به اینکه از دست دادن حضور در جام جهانی صربستان برایش ناراحت کننده بود، گفت: مسلما از این مسئله خیلی ناراحت شدم ولی حتما حکمتی در آن بود. من امسال در انتخابی تیم ملی اول شدم، می‌توانستم با حضور در این رقابت‌ها خودم را اثبات کنم، اما تستم مثبت شد.

یزدانی در مورد اینکه استقلال از او به خاطر حضور در اردوی تیم ملی (پیش از اعزام به صربستان) شکایت کرد، خاطرنشان کرد: من اشتباهی مرتکب نشدم. هر کسی هم به جای من بود هم تیم ملی را انتخاب می‌کرد. نمی‌توانم اصل را فدای فرع کنم. استقلالی‌ها می‌گویند من بدون اطلاع شان به اردو رفته‌ام درحالیکه من با آنها تماس گرفتم اما جوابم را ندادند. من ۴ کشتی برای استقلال در لیگ گرفتم و به ۴ برد هم رسیدم. در کشتی سومم، قرار نبود روی تشک بروم اما ساعت ۴ بعدازظهر گفتند باید کشتی بگیریم، چون آمادگی ذهنی نداشتم، کشتی‌مان ۵۰-۵۰ شد و به زحمت بردم.

این کشتی‌گیر مازندرانی افزود: برای دور برگشت، ما را به اردو دعوت کردند. همان وقت بود که کرونا بار دیگر زیاد شده بود، من تست کرونا داده بودم و فکر می‌کردم همه تست داده‌اند درحالیکه بعدا متوجه شدم اینطور نبوده و ما را در اتاق های ۱۲ نفره اسکان دادند. دقیقا تخت بغل دستی من کرونایش مثبت شد و احتمال دارد تست کرونای من از همین اردو مثبت شده باشد.

امیرمحمد یزدانی در خاتمه تاکید کرد: نمی‌دانم استقلال چرا باید از من شکایت کند. من در اردوی تیم ملی شرکت کردم و اشتباهی مرتکب نشدم. در ادامه هم تست کرونایم مثبت شد و همان جام جهانی را هم از دست دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیش ۶ IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    خب این کیسه کشا فعلا با شکایت دارن کارهاشون رو پیش میبرند.حالا برو خدا رو شکر کن توتیم فوتبالشون نیستی تا بفهمی کیسه وکیسه کش یعنی چه!
  • ! IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    #دستور از بالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی