الچه – رئال‌مادرید؛ یک قدم تا ۲۰۲۱
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئال‌مادرید امیدوار است آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ در لالیگا اسپانیا پیروز شود و حتی صدر جدول را از اتلتیکومادرید بگیرد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ الچه و رئال‌مادرید در آخرین ساعات ۳۰ دسامبر با هم مصاف می‌کنند. در هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا قرعه مهمانی به نام رئالی‌ها خورده و باید برای صدرنشینی در پایان سال ۲۰۲۰ پیروزی را مال خود کند. الچه هم می‌خواهد کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرد و با امید وارد ۲۰۲۱ شود. 

الچه
الچه در حال حاضر شانزدهم جدول است و از ۱۳ مسابقه خود ۱۵ امتیاز کسب کرده است که آمار خوشایندی برای هوادارانش نیست. الچه در ۱۳ مسابقه این فصل خود در لیگ ۳ پیروزی، ۶ تساوی و ۴ شکست دشت کرده و فقط یک امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد. آنها که فصل گذشته با حضور در مرحله پلی‌آف بازگشت لحظه آخری به این سطح از فوتبال کشورشان داشتند دوست ندارند خیلی زود آسانسور لالیگا شوند. تساوی ۲- ۲ مقابل اوساسونا در ۲۲ دسامبر آخرین دیدار آنها پیش از تقابل با رئال بود. الچه از ۲۳ اکتبر در لالیگا پیروز نشده است اما آنها دو بازی کمتر از تیم‌های اطراف خود انجام داده‌اند که موقعیت آنها را در جدول می‌تواند درست کند. شاگردان خورخه آلمیرون مطمئناً قادر به ایجاد مشکل برای مادریدی‌ها در این بازی هستند. با این حال در این مدت تنها یک پیروزی را در هفت مسابقه خانگی خود در لالیگا به دست‌ آورده‌اند و کار سختی مقابل رئال که بهترین رکورد خارج از خانه لیگ را به خود اختصاص داده دارند. 

رئال‌مادرید
رئال با کسب ۳۲ امتیاز اکنون با اتلتیکومادرید برای صدرنشینی می‌جنگد و به دنبال ششمین پیروزی متوالی خود است. رئال در سفرهای خارج از خانه خود از ۸ مسابقه ۱۷ امتیاز به دست ‌آورده و حالا می‌خواهد پرونده ۲۰۲۰ را با صدرنشینی ببندد. رئال از پایان ماه نوامبر سویا، اتلتیکومادرید، اتلتیک بیلبائو، ایبار و گرانادا را شکست داده است. اگر چه نباید فراموش کرد اتلتیکومادرید دو بازی عقب مانده در دست دارد و بنابراین موقعیت بسیار قدرتمندی نسبت به همشهری خود به چشم می‌بیند. رئال در این فصل با مشکلاتی هم روبه‌رو شده و در ۱۵ مسابقه لیگ ۵ با امتیاز از دست داده است اما اکنون در وضعیت نسبتاً قدرتمندی قرار دارد و موفق شده جایگاه خود را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز به عنوان تیم نخست تثبیت کند. 

مصدومان و محرومان
الچه باید باز هم بدون اومنکه مفولو برابر مادرید باشد، در حالی که دیگو گونزالس هنوز شرایط مشخصی برای بازی کردن ندارد. این یعنی دنی کالوو می‌تواند یک شروع دیگر را در منطقه دفاعی به دست‌ آورد. خوبی اوضاع این است که آلمیرون گزینه‌هایی برای تغییر روی نیمکت دارد. در مورد مادرید، تیم زیدان در حال حاضر در شرایط عالی قرار دارد و فقط رودریگو از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. ادن آزار که بازی را مقابل گرانادا از روی نیمکت آغاز کرد باید برای این مسابقه دوباره در ترکیب تیم قرار بگیرد. در حالی که لوکا مودریچ با غلبه بر مشکلی که او را از آخرین بازی تیم دور کرد، احتمالاً می‌تواند بازی کند. 

ترکیب احتمالی
الچه:
بادیا، باراگان، واردو، کالوو، مارکونه، گوتی، ژوسما، مورنته، فیدل، بویه، ژوسان
رئال‌مادرید: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، واسکز، بن‌زما، وینیسیوس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی