نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حرکت مقتصدانه رئال‌مادرید؛ زین‌الدین زیدان بازیکن نمی‌خرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید با وجود عدم خرید در نقل‌وانتقالات تابستانی، در ژانویه هم برنامه‌ای برای خرید بازیکن جدید ندارد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، مربی است که به سختی بازیکن می‌خرد و معمولاً به گروهی که در اختیار دارد اطیمنان می‌کند. مربی فرانسوی مادرید این بار هم به دنبال خرید در نقل و انتقالات زمستانی نیست و البته قصد ندارد بازیکنی را نیز از فهرست تیم خود خارج کند. 

باشگاه مادریدی همچنان با همان بازیکنانی که از ابتدای فصل کار را شروع کرد ادامه خواهد داد که یکی از دلایل اصلی این موضوع این است که زیدان درخواستی برای تقویت تیم به مدیران باشگاه ارائه نکرده است. 

مربی فرانسوی در ذهنش این است که از بازیکنانی که در دسترس دارد بهترین استفاده را بکند. همه تلاش‌های مادریدی‌ها در زمینه نقل و انتقالات بر تابستان آینده متمرکز خواهد بود به این امید که اوضاع ویروس کرونا در جهان آرام گیرد و تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند و درآمد مالی باشگاه بهتر شود. در این سناریو البته هدف اول باشگاه مشخص است و تغییری نکرده: کیلیان امباپه.

در لیست مازاد باشگاه هم فعلاً بازیکنی وجود ندارد. ایسکو که از تمایل خود برای تغییر باشگاه به مسئولان رئال خبر داده بود هنوز پیشنهاد چشمگیری دریافت نکرده است. این اتفاق در مورد مارسلو و یوویچ هم افتاده است، دو بازیکن دیگری که به نظر می‌رسد زیدان روی آنها خیلی کم حساب می‌کند هرچند که خود زیدان حرفی در این مورد نزده اما از نوع انتخاب بازیکنانش مشخص است که دیگر روی مارسلو هم حساب چندانی برای سمت چپ خط دفاعی باز نمی‌کند. 

شاید بازی در جام حذفی این فرصت را فراهم کند که این بازیکنان بتوانند در ترکیب رئال قرار گیرند و دوباره اعتماد سرمربی را جلب کنند. در غیر این صورت باید منتظر پیشنهادها بمانند، البته پیشنهادهایی که مورد توجه مسئولان رئال باشد و از نظر مالی بتوانند شرایط باشگاه را در نظر بگیرند، که این اتفاق هم موضوع آسانی نیست.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی