جانی اینفانتینو: قطر نشان داد می‌توانیم فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار کنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس سوئیسی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مطالبی درباره میزبانی قطر از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ قطر در ۳ ماه اخیر میزبان رویدادهای مهم فوتبال از جمله لیگ قهرمانان آسیا و فینال کاپ امیر قطر در ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ بود.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در این مورد به خبرگزاری تاس روسیه گفت: با وجود همه‌گیری ویروس کرونا قطر در ۳ ماه اخیر دوباره نشان داد که چگونه می‌توانیم فوتبال را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. در بازی فینال کاپ امیر قطر، مراسم افتتاحیه ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ و فینال لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از ۱۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. من در هر دو بازی حضور داشتم و دیدم که چگونه پروتکل‌های بهداشتی توسط قطر و برگزار کنندگان مسابقات اجرا می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع به بازیکنان تیم‌ها اجازه داد تا بدون به خطر افتادن سلامتی‌شان بازی کنند و تماشاگران هم به تماشا بنشینند. قطر معیارهایی برای بازگشت ایمن فوتبال تعیین کرده است.

بیش از ۹۰۰ بازیکن و نمایندگان ۳۰ تیم در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر شرکت کردند. ۷۶ بازی در ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شدند. در طول برگزاری این رقابت‌ها پروتکل‌های سخت و دقیق بهداشتی از سوی قطر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی