نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
۰ |
۰
مهدی تارتار: ۳ امتیاز بازی با نفت برای ما حیاتی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سه امتیازی که تیمش در دیدار با نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، بسیار حیاتی بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: فصل قبل خاطرات خوبی در این شهر داشتم و بارها در این اتاق کنفرانس صحبت کردم. خاطرات من با نفت زنده شد. خیلی خوشحالم که بازی خوبی ارائه کردیم و با نتیجه همراه بود و سه امتیاز خیلی حیاتی را در این شرایط کسب کردیم.

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان خیلی جنگید. کیفیت زمین به گونه‌ای بود که نمی‌شد خیلی زیبا بازی کرد، اما در همین بازی هم ما موقعیت‌های بهتری نسبت به تیم نفت داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: آقای حسینی خیلی برای این تیم زحمت کشیده است. با دست بسته، امکانات ضعیف و بودجه معمولی تیمی آبرومند را درست کرده که باید به او خسته نباشید بگویم. از بازیکنانم باید تشکر ویژه داشته باشم که برای گرفتن این سه امتیاز خیلی تلاش کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در آینده هم این روند را ادامه بدهیم.

تارتار درباره عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: کرمانشاهی از داوران با تجربه و با کیفیت ماست. در حال حاضر او در جریان بازی کاملاً مسلط بود و تأثیری روی نتیجه بازی نداشت و قضاوت با کیفیتی ارائه کرد.

ویدیو| خلاصه بازی نفت‌ مسجدسلیمان ۰-۱ پیکان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی