نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شهرداری ارومیه پس از ۵ سال صدرنشین لیگ برتر والیبال شد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پنج سال به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران رسید.

خبرورزشی/ والیبال؛ هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال ایران امروز (چهارشنبه) با ۶ بازی برگزار شد. در آخرین مسابقات امروز تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد حریفان خود را شکست دادند.

در حساس‌ترین بازی هفته که در خانه والیبال تهران برگزار شد، شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر ۲ مقابل سایپا پیروز شد و به صدر جدول رده‌بندی راه یافت. شاگردان پیمان اکبری ست‌های اول، سوم و پنجم این بازی نزدیک را با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۱۵ به سود خود رقم زدند و سایپا در ست‌های دوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید.

شهرداری ارومیه در حالی با ۱۲ برد و ۳۴ امتیاز به رتبه اول جدول رسید. آخرین صدرنشینی این تیم در لیگ برتر به هفته دهم لیگ سال ۹۴ باز می‌گردد که جهانگیر سیدعباسی سرمربی و سعید معروف کاپیتان این تیم بود. در میانه آن فصل معروف با قراردادی یک میلیون یورویی راهی زنیت کازان روسیه شد تا شاگرد ولادیمیر آلکنو سرمربی فعلی تیم ملی ایران شود. در نهایت هم شهرداری ارومیه که مدعی اصلی قهرمانی بود، فینال را به پیکان باخت تا تیم‌های ارومیه‌ای همچنان در حسرت قهرمانی در لیگ ایران بمانند.

سایپا هم با ۹ برد و ۲۹ امتیاز و یک پله پایین‌تر نسبت به هفته گذشته، در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در مسابقه همزمان، تیم شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر از سد شهرداری ورامین گذشت. شاگردان عظیم جزیده سه ست این بازی را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به سود خود رقم زدند.

این نتیجه تغییری در جایگاه ۲ تیم به وجود نیاورد. شهرداری گنبد با ۵ برد و ۱۵ امتیاز نهم است و شهرداری ورامین با ۷ برد و ۲۱ امتیاز هفتم.

نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال ایران

پیکان تهران ۳ - راه‌یاب ملل کردستان یک

هورسان رامسر ۲ - لبنیات هراز آمل ۳

شهداب یزد ۳ - فولاد سیرجان یک

آذرباتری ارومیه صفر - خاتم اردکان ۳

سایپا تهران ۲ - شهرداری ارومیه ۳

شهرداری ورامین صفر - شهرداری گنبد ۳

شهرداری قزوین و سپاهان در این هفته استراحت داشتند.

جدول لیگ برتر والیبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی