نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید امیری: هرجا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید امیری وینگر پرسپولیس به خبرورزشی گفت: سعی می‌کنم با هر بازی که انجام می‌دهم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کم نیستند کسانی که معتقدند وحید امیری دونده‌ترین بازیکن پرسپولیس است. فوتبالیستی که اگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت چه بسا پرسپولیس می‌توانست از پس اولسان برآمده و قهرمانی این رقابت‌ها را جشن بگیرد. بسیاری وحید امیری را یک چپ پای تکنیکی و سرعتی می‌دانند در حالی که او خشن‌ترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت! امیری، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود که در این مسابقات ۳۶ بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شد تا با فاصله زیاد نسبت به دیگر بازیکنان، پُرخطاترین بازیکن باشد! البته پُست اصلی این بازیکن ملی‌پوش هافبک است اما به خاطر کمبود بازیکن درتیمش در خط حمله بازی می‌کند. در آستانه دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان شنیدن تازه‌ترین حرف‌های وحید امیری خالی از لطف نیست‌.

مدت‌هاست از هافبک و وینگر چپ به خط حمله نقل مکان کرده و فوروارد شدی. ازپُست جدید خودت راضی هستی؟
همیشه این موضوع را گفتم و باز هم می‌گویم هر جایی از زمین که آقا یحیی و کادر فنی بخواهد بازی می‌کنم. من بازیکن پرسپولیس هستم و الان این تیم درخط حمله به من نیاز دارد.

ولی تو ذاتاً یک هافبک هستی؟
فصل گذشته هافبک بودم و اوایل حضورم در پرسپولیس آقای برانکو فوروارد بازی می‌کردم. سعی می‌کنم با هر بازی که انجام می‌دهم رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.

دوندگی و جنگندگی تو همیشه زبانزد خاص و عام است. در بازی با نساجی مازندران و زمین آب گرفته هم خیلی دویدی و عکس‌های زیادی از تو از آن دیدار سخت و نفسگیر در آرشیو داریم.
(با تواضع خاصی) در آن بازی همه بازیکنان پرسپولیس دویدند و جنگیدند. من هم کار خاصی نمی‌کنم. دویدن برای پرسپولیس وظیفه من است.

ولی به نظر می‌رسید انگیزه زیادی در آن بازی داشتی.
ربطی به نساجی یا مسئله خاصی نداشت. ما یک گل در نیمه اول خورده بودیم و همه تلاش می‌کردیم در نیمه دوم جبران کنیم. نمی‌خواستیم دست خالی از مازندران برگردیم ولی واقعاً کار سخت بود. زمین را آب گرفته بود و اصلاً توپ حرکت نمی‌کرد. بیشتر توپ‌های بلند ارسال می‌شد که چاره‌ای هم نبود. من فکر می‌کنم اگر بدشانس نبودیم حتی می‌توانستیم با ۳ امتیاز از قائمشهر برگردیم. البته تیم خوب نساجی هم خیلی دوید و نشان داد تیم پرتلاشی است.

حالا روز پنج‌شنبه با ذوب‌آهن اصفهان بازی دارید. این مسابقه را چطور می‌بینی؟
ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است. کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه‌ای دارد که به طور قطع و یقین با انگیزه زیادی جلوی ما بازی خواهندکرد اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم برنده شویم.

بی‌تعارف هنوز حسرت کارت زرد گرفتن و محروم شدن از بازی فینال را نمی‌خوری؟
فوتبال همین است. گاهی یک اتفاق سرنوشت شما را عوض می‌کند. بازی فینال آسیا دیگر تمام شده و به تاریخ پیوسته است. ما باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    پرسپولیس خاص هست زمانی که پرسپولیس با بایرن مونیخ و منچستر یونایتد و چلسی و بنفیکا و ناسیونال اوروگوئه و آرسنال و کریستال‌ پالاس بازداشت کیسه با سلانگور مالزی . مدان اندونزی و تیم های بنگلادشی بازی داشت فرق بین پرسپولیس کبیر و استقلال را ببینید پرسپولیس تیم خاص هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      ۵ قلب پرسپولیس ❤❤❤❤ ❤
    • تاجی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      بایرن ؟ منچستر؟ چلسی؟ بنفیکا ؟ خخخخخ رویا پردازی خوبه ولی نه اینقدر که بهت بگن متوهم . تنها تیمی که با تیم های جهانی بازی کرد سپاهان بود . تیم بولینگ عبده کلا ۵۸ سالشه بعد با کل دنیا بازی کرده ؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ. مشقتو بنویس
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    اینارو به مربی ترابوزان هم میگفتی یک گوشه توروهم بازی میداد دیپورت نمیشدی
    • آنالیزور FR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      گفته بودن وای این نتونسته بود
  • ستارگان ‌سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    عشق به تمام معنا آقای وحید امیری فقط حیف که‌ فینال نبودی ❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی